Ja indd, dat vond ik jusit wel erg vervelend. Naja, pech gehad, txquote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef Day het volgende:
[..]
Voor een groter beeld moet je dubbelklikken op het schermpje. Beeldkwaliteit is dan wel stukken minder, helaas.
quote:
Luxe hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Day het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs een dvd-recorder! Wel blond dat ik daar niet eens aan gedacht heb!
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:11 schreef Kimske het volgende:
en nu moe'k naar college grrrr.. tot vanaaf!!
Denk dat het vanavond wel leuk gaat worden; er gaat iemand uit en BB kennende wordt de live-uitzending aangegrepen om weer bekentenissen boven water te krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een gezapige boelgisteravond was het wel behoorlijk boeiend maar ik denk dat het vanavond erg rustig blijft (tenzij er nog een bepaalde verassing komt)
naakt over het podium rennen en keihard: GROETEN AAN FOK! of zoiets roepenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
naakt over het podium rennen en keihard: GROETEN AAN FOK! of zoiets roepen![]()
Die site geeft alleen geluid bij mij, beeld nauwelijks, er blijft iets hangen, alles wordt tragerquote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
Last van een beetje ruis op gillesdesmit...
kan de volumes ook niet meer regelen
Ze tuit haar mond alsof ze een F uit spreekt als in Ralffffff,quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef Knut het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/383
[afbeelding]
Shitquote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef Knurkie het volgende:
alle streams op de slaapkamer
Praat niet zo engquote:Op donderdag 15 september 2005 16:56 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ze tuit haar mond alsof ze een F uit spreekt als in Ralffffff,
Ralf eruit is dus duidelijk
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.aspquote:Op donderdag 15 september 2005 17:22 schreef Jobbeltje het volgende:
Via welke stream (url?) kun je vanavond de live-uitzending volgen?
Nee.. Ralph moet BB5 winnenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:49 schreef stil het volgende:
Ralph eruit , hij heeft geen nut meer, nu alles tussen hem en Nathalie al besproken is gisteravond.
Nice caps!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Linda, Nathalie en Joost in de badkamer.
Lekker aangedikt, daar hou ik wel van!quote:Rikkert en Lieske bedenken dat ze lang genoeg in bad hebben gezeten en voldoende gerimpeld zijn. Ze gaan samen douchen en Lieske neemt haar benen grondig onder handen. De uitdrukking ‘wie mooi wil zijn, moet pijn lijden’, neemt Lieske echter zeer serieus. Lieske scheert haar benen hardhandig. Alsof ze het toilet met een schuursponsje schoonboent. Arme benen. Gelukkig zien ze er nog heel uit. Lieske neemt wel meerdere dingen serieus, zoals tandenpoetsen. Daar doet ze ook uren over.
als Ralph is omgeruild voor zn broer is ie er al uitquote:Op donderdag 15 september 2005 17:49 schreef stil het volgende:
Ralph eruit , hij heeft geen nut meer, nu alles tussen hem en Nathalie al besproken is gisteravond.
jah te aardig.... Lieske ziet er weer mooi uit trouwens.... mooi opgemaaktquote:Op donderdag 15 september 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Tanja aardig tegen Lieske
ja sinds gisteren avond las ik in het streamverslagenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Tanja aardig tegen Lieske
Hoop echt dat Ralph net als de pool hier op fok, de meeste stemmen krijgt via sms-jes.quote:
nu zie ik het iets beter.... had niet zo wit gehoeven. Maar de ogen zijn wel mooi opgemaaktquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah te aardig.... Lieske ziet er weer mooi uit trouwens.... mooi opgemaakt
Da's zeker om tegenstemmen te vermijden bij de nominatiesquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja sinds gisteren avond las ik in het streamverslagen
Vindt het juist wel mooi!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef Falco het volgende:
Lieske gaat voor hoer spelen. Het ziet er niet uit!
Ja en daarbij staat ze ook nog vol overtuiging te beweren dat ze een heel open mens isquote:Op donderdag 15 september 2005 17:58 schreef nicoleV het volgende:
die Chantal is zo schijnheilig.....ze verteld nix zelf maar wel over anderen....wat een oversexte ouwe tante...........wie er gezoend heeft.....Roel Lieske ........Roel Dido.....Menno Ingrid....nee wij niet zegt Menno duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |