abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31160573
Omdat Biekman er gewoon geen kut van kan en hij vandaag ook weer niks heeft laten zien. En omdat hij onterecht (een deel van het)publiekslieveling is.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:38:12 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31161558
Vecht het lekker verder in jullie FCDB topic uit en misbruik FB hier niet voor?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:54:11 #105
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_31193388
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
Vecht het lekker verder in jullie FCDB topic uit en misbruik FB hier niet voor?
Nou Golfer, het Oranje 2 topic kon niet door de bocht?

Ik had er juist wat oudere voetballers in gezet.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_31200585
Sorry hoor, maar ik vond het ook een vrij onzinnig topic. Als er nou eens een tweede Oranje was geweest oke, maar nu...
That's all folks!
pi_31234937
Ging Quasar nog iets doen met de UEFA Cup poules?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31235325
Ik heb Quasar er zelf nog niet over gehoord, zou wel leuk zijn als hij opnieuw de banners verzorgt.
That's all folks!
pi_31237938
Ja, daar wacht ik ook een beetje op, ook qua teksten.
www.thuisuiteten.nl
pi_31238554
Ik heb hem gemaild, we zullen het snel van hem horen.
That's all folks!
pi_31253291
Er was zo'n topic over vrouwenvoetbal, weet iemand waar dat staat? Heb een leuke uitslag voor ze.
www.thuisuiteten.nl
pi_31253675
Was toevallig vandaag omhoog gehaald: Damesvoetbal! :)
That's all folks!
pi_31254369
Ja, geniaal. Ik zag het.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:34:39 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_31294317
Sorry ik liet me gaan

Het gooi Ruud Gullit in een ton met spijkers in de zee topic

Beschouw het als niet gepost.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:37:38 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31294403
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik liet me gaan

Het gooi Ruud Gullit in een ton met spijkers in de zee topic

Beschouw het als niet gepost.

Oké.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:24:57 #116
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_31299136
[centraal] WK 2006 Duitsland #2

Zou een van jullie deze banners in de OP kunnen zetten in de stijl van nu, dus met een spatie ertussen?

Paraguay en Ecuador doe ik morgen. Alvast bedankt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 oktober 2005 @ 04:46:10 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31301833
mooi werk ze zien er goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:18:35 #118
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_31305136
[24-uurs topic] -Vaduz-

Ik was net te laat, dus deze kan dicht
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:46:13 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31308235
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 01:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[centraal] WK 2006 Duitsland #2

Zou een van jullie deze banners in de OP kunnen zetten in de stijl van nu, dus met een spatie ertussen?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Paraguay en Ecuador doe ik morgen. Alvast bedankt.
Done.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31334959
Oke bedankt, ik heb het topic gesloten.
That's all folks!
pi_31349262
En wat is de reden dat deze topic dicht moest? 'DutchGooner'
Het was een hele gewone thread met een nieuwtje dus hij kan gewoon open ipv deze eenzijdige censuur...
Of wilde je je mod status van chairman Stalin even benadrukken....
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:22:17 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31349818
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef i-spy24 het volgende:
En wat is de reden dat deze topic dicht moest? 'DutchGooner'
Het was een hele gewone thread met een nieuwtje dus hij kan gewoon open ipv deze eenzijdige censuur...
Of wilde je je mod status van chairman Stalin even benadrukken....
Ik ben DG dan wel niet, maar een topic met zoveel taalfouten en onzin hoort niet in VBL thuis.

Ga maar elders verder uithuilen.

oh ja, het is DIT topic en niet deze topic
Poef.....gone! ©golfer
pi_31350175
Taalvouten? Je bent ook een domoor eerste klas he. Alleen in de header staat er een hele grote.
maar die kon ik niet meer veranderen helaas. En taalvouten en FOK is synoniem met elkaar dus
probeer hier niet het intellect uit te hangen.
Maar ik weet het goed gemaakt met je als je zo wilt redeneren:
Vanaf vandaag,dinsdag 11 oktober 2005 zoek ik alle topics op met taalvouten en deponeer ik ze
op je deurmat in masse.
Kijken of je dan ook zo consequent bent in je antwoordt. Oh... en als je toch zo slim wilt zijn:
Quoten als de tekst direct boven je staat laat echt zien dat jij wel weet hoe het hoort

Morgen komen de eerste topic's met vele taalvouten op je deurmat..

[ Bericht 13% gewijzigd door i-spy24 op 11-10-2005 01:52:36 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:47:43 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31350221
mooi, k leg de deurmat alvast klaar
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31350289
.. ...eindelijk iemand die me begrijpt
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:52:50 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31350303
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 01:44 schreef i-spy24 het volgende:
Taalvouten? Je bent ook een domoor eerste klas he. Alleen in de header staat er een hele grote.
maar die kon ik niet meer veranderen helaas. En taalvouten en FOK is synoniem met elkaar dus
probeer hier niet het intellect uit te hangen.
Maar ik weet het goed gemaakt met je als je zo wilt redeneren:
Vanaf vandaag,dinsdag 11 oktober 2005 zoek ik alle topics op met taalvouten en deponeer ik ze
op je deurmat in masse.
Kijken of je dan ook zo consequent bent in je antwoordt. Oh... en als je toch zo slim wilt zijn:
Quoten als de tekst direct boven je staat laat echt zien dat jij wel weet hoe het hoort

Morgen komen de eerste topic's met vele taalvouten op je deurmat..

Ben benieuwd.
Je zult het vast heel lang in VBL uithouden.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:56:12 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31350356
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 01:51 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding].. [afbeelding]...eindelijk iemand die me begrijpt
denk je, dan leg k de volgende deurmat ff klaar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31350713
ik heb er ook een:

dinsdag 11 oktober 2005 @ 04:39:54 #130
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31351505
Wat een vreemde deurmat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31364665
Een deurmat met bulten.
www.thuisuiteten.nl
pi_31364990
Vaduz, ik ben nu bezig met de UEFA Cup banners waar je om vroeg. Zal ik per poule een topic openen met de banners erin? Dan kan Methodmich daar zijn verhaal over de clubs kwijt.
pi_31365502
Is prima, zou fijn zijn.
That's all folks!
pi_31365814
Goed Quasar, Vitesse-vriend. Dat gaat lukken!

Zal vanaf zaterdag zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_31395166
Is dit niet een beetje dubbelop Welke landen zie jij het liefst op het WK? met Hoe blij ben jij met de wk-deelnemers? Of hoe het topic heet...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:50:10 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31395662
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:35 schreef dndiek het volgende:
Is dit niet een beetje dubbelop Welke landen zie jij het liefst op het WK? met Hoe blij ben jij met de wk-deelnemers? Of hoe het topic heet...
Dat vond mijn mede-mod ook al.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31396140
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat vond mijn mede-mod ook al.
Schouderklopje dan maar voor Vaduz!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31396620
In ieder geval fijn dat je het even meld!
That's all folks!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:21:23 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31448927
[24 uurs topic] tong80 is jarig!

24 uur is nog niet om en hij's al dicht.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:29:30 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31449147
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
[24 uurs topic] tong80 is jarig!

24 uur is nog niet om en hij's al dicht.

Je kunt verder in deel 2.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31450722
Lekker makkelijk tattoo topic weg verplaatsen... Zijn jullie er iig van af..
Ik dacht dat men wat losser ging modden en wat meer topics toe ging staan...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:23:05 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31452485
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker makkelijk tattoo topic weg verplaatsen... Zijn jullie er iig van af..
Er staan aanmerkelijk meer topics tegenwoordig in VBL, maar op tattoo-topics van voetballers zitten we hier niet te wachten.
Volgende topics: welke voetballers hebben een wrat?.
Welke voetballers hebben pukkels?
Welke voetballers schilderen hun haar?
Welke voetballers laten de hardste scheten?

Niet echt VBL-waardig.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31453112
Wie is we? Jij en je alter ego?

Aan het topic te zien was het nog redelijk populair. Mensen doen moeite om een plaatje in te scannen etc... En er is nog wel een verschil tussen pukkels en tattoo's.
pi_31453165
Is een spelletje waarbij na 42 delen alle associaties al 4 x genoemd zijn wel VBL waardig?
pi_31453312
Of een topic over schoenen opeten waarbij diegene zijn woord niet eens nakomt?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:05:30 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31453816
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Of een topic over schoenen opeten waarbij diegene zijn woord niet eens nakomt?
De door jouw aangehaalde topics zijn het bewijs dat we steeds meer topics open laten tegenwoordig, zelf BHFH kan hier topics openen. (zie clubliedjes).

Het tattoo-topic is niet door mij gesloten, maar verplaatst omdat het absoluut niet in VBL thuis hoort.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31453946
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is we? Jij en je alter ego?

Aan het topic te zien was het nog redelijk populair. Mensen doen moeite om een plaatje in te scannen etc... En er is nog wel een verschil tussen pukkels en tattoo's.
Straks krijgen we ook nog: welke voetballer heeft het leukste kapsel, welke voetballer is het beste op de playstation of welke speler is het best gekleed buiten het veld. Ik zie liever zo veel mogelijk voetbal-inhoudelijke topics in VBL.

Het topic van BHFH vond ik overigens niet relevant.
That's all folks!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 03:00:16 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31455734
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:

het blijkt dus wel dat je nog niet zo lang meeloopt hier.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31457952
Zal ik de teksten voor de UEFA Cup poules hier zetten steeds, zodat ze ingevoegd kunnen worden in de topics van Quasar?
www.thuisuiteten.nl
pi_31458015
Is oke, je mag ze ook wel naar me sturen. Ik ben tot iets van 12:45 online.
That's all folks!
pi_31458424
Tja, ik doe niet alle poules in één keer. Hier is makkelijker denk ik.

Poule A

AS MONACO

AS Monaco is natuurlijk een bekende club, ook in Nederland. Al is het maar door hun ontmoetingen met PSV in de CL vorig jaar of de partijtjes kat en muis met Willem II dit seizoen. Toch is Monaco niet blij met de deelname aan dit toernooi. Alles werd namelijk op de Champions League gezet, na de derde plaats van vorig seizoen in de competitie. Een toernooi waarin men vorig jaar in de tweede ronde sneuvelde, na een jaar eerder verrassend de finale bereikt te hebben. Betis Sevilla versperde echter de toegang in de voorronde, zodat de Monegasken genoegen moeten nemen met de UEFA Cup. Dit, in combinatie met een zwakke competitiestart, deed Didier Deschamps besluiten op te stappen. De succesvolle coach is onlangs vervangen door Francesco Guidolin, die vorig jaar met Palermo fantastisch presteerde in de Serie A en daarna de verkeerde keuze maakte door naar Genoa te gaan. Guidolin treft een selectie die nog altijd bol staat van de internationals, maar minder sterk lijkt dan pakweg twee jaar geleden. Desondanks kan hij beschikken over de Italiaanse goalie Flavio Roma, de Braziliaanse rechtsback Maicon, de Franse internationals Sébastien Squillaci, Gaël Givet en Patrice Evra in de defensie, de van Juventus gehuurde vleugelspeler Olivier Kapo, kersvers international Camel Meriem, de ervaren Spanjaard Gerard, de Griek Akis Zikos en de Tsjech Jaroslav Plasil. Voorin is Emmanuel Sheyi Adebayor, held van WK-deelnemer Togo, een optie, evenals Uruguayaan Ernesto Javier Chevanton en aanwinst Toifilou Maoulida, die evenals rechtshalf Olivier Sorlin van Stade Rennes kwam.

SLAVIA PRAAG

Slavia, uit de Tsjechische hoofdstad, werd vorig seizoen tweede achter stadgenoot Sparta. De ploeg van trainer Karel Jarolim is minder uitgebalanceerd dan Sparta, maar wel zo'n typische stugge Oostblokploeg. Voor spelers van dergelijke clubs is een Europese campagne een prima gelegenheid zich te tonen aan scouts van grotere Westerse clubs, of, zoals de laatste jaren, rijke clubs uit Rusland en Oekraïne. Jarolim kan niet echt gerenommeerde spelers opstellen. Middenvelder Patrik Gedeon is de enige met een beetje naam buiten eigen land. De rest zal zoals gezegd naam willen gaan maken.

HAMBURGER SV

HSV, zoals Hamburger SV ook wel genoemd wordt, eindigde vorig seizoen als achtste in de Bundesliga. Via de Intertoto werd echter alsnog een plek in de UEFA Cup behaald, waarna een zware tweekamp met het Deense FC Kopenhagen tot een ticket voor de poulefase leidde. De ploeg van trainer Thomas Doll kent een rijke historie, maar staat in Nederland momenteel vooral bekend als de club van international Khalid Boulahrouz en vooral Rafael van der Vaart. Laatstgenoemde bloeide helemaal op in Duitsland, scoort er lustig op los en is momenteel de grote man in Hamburg en misschien wel heel Duitsland. Hij werd al speler van de maand en is de spil op het middenveld. Doll zet drie man neer die voor hem werken en dat loont. Overigens heeft HSV in de persoon van verdediger Daniel Van Buyten nog een speler van topklasse lopen. De rest bestaat vooral uit degelijke spelers als Wicky, Atouba, Jarolim, Beinlich, Benjamin en Demel, plus enkele moeilijke jongens in de aanval. Emile Mpenza en Sergej Barbarez zijn begenadigde spitsen, maar ook licht ontvlambaar. Met de Iraniër Mehdi Mahdavikia, een ware assistkoning, en talent Benjamin Lauth heeft Doll nog enkele spelers met iets extra's in de gelederen, waardoor HSV een serieuze outsider is.

CSKA SOFIA

De kampioen van Bulgarije sneuvelde in de voorronde van de Champions League en mag het nu in dit toernooi proberen. Trainer Miodrag Jesic zal met zijn ploeg moeten concurreren om de derde plek achter Monaco en HSV, is de verwachting. Hierbij zal vooral Slavia Praag een geduchte concurrent zijn. Jesic heeft enkele internationals in zijn selectie. De Moldavische doelman Evgeniy Hmaruc bijvoorbeeld, maar ook de Slowaak Radoslav Zabavnik, de Bulgaren Vladimir Zafirov, Valentin Iliev, Hristo Yanev, Emil Gargorov en de spitsen Velizar Dimitrov en Petar Dimitrov. Ook de Bosnische middenvelder Sergej Jakirovic vertegenwoordigt zijn land, terwijl er enkele exotische krachten zijn in de vorm van Ibrahima Gueye (Senegal), Mourad Hdiouad (Marokko), Tiago Silva (Brazilië) en Guillaume Dah Zadi (Ivoorkust).

VIKING FK

De bekendste naam bij Viking FK, vorig jaar negende in de competitie, is de trainer. Roy Hodgson haalde met Zwitserland het WK in 1994 en was later ook coach bij o.a. Internazionale. Verder kennen wij de club hier vooral omdat FC Groningen er Erik Nevland vandaan haalde. Viking FK lijkt kansloos in deze poule, maar zal toch proberen derde te gaan worden. Hiertoe zal Hodgson vooral zijn hoop vestigen op de verdedigers Ronny Deila en Thomas Pereira, Deense middenvelder Allan Gaarde, de IJslandse middenvelder Birkir Bjarnason en zijn Finse liniegenoot Peter Kopteff. Voorin is Egil Östenstad de grote man, hij speelde in Engeland en Schotland voor o.a. Blackburn en Rangers. Met Nkosinathi Nhleko is er nog een Zuid-Afrikaanse spits beschikbaar, voor het exotische tintje.
www.thuisuiteten.nl
pi_31458625
Toegevoegd.
That's all folks!
pi_31464259
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef golfer het volgende:

[..]

De door jouw aangehaalde topics zijn het bewijs dat we steeds meer topics open laten tegenwoordig, zelf BHFH kan hier topics openen. (zie clubliedjes).
Ik zie het ja

Goed beleid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')