Geen contacten met iemand met een weiland ofzo (Joep)....quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, m'n enige rijervaring bestaat uit wat scheuren in een oud Dafje met automaat.
Die is al zo oud...quote:
Die van jou tijdens wiskunde was beter idd.quote:
Of wat dacht je van: "Praat naar de maat"?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die van jou tijdens wiskunde was beter idd.
Dan kan jij beter maar je mond houden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of wat dacht je van: "Praat naar de maat"?.
harhar,.
Hoe lang zal deze macho-strijd nog doorgaan, Ali?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan kan jij beter maar je mond houden.
Ik doe niet mee aan een macho-strijd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe lang zal deze macho-strijd nog doorgaan, Ali?.
Oh, nou in dat geval was ik vast weer tegen mezelf aan het praten,quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan een macho-strijd.![]()
Slechte gewoonte van je.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval was ik vast weer tegen mezelf aan het praten,.
Neehoor, dat vind ik niet. Ik vind het praten met mezelf erg leuk, je krjigt altijd antwoord en soms komt er nog wel iets leuks uit. Zo luisterde ik laatst naar de radio, en toen zeiden ze: "Bel en win een gratis compleet verzorgde reis naar Ibiza". Na een half uur tegen mezelf praten was ik het er over eens dat dat bedrieging is. Als je nou belt en je wint niet, ja, hallo, daar bel je natuurlijk niet voor.quote:
Ik dacht dat je aan het werk was, maar het enige wat je doet is alleen maar slap lopen zwetsen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Neehoor, dat vind ik niet. Ik vind het praten met mezelf erg leuk, je krjigt altijd antwoord en soms komt er nog wel iets leuks uit. Zo luisterde ik laatst naar de radio, en toen zeiden ze: "Bel en win een gratis compleet verzorgde reis naar Ibiza". Na een half uur tegen mezelf praten was ik het er over eens dat dat bedrieging is. Als je nou belt en je wint niet, ja, hallo, daar bel je natuurlijk niet voor.
En dan stem nummero twee wel met een enigszins oosters accent he..
Dat is ook werken. En als je geen waardering hebt voor mijn openbaringen dan lees je ze maar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het werk was, maar het enige wat je doet is alleen maar slap lopen zwetsen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is ook werken. En als je geen waardering hebt voor mijn openbaringen dan lees je ze maar niet.
Thé, zal nog eens wat vertellen ofzo.
Helaas, voldoet niet.quote:wer·ken1 (onov.ww.)
1 werk doen, bezig zijn iets te doen => dienen
2 een taak, beroep of bedrijf uitoefenen als bron van inkomsten => arbeiden
3 (van zaken) functioneren, in bedrijf zijn
4 uitwerking hebben
5 (van materialen) van vorm veranderen door invloeden van binnenuit of buitenaf
wer·ken2 (ov.ww.)
1 in genoemde toestand brengen door wat men doet, verricht
Jezelf beroepen op wat achterhaalde en politiek correcte definities is not done,quote:
vandale.nl is bij jou anders ook een veel bezochte site.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jezelf beroepen op wat achterhaalde en politiek correcte definities is not done,.
Zeker waar, zeer handige site, nooit weg om af en toe eventjes een woordje op te zoeken. Maar om het in deze context te gebruiken? Werken is zo'n abstract woord dat het in dit geval inderdaad niet aan één van de definities voldoet. Voor mij is werken geld verdienen, simpel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
vandale.nl is bij jou anders ook een veel bezochte site.
Ik gebruik sites wanneer ik maar wil.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeker waar, zeer handige site, nooit weg om af en toe eventjes een woordje op te zoeken. Maar om het in deze context te gebruiken? Werken is zo'n abstract woord dat het in dit geval inderdaad niet aan één van de definities voldoet. Voor mij is werken geld verdienen, simpel..
Hoe staat het met de server btw?
Succes, volgens Michael leer je daar allemaal toffe dingen zoals salto's achterover van de grond, tegen de muur oplopen en shit like that.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef DearPrudence het volgende:
pizza klaarmaken.
Vanavond samen met Inge Capoeira.Ben erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |