killswitchquote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef juiced het volgende:
Wie wil er nou verkering met jou!?!?![]()
Beter dan een uitgewonde breezersletquote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij met de ex van de halve fok bemanning?
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef juiced het volgende:
Wie wil er nou verkering met jou!?!?![]()
Dat zegt hijquote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Beter dan een uitgewonde breezerslet
staat toch echt in de TTquote:Op donderdag 15 september 2005 17:34 schreef Dead-Doll het volgende:
Echt niet!
Eindelijk een aardige reactiequote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Gefeliciteerd dan maar hè, veel plezier ermee.
gaan wij nog eens copuleren?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Met zo'n username én zo'n verzoek ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gaan wij nog eens copuleren?![]()
Ik zit hier met een zware zak.![]()
Jett wannabe.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef -BoosBloempje- het volgende:
ach zolang wij maar gelukkig zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Eindelijk een aardige reactie!
Dank je
lol, ownedquote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met zo'n username én zo'n verzoek ben je bij mij aan het verkeerde adres.
hoezo.. houd je niet van schuim ?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Met zo'n username én zo'n verzoek ben je bij mij aan het verkeerde adres.
lol, ownedquote:Op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoezo.. houd je niet van schuim ?
Ik hou niet zo van mensen die hun kleine piemeltje compenseren door op internet te verkondigen hoe goed ze bier kunnen drinken, enzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoezo.. houd je niet van schuim ?
hey, ik noem 3,5 centimeter niet bepaald (hihi, paal) klein hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:51 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die hun kleine piemeltje compenseren door op internet te verkondigen hoe goed ze bier kunnen drinken, enzo.
idd, ik ben nu wel uit gerukt op je avatar.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef -BoosBloempje- het volgende:
pwnt? nouja, das een meningskwestie denk ik maar..
ach ja, laat ook maar.
misschien word het tijd opnieuw te registeren met een nietszeggende username en geen avatar, zodat ik niet in elke topic dezelfde grappen te horen krijg.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef MaRySe het volgende:
Nee hoor grapje
het is nooit aangeweest
had jij even iedereen tukquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef MaRySe het volgende:
Nee hoor grapje
het is nooit aangeweest
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef MaRySe het volgende:
Nee hoor grapje
het is nooit aangeweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |