Maar goed, het zal wel zo duur worden dat er alsnog een drempel zal zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:03 schreef timbob het volgende:
[..]
het schijnt dus van wel, na wat revieuws gelezen te hebben
ze willen gewoon een compleet nieuw idee geven aan computerspelletjes om zo een drempel weg te halen.
geen controller met meer knoppen dan vingers, maar een apperaat wat iedereen kan gebruiken met frisse ideeen voor spellen.
Volgens mij staat er eenquote:
voor Svensational.
nintendo is vaak nog redelijk betaalbaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, het zal wel zo duur worden dat er alsnog een drempel zal zijn.
Ook als ze het net op de markt zetten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:21 schreef timbob het volgende:
[..]
nintendo is vaak nog redelijk betaalbaar
En dat vervult mij met vreugde. (En een vleugje erotische opwinding)quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een [afbeelding] voor Svensational.
Dat vind ik gewoonweg knots!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat vervult mij met vreugde. (En een vleugje erotische opwinding)
Alleen je avatar vind ik niet gewoonweg knots.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoonweg knots!
En dequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen je avatar vind ik niet gewoonweg knots..
voor je naam al helemaal niet
neuhquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook als ze het net op de markt zetten?
Ik vraag me trouwens ineens ook af waarom Nano er nog instaat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie heeft onze jonkvrouwe Christine eigenlijk uit het avatar blok gezet en hofnar Berend er als vervanging ingezet?
Je avatar mag je trouwens ook wel eens vervangen.quote:
Wat loop jij te avatar-bitchen?! Dat is pas onknots!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je avatar mag je trouwens ook wel eens vervangen.
Trustequote:
quote:
Jouw vorige ava was gewoon veel toffer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat loop jij te avatar-bitchen?! Dat is pas onknots!![]()
![]()
True. True... Maar je moet blijven updaten he? Melvin is alweer zó passé.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw vorige ava was gewoon veel toffer..
Dan ga ik in de tussentijd even slapen.:).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |