Heb jij hem de laatste weken veel zien posten toen AZ alsmaar won? Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]Toen was ie geruime tijd niet meer zo overdreven en juist erg stil hoor.
Waarom pakte ie anders die award?
Slecht van het bestuur van Ajax dat hun talent niet herkend werd dan. 2 internationals die het afgelopen jaar beiden beter speelden dan de mannen die op hun positie bij Ajax speelden. Als Maxwell en Galasek aan het eind van het seizoen vertrekken zou ik als Martin van Geel wel weten wie ik zou moeten terughalen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Overigens wint Ajax gekeken naar de cijfers van de laatste jaren deze wedstrijd gewoon. Logisch ook, tegen een team waar Ajax-afdankertjes als Landzaat en De Cler een belangrijke rol spelen.
De Cler was dus absoluut niet beter dan Maxwell. De Cler is een middelmatige linksback, die Ajax nooit meer terug zal halen. En terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Slecht van het bestuur van Ajax dat hun talent niet herkend werd dan. 2 internationals die het afgelopen jaar beiden beter speelden dan de mannen die op hun positie bij Ajax speelden. Als Maxwell en Galasek aan het eind van het seizoen vertrekken zou ik als Martin van Geel wel weten wie ik zou moeten terughalen.
Emanuelsonquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Cler is een leuke speler voor het Nederlands Elftal als vervanger voor Gio, maar zodra een Urby Emanuelson of een Jeroen Drost klaar is voor het echte werk zal hij weer uit de selectie verdwijnen...
Verder denk ik dat Ajax gewoon wint, met 2-1, door goals van Charisteas, Rosenberg (de winnende!) en Perez.
Boumaquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Emanuelson
We hebben Bouma nog die is ook veel beter dan De Cler
Daarom. Landzaat was destijds niet goed genoeg voor Ajax. Uiteindelijk is het wel wat geworden met hem, maar een laatbloeier kun je Landzaat wel noemen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef methodmich het volgende:
Landzaat of Ronald de Boer, dat was toen een makkelijke keuze natuurlijk.
1995-1996, 1997-1998 , 2001-2002, 2003-2004.. ik tel er 4 hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch frappant dat we in de belabberde en teleurstellende seizoenen na 1995 toch drie keer de landstitel hebben gepakt, hoe belabberd en teleurstellend moeten de andere Nederlandse clubs dan wel niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |