Jawel hoor, ik stond op het punt om een topic genaamd "De spannende nachten van Melismay" aan te maken. Helaas werd ik op dat moment net gebeld en kon jij me te snel af zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:10 schreef melismay het volgende:
Omdat Plato het waarschijnlijk toch niet doet
Er is niemand die het me kan verbieden, ik ken God noch Gebod.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef melismay het volgende:
En die nachten waren helemaal niet spannend, mag jij liegen?
For once and for all: Het was niet spannend!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is niemand die het me kan verbieden, ik ken God noch Gebod.![]()
Tuurlijk, ook voordat het zo ver komt natuurlijk, moet alles wel helemaal via de fok! normen doenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik geloof je Melis en ik zal er over ophouden.![]()
Mits je belooft dat je het me direct verteld als je wel een spannende nacht beleefd hebt.![]()
Ja, normen en waarden staan hier zeer hoog in het vaandel.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk, ook voordat het zo ver komt natuurlijk, moet alles wel helemaal via de fok! normen doen
met foto's natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 13:22 schreef melismay het volgende:
Ja, het is toch duidelijk dat ik jullie moet vertellen van elke ontwikkeling (of juist niet) van mijn dates
Ja, liefst al tijdens de date, dus labtop meenemen aub.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:22 schreef melismay het volgende:
Ja, het is toch duidelijk dat ik jullie moet vertellen van elke ontwikkeling (of juist niet) van mijn dates
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, liefst al tijdens de date, dus labptop meenemen aub.![]()
Mijn laptop blijft mooi thuis als ik ga daten...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, liefst al tijdens de date, dus labtop meenemen aub.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:28 schreef melismay het volgende:
Maar gelukkig voor jullie date ik niet
Dan wordt het hoog tijd om het beleid radicaal om te gooien!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, normen en waarden staan hier zeer hoog in het vaandel.![]()
Sinds wanneer ben jij zo van de rellen? Je hebt op mij eigenlijk altijd de indruk van keurige huisvrouw gemaakt.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd om het beleid radicaal om te gooien!
Long time no R&P SC voor mij geweest...
Dan heb ik een serieus imagoprobleemquote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo van de rellen? Je hebt op mij eigenlijk altijd de indruk van keurige huisvrouw gemaakt.![]()
Wie niet? Koken vind ik niet erg, maar afwassen en schoonmaken daarentegen.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik een serieus imagoprobleem.
Keurig ben ik verre van en een huisvrouw ben ik al helemaal niet. Als ik eens per week stofzuig of opruim is het veel.
Ik háát het huishouden doen.
Koken vind ik ook helemaal niet leuk... mijn laatste vriendjes waren allemaal prinsen in de keuken, dus dat kwam mooi uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie niet? Koken vind ik niet erg, maar afwassen en schoonmaken daarentegen.![]()
Dus toch maar eens wat actiever op zoek naar een vrouw.![]()
Ja klopt, de enige Nederlandse vrouwelijke topkok die ik zo 1, 2, 3 kan benoemen is Angélique Schmeinck.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat het sowieso zo is dat koken meer een mannenbezigheid is. Kijk maar naar de topkoks: minstens 95% van de toppers op dat gebied is man.
quote:
Je wilt vast niet dat we vragen wat er met je aan de hand is.quote:
Van mij mag jequote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef melismay het volgende:
Ik weet t, ik weet t! Mag ik t zeggen! Ah! Toe?
Hahaha, nee ik wil je die lol niet afnemenquote:
* Ynske valt aan zitten pitalemientjes in, is goed voor zieke Ynsquote:Op donderdag 15 september 2005 14:48 schreef nixxx het volgende:
* nixxx 1 sinasappel-lolly neerlegt in topic en kijkt wie em het eerste heeft, ondertussen zelf sabbelend op zo'n heerlijke lolly en artikelen lezend
nee, sorry.. maar nu ga ik weer verder, anders krijg ik straks op mijn kopquote:Op donderdag 15 september 2005 14:48 schreef Copycat het volgende:
Heb je ook aarbeien, nixxx?
Het had nog erger gekund he....quote:
*proestquote:
Wat?quote:
Tss, wannabe modquote:Op donderdag 15 september 2005 15:15 schreef Copycat het volgende:
Shit... hij pakte 'm niet... nu wel![]()
Grote jongen die jouw tvp terugvindt...
radio aanquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef JPM01 het volgende:
hoi ik verveel memoet nog een uur en 10 minuten wachten
niemand hier op kantoor ik alleen, geen zin meer
![]()
radio staat aanquote:Op donderdag 15 september 2005 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
radio aan
dansen
fokken
neus leegeten
dr is genoeg te doen
Apples zijn niet traagquote:Op donderdag 15 september 2005 15:54 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee er is niet genoeg te doen.., ik werk ook nog op een ultra trage apple![]()
roken..., net al gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef Ynske het volgende:
sigaretje gaan roken?
nagels bijten
tekenen
erotische verhalen schrijven
lezen
eten
drinken
apple uit t raam gooien
nou ik zou zeggen kom langs kan ik het demosterenquote:
Thuis een G3 staan, die doet het met 32mb vrij goedquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen kom langs kan ik het demosteren![]()
doe maar nietquote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef JPM01 het volgende:
ik lul dit topic maar ff vol.., heb er toch een half uur voor
Ah, ik doe wel meequote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef JPM01 het volgende:
ik lul dit topic maar ff vol.., heb er toch een half uur voor
Daar weten jij en ik alles vanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
das postprikken
he Pheno
hier ook maar dan met 1 mb er in volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thuis een G3 staan, die doet het met 32mb vrij goed![]()
vertelquote:
loop je ongeveer 2900 post voor op mijquote:Op donderdag 15 september 2005 16:31 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog 5 posts en ik heb er 12.000
postopkrikken dan hequote:
nou nou niet met een kerelquote:
Dat ga ik niet aan jouw neus hangenquote:
ik moet de 10.000 halen voor het einde van het jaarquote:
Wat jij nog moet doen kan ik in 3 dagen halenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik moet de 10.000 halen voor het einde van het jaar
gefeliciteerd..., nu ga jij je klemzuipen en neuken vanavondquote:
dat lukt mij ook wel..., moet ik alleen maar gaan baggerenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat jij nog moet doen kan ik in 3 dagen halen
1 van de 2 welquote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef JPM01 het volgende:
[..]
gefeliciteerd..., nu ga jij je klemzuipen en neuken vanavond![]()
Dat lukt mij aardigquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat lukt mij ook wel..., moet ik alleen maar gaan baggeren![]()
ik gok op klem zuipen??quote:
Jammer, je had 50% kansquote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik gok op klem zuipen??
geen meid waar je hem in kan stoppen?
quote:
wat doe je hier op R&P danquote:
Zou het in R&P alleen kommer en kwel moeten zijn?quote:
je gaf het antwoord alquote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou het in R&P alleen kommer en kwel moeten zijn?
Ik heb een goede relatie, waarom zou ik hier niet mogen komen
volgens mij moeten we gaan trouwen!!:quote:Op donderdag 15 september 2005 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koken vind ik ook helemaal niet leuk... mijn laatste vriendjes waren allemaal prinsen in de keuken, dus dat kwam mooi uit.
En nu bieden catering en magnetron uitkomst.
Daar moet ik positief antwoord op geven!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef JPM01 het volgende:
het begint zowaar om 17:00 uur te lijken![]()
Yeuh feestje!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef zwaaibaai het volgende:
volgens mij moeten we gaan trouwen!!:
* jij hebt ook een ochtendhumeur
* jij hebt ook een hekel aan huishouden
* jij bent ook geen standaard type
* ik kan koken...
Ja hoi allemaal, Ik ben druk en zo, maar af en toe post ik nog wel eens.
quote:
Ik zit hier de files af te wachtenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ah, ik zit hier goed.
Slome duikelaar!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vond het niet zo erg eigenlijk. Deed er 8 minuten over. Ik liep niet zo hard.
Ik hoop dat het morgenochtend hoostquote:Op donderdag 15 september 2005 17:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vond het niet zo erg eigenlijk. Deed er 8 minuten over. Ik liep niet zo hard.
is dat niet lastig in bed?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb altijd een paraplu bij me.
Man je woont nu vlak naast je werk? die jeugd van tegenwoordig.. nooit tevredenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet nu echt dringend op zoek naar nieuwe woonruimte.
Goh, ik dacht dat jouw leven interessanter was....quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha! Volgende week de asbest-inspectie op bezoek! Leuk!
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha! Volgende week de asbest-inspectie op bezoek! Leuk!
Dacht ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat jouw leven interessanter was....
stukkie chocola? was in de aanbieding bij mijn c1000. stuk van 200g was goedkoper dan 2 van 75
Nah, dat weet ik zo net nog niet hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan je toch beter mij op bezoek krijgen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik had weer een buschauffeur die de weg niet kende..... Na twee rondjes industrie terrein heb ik hem vertelt waar hij WEL heen moest...![]()
Assublieft, 't is wel puur natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Oh, volgende week ook nog een feestje bij de buren.
Ja lekker![]()
Toch niet op woensdag he!?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Oh, volgende week ook nog een feestje bij de buren.
Ja lekker![]()
Dan is het goed!quote:
Ik moest relaxen van mn horoscoop weet je nog.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Waarom ben je niet onlineeeee?????????
Cammen!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:44 schreef melismay het volgende:
Dan is het goed!
Waarom ben je niet onlineeeee?????????
Ow ja, das waar ook, schiet op ga relaxen dan!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moest relaxen van mn horoscoop weet je nog.
ja zeg! Wat wil je nou van me!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ja, das waar ook, schiet op ga relaxen dan!
ja relaxen.. en rap een beetje!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ja, das waar ook, schiet op ga relaxen dan!
Ja! Chocola werkt prima als toetje! Wat is het voor een chocola?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Cammen!!!![]()
![]()
wil jij ook een stukje choco mel?
Dat je je goed voelt, dus ik moet niet zo ego doenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja zeg! Wat wil je nou van me!
puur c1000 huismerk... heb meteen maar 2 van die 200 gram stukken meegenomenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja! Chocola werkt prima als toetje! Wat is het voor een chocola?
Die zijn lekker iddquote:Op donderdag 15 september 2005 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
puur c1000 huismerk... heb meteen maar 2 van die 200 gram stukken meegenomen
Ik lust geen puurquote:Op donderdag 15 september 2005 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
puur c1000 huismerk... heb meteen maar 2 van die 200 gram stukken meegenomen
Ja, t schiet niet op met ons als jij er niet zo vaak en niet zo lang bentquote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik moet vaker lange tijd offline zijn
blijf je nu wakker?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Ynske het volgende:
llo
Dan mijn oplossing maarquote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef melismay het volgende:
Ik ga echt niet door dat kloteweer naar de winkel Marc
Er is geen voetbal nuquote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef melismay het volgende:
Marc, kijk je voetbal?
Nee het is Feyenoord en een bal, maar het blijft europees, dus go go Feyenoord!quote:
Sorry, maar dat zal je mij nooit horen zeggen, ik hoop serieus dat die idioten er meteen keihard uitliggen en degraderen ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee het is Feyenoord en een bal, maar het blijft europees, dus go go Feyenoord!
Behalve dat het een ploeg is die niets anders dan grof en hard voetballen kan en het puur van werken moet hebben, dus ook nog een lelijk voetbalt?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:15 schreef melismay het volgende:
Oe! Wat heb jij tegen Feyenoord?
Ik vind dat werken juist wel iets wat in hun voordeel spreektquote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve dat het een ploeg is die niets anders dan grof en hard voetballen kan en het puur van werken moet hebben, dus ook nog een lelijk voetbalt?
Gaat t wel Yns?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef Ynske het volgende:
nee nixxx denk niet dat ik wakker blijf
Ik woon vlak bij Rotterdan, dus vind feyenooit een stuk ergerquote:Op donderdag 15 september 2005 19:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind dat werken juist wel iets wat in hun voordeel spreektFeyenoord in iig way minder erg dan
PSV
t moet gaanquote:
Alweer niet.. wat doe jij voor uitputtends de hele dag joh? of slaap je nooit?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef Ynske het volgende:
nee nixxx denk niet dat ik wakker blijf
Ah pizza!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
t moet gaan
alles doet pijn,geen zin om te koken
misselijk
hoofdpijn
Waarom MOET het wel gaan?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
t moet gaan
alles doet pijn,
geen zin om te koken
misselijk
hoofdpijn
normaal is pizzaquote:
Mijn bedrijf is sponsor van Feyenoord, overal op de afdeling hangen Feyenoord-dingen.quote:
Moet jij momenteel niet al heel blij zijn dat je op een afdeling werkt?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is sponsor van Feyenoord, overal op de afdeling hangen Feyenoord-dingen.
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet jij momenteel niet al heel blij zijn dat je op een afdeling werkt?![]()
Ja, lekker gratis kaarten voor de businessclub. Al is het de vraag of je daar bij Heracles blij mee zou moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja.
Mijn afstudeerbedrijf was de sponsor van SC Heracles. En de directeur van mijn stagebedrijf is de voorzitter van FC Twente. Ik zoek ze wel uit.
Ze hadden nog geluk dat dat ettertje van een Sneijder scoorde.quote:
Doe eens niet zo gemeen!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze hadden nog geluk dat dat ettertje van een Sneijder scoorde.![]()
Ik heb niks tegen Ajax hoor, maar Sneijder.quote:
Gisteren was niet echt tof, Ajax had gewoon verdiend om te winnen....quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Ajax hoor, maar Sneijder.![]()
Ik heb alleen de laatste minuten gezien, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Gisteren was niet echt tof, Ajax had gewoon verdiend om te winnen....
Ow das een bekend probleem! Als je de oplossing hebt, hoor ik t graag!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef MissMSX het volgende:
*klaagmodus*
Waarom vind ik nou juist altijd de foute mannen of de goede mannen in de foute situatie leuk?
Mannen zijn altijd fout. Situaties ook. Het zijn net vrouwen.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef MissMSX het volgende:
*klaagmodus*
Waarom vind ik nou juist altijd de foute mannen of de goede mannen in de foute situatie leuk?
Hoi terug na een half uurquote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mannen zijn altijd fout. Situaties ook. Het zijn net vrouwen.
Hoi trouwens.
ook hoi!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:20 schreef MissMSX het volgende:
Hoi terug na een half uur
Deze man is goed, de situatie is fout
Hey hallo.. alles goed?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ook goedenavond...ben er ook ff
Ik ken haar al eeeeeeeeuwen voor R&P hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook hoi!
je kunt het ook met Q. proberendan zouden jullie het tweede renpee sc stelletje zijn.. na mel en twist
trouw dr dan eindelijk eens meequote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ken haar al eeeeeeeeuwen voor R&P hoor
Ze moet zonodig weer een andere gast leuk vinden en ik een andere vrouw.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
trouw dr dan eindelijk eens mee
Zet je daar maar overheen hoor, tsjonge, verwacht je soms een pasklare oplossing?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ze moet zonodig weer een andere gast leuk vinden en ik een andere vrouw.
Nou, eigenlijk....quote:Op donderdag 15 september 2005 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zet je daar maar overheen hoor, tsjonge, verwacht je soms een pasklare oplossing?
nou... das al bijna een complete trouwactequote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben wel omnipresent in je sig en ondertitel.
Had toch niet iets te maken met mijn lelijke hoofd?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef _Cara_ het volgende:
gaat wel weer nu.. had vanmiddag een "schrikreactie"
Bijna.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou... das al bijna een complete trouwacte
Not without reasonquote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben wel omnipresent in je sig en ondertitel.
Ach dan kan je als nederlander weer naar aruba zonder over al die amerikanen te struikelenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Dr. Phil roept op tot boycot van Aruba
Wat een mongool
MissMSX roept op tot boycot van Dr. Philquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Dr. Phil roept op tot boycot van Aruba
Wat een mongool
Punt!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ach dan kan je als nederlander weer naar aruba zonder over al die amerikanen te struikelen
Ik ook. Ik boycot hem al.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
MissMSX roept op tot boycot van Dr. Phil
Hoe gaat die?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zag net de Wehkamp reclame![]()
Volgens mij is fok langzaamquote:Op donderdag 15 september 2005 21:56 schreef _Cara_ het volgende:
s.j.
Ik ben ook weg, mn pc is vreselijk langzaam en ik ben moe...![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, niks bijzonders. Maar een wederzijdse kennis van Q en mij zit er in.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 15 september 2005 22:55 schreef melismay het volgende:
Geen ideeIk probeerde Big Brother te kijken
Ok dan maar, ieder zijn smaak enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef melismay het volgende:
Ik moet er erg hard om lachen, maar vanavond was het 1 en al ergernis
* nixxx streept melismay van lijstjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:55 schreef melismay het volgende:
Geen ideeIk probeerde Big Brother te kijken
Een lekker eitje gaat er altijd in... ben wel benieuwd of ze nog te eten zijn.. zijn al redelijk oud... maar dat is vast nog goedquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef melismay het volgende:
Dat je daar nu al mee bezig bent![]()
Waar is Japan gebleven trouwens Nixxx?
ja, wel verstandigquote:
Omdat dat moet van dr andere vriendinnetje?quote:
Ook datquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Omdat dat moet van dr andere vriendinnetje?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook dat
Ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat de stroom in huize Melismay is uitgevallenVandaar de stilte Nixxx
hmmm visioenen van twist naast het andere vriendinnetje in weinig verhullende kledij..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef melismay het volgende:
En nee ik stop niet met fokken als ze terug is hoor, dat gaat prima naast elkaar
De stoppen vlogen er hier uit en we konden niet vinden wat het was!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen verder?
En niet meer zien dan ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef melismay het volgende:
[..]
De stoppen vlogen er hier uit en we konden niet vinden wat het was!
Telefoons die veel licht geven roeleren!quote:
En heb je het nou al gevonden?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Telefoons die veel licht geven roeleren!
Alles stekkers hier in huis eruitGeweldig gewoon
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm visioenen van twist naast het andere vriendinnetje in weinig verhullende kledij..
![]()
ik bedoelde dus, leuk dat je blijft fokken
Ja, anders kon ik niet internetten he!?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En heb je het nou al gevonden?
dus, heb je ook alle stekkers al terug geduwd?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, anders kon ik niet internetten he!?
je bent een man of je bent het niet hequote:
Wordt nog spannend dan.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef dawg het volgende:
Mornin'.
Nu heb ik alweer een pakje Marlboro's gekocht. Zondag stoppen. Dan is deze bijna-hele-kutweek voorbij.En vanavond stappen.
Wat let je dan?....go knock yourself out...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:11 schreef Ynske het volgende:
hier al aan de 2e pot thee...
voel me een stuk beter, en geniet van de rust
maar een warm bad zou me wel goed doen...
Wéllllllll....ik heb alleen voor speciale mensen ..gewone koffie in huis....quote:
wat mij let?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat let je dan?....go knock yourself out...
Ah juist..ik snap m.. jammer voor je...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat mij let?
euhm bad is euhm dik 3 uur reizen van mij vandaan, (bij mijn ouders) en ik moet nog werken tot half 5
Als je nou had gezegd, ik ga voor Sydney, prima idee,quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wéllllllll....ik heb alleen voor speciale mensen ..gewone koffie in huis....
Ik ga nu voor de ...euhm Sydney...![]()
wat heb je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef JPM01 het volgende:
goeiemorgen.., ik voel me klote
Haha ik ken er nog meer die niet van deze koffie houden...dat mag hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
Als je nou had gezegd, ik ga voor Sydney, prima idee,
maar voor koffiedie Sydney heet
![]()
wat is er dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef JPM01 het volgende:
goeiemorgen.., ik voel me klote
nee geen griep. Ben wel iets verkouden maarja das mijn eigenschuldquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je?
ook al geveld door de griep?
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik wil een speciaal iemand vragen of ze een keer iets leuk wil gaan doen. vanmorgen zag ik haar weer en wou het vragen maar ik klapte weer helemaal dicht
Stomme rotpubertjes.. daar sta je dan net op te wachten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee geen griep. Ben wel iets verkouden maarja das mijn eigenschuld![]()
ik wil een speciaal iemand vragen of ze een keer iets leuk wil gaan doen. vanmorgen zag ik haar weer en wou het vragen maar ik klapte weer helemaal dicht en ik had een klote gevoel in de bus. en dan zijn er ook nog van die pubbers die met propjes aan het schieten waren![]()
ik probeer het wel, we hebben al eens een hele avond gepraat met elkaar alleen ten waren mijn nichtjes erbij (tis een vriendin van m'n nichtje)quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Stomme rotpubertjes.. daar sta je dan net op te wachten.
Arme ...laat je nu niet uit het veld slaan , en probeer het de eerstvolgende x opnieuw..( ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan) Maar toch echt proberen..
Hier klinkt iets schuldbewusts uit. Net alsof je weet dat je na 2 glaasjes rose zo dronken bent als een....... Wil je er over pratenquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha ik ken er nog meer die niet van deze koffie houden...dat mag hoor..
Ik vind m gewoon lekkerder dan gewone koffie....maar jah als ik ergens zou komen bij iemand die m niet heeft.. drink ik ook gewone kofiie....mits met liefde gezet natuurlijk![]()
Bovendien drink ik ook thee....(..en.....rosé..)
hahaha... neuh..quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier klinkt iets schuldbewusts uit. Net alsof je weet dat je na 2 glaasjes rose zo dronken bent als een....... Wil je er over praten![]()
Het gevoel llijkt me duidelijk... dus echt gewoon nog 1 x proberen...Ze is vast de moeite waard.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef JPM01 het volgende:
ik probeer het wel, we hebben al eens een hele avond gepraat met elkaar alleen ten waren mijn nichtjes erbij (tis een vriendin van m'n nichtje)
ik was in augustus alleen thuis en vroeg of me nichtje wou kome. We spraken om 20:30 af. Ik was de boel aan het opruimen toen ging de deurbel en daar stond zij toen. me nichtjes waren er nog niet dus ik dach wtf is dit naja binnen gelaten jas aangenomen en uiteinderlijk kwamen me nichtjes een kwartier later maar was wel heel fijn met haar.
Werk ze en tot latersquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:51 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben weer weg, heb al veel te lang hier gezeten. Ik moet echt nog een hoop doen vandaag.
Tot laters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |