Ik heb al een nieuwe hoor... Ook van een upcoming movie... waar ik mij erg op verheug!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ga ik in de tussentijd even slapen.:).
Vertel!quote:
Nee, niet geneucktquote:
Jij hebt ook elke avond feestquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef Airelle het volgende:
Menschen!.
Heerlijk avondje gehad.
Gisteravond nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt ook elke avond feest
Deze is al beter.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe hoor... Ook van een upcoming movie... waar ik mij erg op verheug!
Klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, niet geneuckt.
Romantisch vanuit een zeilbootje de ondergaande zon bekeken.
En wijn gedronken.
Ja, de Lion King.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef Zhenar het volgende:
(Her)kennen jullie mijn avatar al?
Neehee!quote:
De smiecht!quote:
Dat WIL ik nog niet eens zien!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
De smiecht!
Ik heb nog nieuws voor je:
Hind vertelt in Play(of een of andere TMF-programma) uit eigen mond dat ze een relatie heeft met Brainpower, dus als je het wil zien... moet je even TMF in de gaten houden.
Het lijkt me beter voor het verwerkingsproces dat je het wel doet. Je zult je er een keer mee moeten confronteren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat WIL ik nog niet eens zien!:R:r
:
:!!11!1!1!!!!
Ah.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
't is hier koud
en m'n cv doet het niet
quote:vrijdag 16 september 2005
17:01 :: Laatste plays!!!!! @ internet
Hi,
Renate en ik zijn vandaag weer hard aan het werk geweest. We hadden namelijk Brace, D.H.T. feat. Edmee en Hind in de studio. Brace hebben we ff flink aan de tand gevoeld over het gerucht dat ik met hem naar bed zou zijn geweest. Maar hij werd een beetje vervelend dus toen hebben we hem maar te grazen genomen.
En wat is Hind een lieve meid zeg!! Ze had echt wat te melden en we hebben zelfs voor het eerst uit haar eigen mond dat ze een relatie heeft met een bekende rapper.
Voorlopig waren dit de laatste plays die we hebben opgenomen in de studio want vanaf 10 oktober gaan Renate en ik iedere dag live. Dat gaan we de komende tijd lekker voorbereiden.
Maar we hebben natuurlijk ook nogSMASH en daar zal ik ook bij zijn. Dus genoeg leuke en spannende dingen waarvoor jij in de gaten moet houden.
X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |