Ik aan chocola en sigarettenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben verslaafd aan whiskey en bier
moet je leren drinken mênquote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik alleen aan bier, sterke drank vind ik smerig
Komt nog wel dat je het wel lekker vind.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik alleen aan bier, sterke drank vind ik smerig
Ja oke.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een mod moet volgens mij een actief poster wezedus Brechtje als je dit lees.. je moet iets meer posten
![]()
welkom hier.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet gek ik ben ook terug van mijn werk
Kutweer.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef Brechtje het volgende:
Het regen is echt irritant. Heel de dag heeft het alleen doorgeregend hier.
Weet toevallig iemand wat het weer morgen wordt?Ik heb geen zin op te zoeken dan moet ik weer helemaal met google, en snap er nooit wat van.
Jaguarized, is je dat nooit opgevallen?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef B_BOY het volgende:
drie mods bij pub wies de derde dan?
Er zijn geen 3 mods.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef B_BOY het volgende:
drie mods bij pub wies de derde dan?
Ik vind de regen wel wat hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Imberr het volgende:
de regen is cool![]()
regen is tof![]()
![]()
behalve als je er doorheen moet fíetsen
mochtie willenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jaguarized, is je dat nooit opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |