killswitchquote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef juiced het volgende:
Wie wil er nou verkering met jou!?!?![]()
Beter dan een uitgewonde breezersletquote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij met de ex van de halve fok bemanning?
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef juiced het volgende:
Wie wil er nou verkering met jou!?!?![]()
Dat zegt hijquote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Beter dan een uitgewonde breezerslet
staat toch echt in de TTquote:Op donderdag 15 september 2005 17:34 schreef Dead-Doll het volgende:
Echt niet!
Eindelijk een aardige reactiequote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Gefeliciteerd dan maar hè, veel plezier ermee.
gaan wij nog eens copuleren?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Met zo'n username én zo'n verzoek ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gaan wij nog eens copuleren?![]()
Ik zit hier met een zware zak.![]()
Jett wannabe.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef -BoosBloempje- het volgende:
ach zolang wij maar gelukkig zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Eindelijk een aardige reactie!
Dank je
lol, ownedquote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met zo'n username én zo'n verzoek ben je bij mij aan het verkeerde adres.
hoezo.. houd je niet van schuim ?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met zo'n username én zo'n verzoek ben je bij mij aan het verkeerde adres.
lol, ownedquote:Op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoezo.. houd je niet van schuim ?
Ik hou niet zo van mensen die hun kleine piemeltje compenseren door op internet te verkondigen hoe goed ze bier kunnen drinken, enzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoezo.. houd je niet van schuim ?
hey, ik noem 3,5 centimeter niet bepaald (hihi, paal) klein hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:51 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die hun kleine piemeltje compenseren door op internet te verkondigen hoe goed ze bier kunnen drinken, enzo.
idd, ik ben nu wel uit gerukt op je avatar.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef -BoosBloempje- het volgende:
pwnt? nouja, das een meningskwestie denk ik maar..
ach ja, laat ook maar.
misschien word het tijd opnieuw te registeren met een nietszeggende username en geen avatar, zodat ik niet in elke topic dezelfde grappen te horen krijg.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef MaRySe het volgende:
Nee hoor grapje
het is nooit aangeweest
had jij even iedereen tukquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef MaRySe het volgende:
Nee hoor grapje
het is nooit aangeweest
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef MaRySe het volgende:
Nee hoor grapje
het is nooit aangeweest
verkering?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef MaRySe het volgende:
Nee hoor grapje
het is nooit aangeweest
We hebben niet geneuktquote:Op donderdag 15 september 2005 18:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij laat je ook echt door iedereen gebruiken he
maar je neukt wel lekker hoor
oki.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:03 schreef brainster het volgende:
Pfff...
Maryse, jij, ik, verkering, nu.
wie ?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maryse maar ik ken ook nog een hele leuke jongen voor je!
ow nouja dan neukt je moeder lekkerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
We hebben niet geneukt
Dat was mijn moeder.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik dacht aan die kledingtopics dat je wel een beetje smaak had zeg
blijkbaar niet
Het was een grapje ::d;:D D d;:d;:d:DD::Dquote:Op donderdag 15 september 2005 18:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik dacht aan die kledingtopics dat je wel een beetje smaak had zeg
blijkbaar niet
ow schrok alquote:Op donderdag 15 september 2005 18:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het was een grapje ::d;:D D d;:d;:d:DD::D:!111!!!!!!1!!!!11!!11
Volg mij.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:27 schreef zalmsalade het volgende:
Hoi ik wil geen verkering met maryse waar moet ik zijn?
Waar de wereld vrij is van aandachtshoeren.quote:
Yildiz, jij hebt stiekem al tijden een enorme crush voor Maryse, geef het maar toequote:
Daar dacht ik ook al aan eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
Hij bedoelt dat hij die wallpaper ook heeft
Waar blijft je paintsel?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga liever voor het orgineel, of nietsquote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
Hehehehe, puicke titel NJ.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:59 schreef NJ het volgende:
TT op verzoek even aangepast.
Ik heb ook gelijk rekening gehouden met het hoge verloop van vriendjes..
.
Ja hoi ik ben ook op Jett dus het klopt nietquote:Op donderdag 15 september 2005 21:59 schreef NJ het volgende:
TT op verzoek even aangepast.
Ik heb ook gelijk rekening gehouden met het hoge verloop van vriendjes..
.
Maar je bent geen neger, dus kan het nooit wederzijds zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben ook op Jett dus het klopt niet
en de andere helft is?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef juiced het volgende:
Mên, tof! Ik ben half mannelijk ONZ!![]()
Ja klopt, de rest is allemaal weggejaagd door deze kuttopicsquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef juiced het volgende:
Mên, tof! Ik ben half mannelijk ONZ!![]()
neen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef TheSorrow het volgende:
Mag ik me sperm in jou burnen MaRySe?
ok.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef Clab het volgende:
Ik heb bingdingsangst, kunnen we niet alleen sex hebben?
quote:
Je hoeft ook niet meteen aan bondage te doen, dat kan later ook nog welquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef Clab het volgende:
Ik heb bingdingsangst, kunnen we niet alleen sex hebben?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen aan bondage te doen, dat kan later ook nog wel![]()
Hij gaat vreemd met ijsmeisquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee want we houden zoveel van elkaar!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef tonks het volgende:
Heb deze chatlogs ontdekt toen ik daar was
Ijsmeis zegt:
Hey juiced
Juiced zegt:
Hey ijsmeis
Ijsmeis zegt:
Neuken?
Juiced zegt:
Okee
Het spijt me tonks, maar het gaat je niet lukken. Tussen mij en MaRySe kan niemand komen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef tonks het volgende:
Heb deze chatlogs ontdekt toen ik daar was
Ijsmeis zegt:
Hey juiced
Juiced zegt:
Hey ijsmeis
Ijsmeis zegt:
Neuken?
Juiced zegt:
Okee
Waarom zat je toeneerst zo om die foto's te smeken dan? JIJ HEBT ZE GEMAAKT!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb ijsmeis d'r msn niet en die wil ik ook niet.![]()
nee ik heb al 32 vriendjes. 33 vind ik geen mooi getalquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik dan
Jett, wil je verkering?
en 1 vriendinnetjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:40 schreef Jett het volgende:
[..]
nee ik heb al 32 vriendjes. 33 vind ik geen mooi getal
Alleen nuecken dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:40 schreef Jett het volgende:
[..]
nee ik heb al 32 vriendjes. 33 vind ik geen mooi getal
Sorry tonks, het lukt je niet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zat je toeneerst zo om die foto's te smeken dan? JIJ HEBT ZE GEMAAKT!
wat denk je wat ik doe met die 32 vriendjesquote:
Maar zij jou wel...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef juiced het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, lieve woepsiemoepsie. Dat zou ik je nooit aan kunnen doen.![]()
quote:Bryan zegt:
maryse...
*op knieen gaat*
wil je, officieel verkering met mij?
...
m, zegt:
ok
Bryan zegt:
He kut, heb ik weerquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef Jett het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe met die 32 vriendjesik kom aan me trekken hoor
![]()
Ik hoor zelfs daar niet eens bijquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef Jett het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe met die 32 vriendjesik kom aan me trekken hoor
![]()
Maagdquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
wat een sloeries zitten er toch op FoK....![]()
(Gelukkig maar, anders hadden we weinig te nuecken...)
tonksquote:
quote:T, zegt:
kut wijf
Precies, die is al van brainster én juicedquote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Je blijft met je poten van MaRySe!
quote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Je blijft met je poten van MaRySe!
Bedenktijd? Waarvoor?quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef HuHu het volgende:
Is er nog bedenktijd?
MaRySe is alleen van mij! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!!quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, die is al van brainster én juiced![]()
Doe es niet zo hebberig.quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef juiced het volgende:
[..]
MaRySe is alleen van mij! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!!![]()
Je begint wel wat opquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef juiced het volgende:
[..]
MaRySe is alleen van mij! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!!![]()
Maryse delen? Nooit zeg ik je, nooit!quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Eerlijk zullen wij alles delen'
Dat zijn details IJsmeisquote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het een tulp is en ook nog eens onorigineel.
Het zal nooit wat worden zo, er is er maar een die uitsluitsel kan geven over dit dilemma en dat is maryse zelfquote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Maryse delen? Nooit zeg ik je, nooit!
Dan zegt ze juicedquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het zal nooit wat worden zo, er is er maar een die uitsluitsel kan geven over dit dilemma en dat is maryse zelf
Die had je toch al geopend?quote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan zegt ze juiced, die wil ze pas dumpen als ik een kei puik paint maryse topic in onz open
Doe er dan gewoon nog 1, misschien dat ze dat dan wel waardeertquote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Die foto die ik had gepost vond ze gemeen
Ja maar HuHu, dat is het punt juist: ze zoekt iemand om die foto's te laten makenquote:
Daarom heb ik ook m'n MSN adres in m'n profiel staanquote:Op zondag 18 september 2005 14:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar HuHu, dat is het punt juist: ze zoekt iemand om die foto's te laten maken![]()
Jaquote:Op zondag 18 september 2005 14:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar HuHu, dat is het punt juist: ze zoekt iemand om die foto's te laten maken![]()
nu hebben ik en Maryse en Tonks dus verkering. En we gaan trouwen!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:27 schreef MaRySe het volgende:
Echt !!
!
-edit-
nee hoor grapje juiced en ik hebben verkering!
quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nu hebben ik en Maryse en Tonks dus verkering. En we gaan trouwen!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |