Nee ik ben een meisje en ik vraag het me gewoon afquote:Op donderdag 15 september 2005 11:27 schreef addie84 het volgende:! Alle jongens zullen toch zeggen dat het gezond is
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:30 schreef Dr_Morreau het volgende:
Can swallowing semen enrich a poor diet? Unless you're gulping gallons of it each day, it's no substitute for real nutritious cuisine.
Right.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Brunette het volgende:
Verder is dit wel een serieus topic![]()
Ik raad je aan om mijn OP nog eens beter door te lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef DarkDancer het volgende:
omg een meid die bang is om aan te komen als ze sperma slikt!
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef DarkDancer het volgende:
omg een meid die bang is om aan te komen als ze sperma slikt!
zolang jij geen 500 kerels per dag pijpt is er niks aan de hand!
Who cares? Gewoon slikken!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Brunette het volgende:
Sperma bevat eiwitten dus je gaat er wel vanuit dat zo'n eiwitshake wel gezond voor je is of niet?
En hoeveel calorieën zou 100 ml sperma bevatten? (En nee ik ben geen calorieën-freak) maar ik vroeg het me gewoon af![]()
We geloven je.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:41 schreef Brunette het volgende:
Mensen het gaat mij niet om dikker te worden van sperma![]()
Maar was gewoon benieuwd![]()
damn jullie lezen gewoon wat jullie willen lezen
Je zou haast denken dat ze allemaal blond zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:41 schreef Brunette het volgende:
Mensen het gaat mij niet om dikker te worden van sperma![]()
Maar was gewoon benieuwd![]()
damn jullie lezen gewoon wat jullie willen lezen
Ennuh, je vraag is hierboven toch al beantwoord, 5 tot 7 calorieenquote:Healthy semen (that is, cum produced by a well-nourished, disease-free male) may in fact be not only safe to eat, but actually good for you.
Given that cum is a high-protein, low-carb snack, you'd think the Atkins Diet people would be all over it by now.
quote:
Spuit 11..quote:Op donderdag 15 september 2005 12:42 schreef dr.dunno het volgende:
gewoon slikken meisje, niet bij nadenken, zegt ook de dokter hiero.
Zonde.......... Doe het in je haar voor een stormproof kapsel.quote:
Jij kijkt teveel filmsquote:Op donderdag 15 september 2005 12:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zonde.......... Doe het in je haar voor een stormproof kapsel.![]()
Wat is het nou.... een eetlepel of een theelepel? Eerder werd een theelepel genoemd.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:48 schreef hanskepanske het volgende:
One teaspoon of cum contains about 5 calories, and the average ejaculation produces about a tablespoon of semen, for a total of 15 calories.
bron : al genoemd
http://www.dontspitswallow.com/cum_nutrition.shtml
Neuh, kan gewoon niet zo goed mikken.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Theelepel?! Eerder grote soeplepel. En nee, ik overdrijf niet.
kom maar langsquote:
quote:
eerst roepen dat iemand bluft en dan ben ik bereid mezelf op te offeren in de naam van de wetenschap, en dan haak je afquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sorry. heb hier voldoende voedselvoorraad. Maar een soeplepel per keer???? Brrr, en door mijn neus er weer uit dan.
Ik riep niet dat er iemand blufte. Ik constateerde dat je met een soeplepel kunt opscheppen.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eerst roepen dat iemand bluft en dan ben ik bereid mezelf op te offeren in de naam van de wetenschap, en dan haak je af![]()
Het gaat om inhoud, niet om de ondergesputterde oppervlaktequote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veelquote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Brunette het volgende:
Sperma bevat eiwitten dus je gaat er wel vanuit dat zo'n eiwitshake wel gezond voor je is of niet?
En hoeveel calorieën zou 100 ml sperma bevatten? (En nee ik ben geen calorieën-freak) maar ik vroeg het me gewoon af![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik heb sperma light. maximum taste, without the sugar
Jij stoot je ding snoeihard in d'r keel.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
tell that to Peter Northquote:Op donderdag 15 september 2005 11:30 schreef Dr_Morreau het volgende:
A typical ejaculation fills up about one teaspoon;
wat een theoriequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef swift33 het volgende:
Het probleem:
Je bent nymfomaan en dik ondanks je dagelijkse lichaamsbeweging en je probeert nu het mysterie op te lossen.
Of zit ik er helemaal naast![]()
je vind de mannelijke shakes lekker maar bent een beetje bezorgd over de hoeveelheden calorieen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
wat een theorie![]()
Je zit er helemaal naast![]()
Zeker een soeplepel van kabouter Plopquote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:21 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zeker een soeplepel van kabouter Plop![]()
gatverquote:Op zondag 25 september 2005 04:09 schreef andromeda1968 het volgende:
Heb net een dubbele portie binnen, heerlijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |