Van alle hoofdklassers?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Kan je ook een hoofdklassebanner maken dan?
Ja. Bij A kunnen dan de logo's van QB, Lisse en Ter Leede erin bijvoorbeeld, bij B ASWH, IJsselmeervogels en DOVO, bij C Excelsior' 31, WHC en nog één.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben bezig met die eredivisiebanners en ik zou graag foto's van juichende spelers willen toevoegen. Maar waar kan ik goede foto's van alle nederlandse clubs vinden?
Edit: ik heb al een mooie site gevonden.
[..]
Van alle hoofdklassers?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:15 schreef Nashje het volgende:
Of ben je zo'n heilig boontje, golfer?
Oké.kan ik mij in vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het ook jammer dat het topic wordt gesloten. Die jongen is bezig met een spelletje en vraagt inhoudelijke hulp aan volgers van het voetbal als het gaat om de teams.
Ik kan er mee inkomen dat het wellicht niet in VBL hoort, maar het topic meteen op slot gooien vind ik heel erg jammer.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Zie sluitreden.
Hoort niet in VBL thuis maar in Games.
Ik houd het in de gaten. Gaat ie ermee door, dan zal ik het bij een FA melden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vaduz, Golfer; kunnen jullie wat doen aan burberry?
Overal loopt ie in elke post zijn site te blaten, wordt een beetje vervelend. Live wedstrijden via Internet Streams #4
Ook in Sport trouwens.
Livetopics, voorbeschouwingen, vrijdagavondwedstrijden en je mag zo ook eventueel gebruiken voor de centrale topics.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Wat betreft die Ajax-banner, die is voor livetopics? Want het Ajax-topic heeft zijn eigen banner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |