Met meerdere dusquote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
vreemdgegaans.
da's jouw probleemquote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef Ballicious het volgende:
Ik mag ijsmeis niet.
Gelijk heeft zequote:ijsmeis is vreemdgegaan....
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef Ballicious het volgende:
Ik mag ijsmeis niet.
Maak er een einde aan!quote:
ik blijf jouw nijntje geil vinden, mag ik dat zeggen ?quote:
Dat vind mijn moeder niet okay. Sorry.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maak er een einde aan!
en geef mij dan je modrechten
Als jij graag op dieren geilt, sure.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:05 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ik blijf jouw nijntje geil vinden, mag ik dat zeggen ?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:49 schreef spanky_menky het volgende:
Komt Ijsmeis weer in opspraak...zucht...
Ok, geef je modrechten dan maar aan iemand andersquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vind mijn moeder niet okay. Sorry.
coolquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij graag op dieren geilt, sure.
Okay, ik geef ze aan Anne.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, geef je modrechten dan maar aan iemand anders
hij geilt meer op pixelsquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij graag op dieren geilt, sure.
TALLY !!!quote:
hangt af van de pixels, kleur van de pixels, hoeveelheid pixels en plaatsing van de pixels...samen kunnen ze een mooie foto vormen (van Ijsmeis' nijntje bijvoorbeeld)quote:
Ja, kan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
hangt af van de pixels, kleur van de pixels, hoeveelheid pixels en plaatsing van de pixels...samen kunnen ze een mooie foto vormen (van Ijsmeis' nijntje bijvoorbeeld)
![]()
Nijntje of jij? ?Jij bestaat echt, ervan uitgaande dat deze wereld echt is, wat als het allemaal een illusie is? Of een droom van iemand anders?quote:
Ja lekkerrrrrrrrrrrrr...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:07 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
TALLY !!!![]()
Lang niet gesproken (ben sinds kort weer actief online)
Hoest?
Je denkt teveel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:10 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nijntje of jij? ?Jij bestaat echt, ervan uitgaande dat deze wereld echt is, wat als het allemaal een illusie is? Of een droom van iemand anders?
WHEEEEEHHHHH, ik maak mezelf nu bang![]()
Nu gaat het wel weer goed, nare tijd achter de rug, maar alles zit nu eindelijk weer eens meequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lekkerrrrrrrrrrrrr...
En met jou?
Sommige dingen veranderen nooitquote:
Nog steeds de wipkip hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer goed, nare tijd achter de rug, maar alles zit nu eindelijk weer eens mee
(even afkloppen)
Niet meer Tally de wipkip?
Ghehehe, zoals ik al zei, sommige dingen veranderen nooit (niet als mijn usericon)quote:
Zijn inderdaad bijna geen (volgens mij helemaal geen) users van ons praatgroepje meer .onlinequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:22 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ghehehe, zoals ik al zei, sommige dingen veranderen nooit (niet als mijn usericon)
Grappig, dat je na zo lang toch nog bekende tegenkomt hier, maar volgens mij is de rest van de praatgroep toen niet meer online...hihihi
zijn gewoon geen echte bikkels zoals wijquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn inderdaad bijna geen (volgens mij helemaal geen) users van ons praatgroepje meer .online
Weet niet of ze lekker isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |