Heb jij hem de laatste weken veel zien posten toen AZ alsmaar won? Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]Toen was ie geruime tijd niet meer zo overdreven en juist erg stil hoor.
Waarom pakte ie anders die award?
Slecht van het bestuur van Ajax dat hun talent niet herkend werd dan. 2 internationals die het afgelopen jaar beiden beter speelden dan de mannen die op hun positie bij Ajax speelden. Als Maxwell en Galasek aan het eind van het seizoen vertrekken zou ik als Martin van Geel wel weten wie ik zou moeten terughalen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Overigens wint Ajax gekeken naar de cijfers van de laatste jaren deze wedstrijd gewoon. Logisch ook, tegen een team waar Ajax-afdankertjes als Landzaat en De Cler een belangrijke rol spelen.
De Cler was dus absoluut niet beter dan Maxwell. De Cler is een middelmatige linksback, die Ajax nooit meer terug zal halen. En terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Slecht van het bestuur van Ajax dat hun talent niet herkend werd dan. 2 internationals die het afgelopen jaar beiden beter speelden dan de mannen die op hun positie bij Ajax speelden. Als Maxwell en Galasek aan het eind van het seizoen vertrekken zou ik als Martin van Geel wel weten wie ik zou moeten terughalen.
Emanuelsonquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Cler is een leuke speler voor het Nederlands Elftal als vervanger voor Gio, maar zodra een Urby Emanuelson of een Jeroen Drost klaar is voor het echte werk zal hij weer uit de selectie verdwijnen...
Verder denk ik dat Ajax gewoon wint, met 2-1, door goals van Charisteas, Rosenberg (de winnende!) en Perez.
Boumaquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Emanuelson
We hebben Bouma nog die is ook veel beter dan De Cler
Daarom. Landzaat was destijds niet goed genoeg voor Ajax. Uiteindelijk is het wel wat geworden met hem, maar een laatbloeier kun je Landzaat wel noemen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef methodmich het volgende:
Landzaat of Ronald de Boer, dat was toen een makkelijke keuze natuurlijk.
1995-1996, 1997-1998 , 2001-2002, 2003-2004.. ik tel er 4 hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch frappant dat we in de belabberde en teleurstellende seizoenen na 1995 toch drie keer de landstitel hebben gepakt, hoe belabberd en teleurstellend moeten de andere Nederlandse clubs dan wel niet zijn.
Niet-Ajacieden zullen dat toch nooit snappen. Is niet erg hoor ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Komt er niet echt overtuigend meer uit, die riedel, na zoveel belabberde wedstrijden en teleurstellende seizoenen.
Zeker nog in de war met 1995. Schopje => Reality.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De rode kaart van Grygera is ingetrokken.
KNVB is weer op handen van de neuzen zeg.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, Landzaat heeft ook uitstel van uitspraak gekregen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je doelt op die hopeloze pogingen van die niet-Ajacieden om Ajacieden minder arrogant te laten zijn neem ik aan - en het feit dat ze nog steeds die fantastisch Pavlov reactie vertonen als er gezegd wordt dat Ajax voor eeuwig de best is en blijftquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef pfaf het volgende:
Ik lig in een scheur om dit topic. Ik blijf me keer op keer verbazen over het hoge autistische gehalte van veel Fokkers.
Ik ookquote:Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Ook lekkerIk zie nu pas dat Langs de Lijn om 14.00 begint
Hoop het wel. Ik vind radio 1 steed kutter worden qua grote duels, maar gewoon om 14.00 beginnenquote:Op zondag 18 september 2005 12:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is het niet ergens online te zien ?
Laten we het hopenquote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik denk dat Ajax wint en dat Rosenberg ineens super speelt en er 3 maakt
denk ik dan he.
Rosales is nog niet echt fit, tegen Sparta Praag vond ik hem wat langzaam ogen..quote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Danny_Blind het volgende:
Ik snap niet dat Blind steeds kiest voor Pienaar als halve rechtsbuiten ipv Rosales als echte rechtsbuiten
Mmmm, misschien is dat het wel, maar toch hoop ik erop dat Rosales binnenkort weer in de basis start... en Babel moet eens proberen om linksom te passeren en een voorzet geven, wordt het voetballend wel makkelijker voor Rosenberg!!!quote:Op zondag 18 september 2005 12:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rosales is nog niet echt fit, tegen Sparta Praag vond ik hem wat langzaam ogen..
Idd. Wij mogen nog 1 lange uur wachtenquote:Op zondag 18 september 2005 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een geklootviool op radio 1. Gaan ze zitten lullen over dat graf referendum! Ik wil voetbalverslag!
Nee joh luister Radio Noord-Holland, Spaanse aardappeltaart maken, met Ron Brandstederquote:Op zondag 18 september 2005 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een geklootviool op radio 1. Gaan ze zitten lullen over dat graf referendum! Ik wil voetbalverslag!![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee joh luister Radio Noord-Holland, Spaanse aardappeltaart maken, met Ron Brandsteder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |