come again?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je fotos op internet plaatsen als je zo'n hoofd hebt:
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 juli 2006 08:31 schreef amaranta het volgende:
Ik snap überhaubt niet wat mensen leuk vinden aan Hans Teeuwen.
Wat hij doet kan ik ook, een kwartier lang naar een colablik zeggen en 285 keer het woord cocacola zeggen
Coca Cola is dus van Theo Maassen.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
Alleen heb ik nog geen naamsbekendheid en zou erniemand naar me komen kijken.
Hans Teeuwen is echt een zielige cabaretier.
Hij verdient het woord cabaretier niet eens, een clown, dat is ie.
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
[..]
Coca Cola is dus van Theo Maassen.![]()
Vergeten topic te refreshen na de barbequequote:
en barbecue schrijf je dus met een C. ook al is de afkorting BBQ.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:01 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Vergeten topic te refreshen na de barbeque![]()
Hoe was het ook alweer? Beter goed gejat dan slecht verzonnen!quote:Op zondag 16 juli 2006 10:12 schreef Blue Thunder het volgende:
Overigens vind ik mensen die cabaratiers quoten zielig... Die hebben geen eigen gevoel voor humor denk ik
Echt???quote:Op zondag 16 juli 2006 20:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en barbecue schrijf je dus met een C. ook al is de afkorting BBQ.
zo.
So?, lang niet zo erg als Frankenstijn.quote:
Nou, want nagellak is idd zoooo mannelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
So?, lang niet zo erg als Frankenstijn.
NouNouNouNou..quote:Op zondag 16 juli 2006 02:53 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Flikker toch op man, je bent waarschijnlijk te dom om z'n humor te snappen. Jij bent zeker een fan van Bert Visscher of zo. Van die lekkere ongecompliceerde kuthumor.
Hans Teeuwen is gewoon een botte lul die de guts heeft om zijn eigen hersenspinsels te uiten in cabaret en daarbij geen blad voor de mond neemt.
Ook al heeft ie waarschijnlijk het merendeel van zijn stukken onder invloed geschreven en ten hore gebracht. Ik moet altijd zwaar lachen om die man.
Kan je niet tegen zijn botheid dan ben je gewoon te burgerlijk, en zijn humor niet leuk noermen wil zeggen dat je er weinig over beschikt en totaal geen interpretatievermogen hebt. Dan is de makkelijkste weg inderdaad om "De leukste thuis" te kijken dan hoeft er in ieder geval niks uitgelegd te worden over hetgeen wat nou precies grappig is!
wie is die vadsige jonge homofiel?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
Elke keer als ik dit zie moet ik lachen
blijkbaar hou ik toch van ongecompliceerde humor![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is die vadsige jonge homofiel?
iemand die dit ZELF over een ander zegtquote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je fotos op internet plaatsen als je zo'n hoofd hebt:
[afbeelding]
Tis mannelijker om 't te durven dragen dan klagen dat het niet mannelijk is.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nou, want nagellak is idd zoooo mannelijk![]()
Nee, ik vind het mooi plus er is een nagel bij me ervan afgereten tijdens het bassen dus dat groeit ook nooit meer mooi terug en liever zwarte nagels dan mensen die denken dat ik ebola aan mn nagel heb.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef Pitom het volgende:
Dus je draagt 't enkel om te laten zien dat je het durft?
Frankenstein.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
So?, lang niet zo erg als Frankenstijn.
Van die mensen die zich na de 86ste keer nog steeds aan de zelfde steen stoten zijn een werkelijke blijk van intelligentie.quote:
je zin loopt nietquote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Van die mensen die zich na de 86ste keer nog steeds aan de zelfde steen stoten zijn een werkelijke blijk van intelligentie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |