Geen contacten met iemand met een weiland ofzo (Joep)....quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, m'n enige rijervaring bestaat uit wat scheuren in een oud Dafje met automaat.
Die is al zo oud...quote:
Die van jou tijdens wiskunde was beter idd.quote:
Of wat dacht je van: "Praat naar de maat"?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die van jou tijdens wiskunde was beter idd.
Dan kan jij beter maar je mond houden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of wat dacht je van: "Praat naar de maat"?.
harhar,.
Hoe lang zal deze macho-strijd nog doorgaan, Ali?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan kan jij beter maar je mond houden.
Ik doe niet mee aan een macho-strijd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe lang zal deze macho-strijd nog doorgaan, Ali?.
Oh, nou in dat geval was ik vast weer tegen mezelf aan het praten,quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan een macho-strijd.![]()
Slechte gewoonte van je.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval was ik vast weer tegen mezelf aan het praten,.
Neehoor, dat vind ik niet. Ik vind het praten met mezelf erg leuk, je krjigt altijd antwoord en soms komt er nog wel iets leuks uit. Zo luisterde ik laatst naar de radio, en toen zeiden ze: "Bel en win een gratis compleet verzorgde reis naar Ibiza". Na een half uur tegen mezelf praten was ik het er over eens dat dat bedrieging is. Als je nou belt en je wint niet, ja, hallo, daar bel je natuurlijk niet voor.quote:
Ik dacht dat je aan het werk was, maar het enige wat je doet is alleen maar slap lopen zwetsen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Neehoor, dat vind ik niet. Ik vind het praten met mezelf erg leuk, je krjigt altijd antwoord en soms komt er nog wel iets leuks uit. Zo luisterde ik laatst naar de radio, en toen zeiden ze: "Bel en win een gratis compleet verzorgde reis naar Ibiza". Na een half uur tegen mezelf praten was ik het er over eens dat dat bedrieging is. Als je nou belt en je wint niet, ja, hallo, daar bel je natuurlijk niet voor.
En dan stem nummero twee wel met een enigszins oosters accent he..
Dat is ook werken. En als je geen waardering hebt voor mijn openbaringen dan lees je ze maar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het werk was, maar het enige wat je doet is alleen maar slap lopen zwetsen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is ook werken. En als je geen waardering hebt voor mijn openbaringen dan lees je ze maar niet.
Thé, zal nog eens wat vertellen ofzo.
Helaas, voldoet niet.quote:wer·ken1 (onov.ww.)
1 werk doen, bezig zijn iets te doen => dienen
2 een taak, beroep of bedrijf uitoefenen als bron van inkomsten => arbeiden
3 (van zaken) functioneren, in bedrijf zijn
4 uitwerking hebben
5 (van materialen) van vorm veranderen door invloeden van binnenuit of buitenaf
wer·ken2 (ov.ww.)
1 in genoemde toestand brengen door wat men doet, verricht
Jezelf beroepen op wat achterhaalde en politiek correcte definities is not done,quote:
vandale.nl is bij jou anders ook een veel bezochte site.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jezelf beroepen op wat achterhaalde en politiek correcte definities is not done,.
Zeker waar, zeer handige site, nooit weg om af en toe eventjes een woordje op te zoeken. Maar om het in deze context te gebruiken? Werken is zo'n abstract woord dat het in dit geval inderdaad niet aan één van de definities voldoet. Voor mij is werken geld verdienen, simpel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
vandale.nl is bij jou anders ook een veel bezochte site.
Ik gebruik sites wanneer ik maar wil.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeker waar, zeer handige site, nooit weg om af en toe eventjes een woordje op te zoeken. Maar om het in deze context te gebruiken? Werken is zo'n abstract woord dat het in dit geval inderdaad niet aan één van de definities voldoet. Voor mij is werken geld verdienen, simpel..
Hoe staat het met de server btw?
Succes, volgens Michael leer je daar allemaal toffe dingen zoals salto's achterover van de grond, tegen de muur oplopen en shit like that.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef DearPrudence het volgende:
pizza klaarmaken.
Vanavond samen met Inge Capoeira.Ben erg benieuwd.
Have fun.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef DearPrudence het volgende:
pizza klaarmaken.
Vanavond samen met Inge Capoeira.Ben erg benieuwd.
Das toch die kerel die uit stand zo'n metertjenogwat springt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Have fun.
Edit: En voor shit zoals Ruben dat omschrijft moet je bij Kevin zijn.
Hij springt een salto over mij, en misschien ook wel over jou, heen, vanaf de vloer, zonder trampoline of shit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Das toch die kerel die uit stand zo'n metertjenogwat springt?
Dat is impressive.
Zeker, erg netjes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans smsje: Ging echt goed, 3 goed, 1 fout en 1 wist hij niet.
Dat is best indrukwekkend.
Kevin Keesom toevallig?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij springt een salto over mij, en misschien ook wel over jou, heen, vanaf de vloer, zonder trampoline of shit.
Vanavond is ie er vast ook nog wel ff met springen, altijd leuk om met hem aan te kloten.
Uhu, you know him?quote:
Uiteraard, daar heb ik zes jaar ofzo bij in de klas gezeten. Wist niet dat ie zo goed is geworden.quote:
Hij turnde vroeger ook, dus een salto ofzo is geen probleem, en hij heeft een pittige sprongkracht. Dat gecombineerd met een beetje lef brengt je heeel ver.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Uiteraard, daar heb ik zes jaar ofzo bij in de klas gezeten. Wist niet dat ie zo goed is geworden.
Ik wil niet naar de VS.quote:The police were rounding up the staff of the party and the main promoter went up to them with the permit for the show and said "here, I have the permit." The police then said, "no you don't" and ripped the permit out of his hand. Then, they put an assault rifle to his forehead and said "get the fuck out of here right now."
Staat mij inderdaad zo bij dat ie aan turnen deed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij turnde vroeger ook, dus een salto ofzo is geen probleem, en hij heeft een pittige sprongkracht. Dat gecombineerd met een beetje lef brengt je heeel ver.
Nu niet meer voor zover ik weet, iig niet zoals ik het doe met wedstrijdtraining. Alhoewel ik ook niet veel wedstrijden meer turn, niet veel zin in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Staat mij inderdaad zo bij dat ie aan turnen deed.
Heb je de kegels nog gezien? Toen ik van de zomer er was ben ik eigenlijk alleen maar in het auditorium geweest, en dat zag er wel aardig uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef errrrr het volgende:
Zit hier nu bij mijn oom in Geldrop, op de bank op zijn *bling bling* Sony Vaio laptop
Zoals Ruben al braaf heeft doorgegeven, de Olympiade ging dus erg goed vond ik zelf... drie dingen goed, als ze tenminste mijn manier van opschrijven (tsja, bij een bewijs altijd een beetje twijfelachtig...) goedrekenen. Vraag 4 wist ik niet zo goed meer wat een trapezium was, verkeerde dingen aangenomen dus... en vraag 5 had ik echt geen idee. We kregen de uitwerkingen mee, weet je tenminste hoe het gegaan is. Uitslag half oktober. We zaten trouwens in een hoorcollegazaal, dus zonder pootruimte en kleine bankjes. Maar het was verdeeld over veel zalen, 25 man per zaal, op 11 rijen met 15 bankjes each. Ik had mezelf dus mooi drie tafels toegeeigend. Toen paste tenminste allesEn ik blijf erbij, Eindhoven als Universiteit vind ik niks.
Het viel trouwens best mee met de nerds... ook 'normale' mensen daar. Maar die school uit A'dam, waarvan 15 mensen doorwaren, sprak ik achteraf even mee... die hadden allemaal hoogstends 1 vraag goed, stonden vaak ook 4'en voor wiskunde... hadden met de 1e ronde allemaal afgekeken, oplichters met 'beste school'
Ook nog langs de Bever geweest, nieuwe (en goede) winterjas gehaald... en betere gogles dan vorig jaar
Morgen even langs oma, en dan weer terug naar huis...
Als je van de vijf vragen er drie goed hebt kun je wel tevreden zijn, denk ik zo. Heel netjes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef errrrr het volgende:
Zit hier nu bij mijn oom in Geldrop, op de bank op zijn *bling bling* Sony Vaio laptop
Zoals Ruben al braaf heeft doorgegeven, de Olympiade ging dus erg goed vond ik zelf... drie dingen goed, als ze tenminste mijn manier van opschrijven (tsja, bij een bewijs altijd een beetje twijfelachtig...) goedrekenen. Vraag 4 wist ik niet zo goed meer wat een trapezium was, verkeerde dingen aangenomen dus... en vraag 5 had ik echt geen idee. We kregen de uitwerkingen mee, weet je tenminste hoe het gegaan is. Uitslag half oktober. We zaten trouwens in een hoorcollegazaal, dus zonder pootruimte en kleine bankjes. Maar het was verdeeld over veel zalen, 25 man per zaal, op 11 rijen met 15 bankjes each. Ik had mezelf dus mooi drie tafels toegeeigend. Toen paste tenminste allesEn ik blijf erbij, Eindhoven als Universiteit vind ik niks.
Het viel trouwens best mee met de nerds... ook 'normale' mensen daar. Maar die school uit A'dam, waarvan 15 mensen doorwaren, sprak ik achteraf even mee... die hadden allemaal hoogstends 1 vraag goed, stonden vaak ook 4'en voor wiskunde... hadden met de 1e ronde allemaal afgekeken, oplichters met 'beste school'
Ook nog langs de Bever geweest, nieuwe (en goede) winterjas gehaald... en betere gogles dan vorig jaar
Morgen even langs oma, en dan weer terug naar huis...
Hoe was capoeira?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef DearPrudence het volgende:
I WANNA TURN ALL THE DANCEFLOORS INTO A BURNING INFERNO OF BA BA BAAAAA....
hihi.
Gezellig met die Deppe's...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef DearPrudence het volgende:
I WANNA TURN ALL THE DANCEFLOORS INTO A BURNING INFERNO OF BA BA BAAAAA....
hihi.
Capoeira was van 9:15 tot 10:15quote:
Tssk, te laat komen he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Capoeira was van 9:15 tot 10:15
Inge zou iets later komen ivm problemen met haar brommer.
Ik kom daar aan, 5 minuten te laat, staat alleen Tim daar. Dusja, maar wachten op Inge en verder kwam er blijkbaar niemand. Menno was namelijk uit eten en de rest kon niet komen.
Dusja, leuk prive les.We hebben wat basic dingen gedaan met schoppen en draaitjes daarna wat acrobatiek, dat was echt gaaf. Ik kon al heel snel een soort van schuine flip achterover in mijn eentje. Helemaal trots natuurlijk.
En daarna nog met hulp op een arm staan en je benen zijlings in de lucht gooien en verder tja.. dat was het zo'n beetje het was alweer ongeveer 10:40 ofzo.
Ik vond het wel heel gaaf!![]()
Ja, Tim Riegman. En ja, ik wil er wel mee doorgaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tssk, te laat komen he?(Geeft niet hoor, de besten komen altijd te laat.
)
Welke Tim is dat eigenlijk? Tim Riegman?
Maar leuk dat je het leuk vond.Als je wat meer kan moet je maar eens een voorstelling geven.
Of wou je het niet vaker gaan doen?
En ik ben vanavond ook nog even in 'capoeirastijl' bezig geweest, om het maar even zo te noemen. Dus springen, vanuit stand, op een klein matje i.p.v. met allerlei hulpmiddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |