Klinkt allemaal wel goed, niet super spannend dus zal wel hoog komen in de top 40.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:09 schreef THC1 het volgende:
Hele goede tekstWat vinden jullie van dit nummer over nederland?
in die clip worden allemaal figuranten die slecht kunnen acteren gebruiktquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:15 schreef Stonehead het volgende:
Ik vind het een indrukwekkend nummer. En ik ben niet de enige, kijk maar naar de clip. Maar de derde keer dat het op TMF langskwam dacht ik 'moet dat nou?!' Het wordt grijsgedraaid, alsof het een humorliedje is ofzo. Daar was het niet voor bedoeld. Laat dat nummer nou fijn in de kast liggen en draai het heel af en toe, dan blijft het integer.
vooral die vrouw op het einde die overdreven "ja" knikt. Wat een vreselijke actrice zeg!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef flyguy het volgende:
[..]
in die clip worden allemaal figuranten die slecht kunnen acteren gebruikt![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Bange Hans en Ban B - Het Fok! van
[Bange Hans]
Kom uit het Fok! van Dagonet en natuurlijk Nathalie
Het Fok! van empty2 ook al bestaat die nie
Kom uit het Fok! van shirtjes en grote rellen
Die je tot aan de Zaanse streek kunt bestellen
Kom uit het Fok! waar fipo’s nooit uit de mode raken
Waar ze je kraken op het moment dat je het groot gaat maken
Kom uit het Fok! van tong80 en die oude V.
Groetjes van veldmuis, een hype, zo hoppakee
Kom uit het Fok! van zure oldbies en stomme blagen
Het Fok! waar je een modje om een slot kan vragen
Het Fok! dat nooit in was voor een echt gevechtje
Het Fok! van Ranger-grappen, paarden en Brechtje
Kom uit het Fok! van, het Fok! van Bange Hansje
Dit is de site waar ik thuis kom na vakantie
[Ban B]
Kom uit het Fok! waar ik sinds 2003 geregistreerd ben
Waar ik mijn topics over de euro begonnen ben
Het Fok! dat meeleeft met de oorlog in Irak
Want onze Danny heeft z’n ogen niet in z’n zak
Het Fok! van newbie zijn maakt gewoon helemaal niet uit
De Ban B komt toch wel weer op een slotje uit
Het Fok! van rellen tussen static en iedereen
Maar wanneer Shaolin begint, dan wil daar niemand heen
Het Fok! van FF’s memory en het Fok!-T-shirt
Het legioen laat de Fok!ker niet in zijn hemd staan
Het Fok! waar we elke dag hopen op een topic meer
Die dolle_hond vertrouw ik voor geen meter meer
Het Fok! dat up is sinds ‘99
Het Fok! waar ik blijf, ‘k vind het er heerlijk
Eerlijk
[Bange Hans]
Ik kom uit het Fok! waar door je heen leest in 3 uurtjes
Met een ander dialect zoals die van tuutje
Kom uit het Fok! waar op papier een plek voor iedereen is
En echt ik zie dat Fok! nummer 1 is
Kom uit het Fok! met Danny als basis
En over 100 jaar in elk topic nog steeds de baas is
Kom uit het Fok! waar Sizzler, BrightEyes, Sc0rpi0n en Mukie
Tain, mitt en Bupa de site runnen
Kom uit het Fok! waar static een kind van veertig is
En je mag zelf gaan bedenken hoe gek dat is
Het Fok! waar je als je mod wordt, je zoveel inlevert
Dat je bij jezelf denkt, hoeveel zin heeft het?
Het Fok! waar inquisitie daar echt niet mag
Het Fok! van sinterklaas en koninginnedag
Dit is het Fok! waar ik verloren heb, bedrogen ben
Kom uit het Fok! waar ik geboren en verslagen ben
[Bange Hans en Ban B]
Kom uit het Fok! met de meeste topics per vierkante meter
Maar men is bang om wat paardenstoof te gaan eten
En modereren is een schitterend woord
Maar shit is fucking bitter wanneer niemand het hoort
Ik deel dit Fok! met Tukkers en Marokkanen
Antilianen, Molukkers en Surinamers
Het Fok! waar we woede veels te veel opkroppen
En wereldwijd gerepresent zijn door Danny Roodbol
Het Fok! waar Bupatih, internationaal
Het meest bekende woord is uit de Fok!site-taal
Kom uit het Fok! dat gemod wordt door een seksbom
Het Fok! dat date met zes man en dan ook nog eens klaarkomt
Dit is het Fok! waar ik overeind zal blijven tot het einde
Totdat je deze vet vindt en dan gaat lijnen
En tot die tijd zal ik schijnen ik heb mijn hart verpand
Dit is voor het Fok!Forum, Ban B, Bange Hans
-------
Bron:
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Bange Hans en Ban B - Het Fok! van
...
skiczukie gaat er komende week aan beginnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Jegorex het volgende:
[..]
![]()
Zou het officiele Fok!s lied moeten worden
Wie gaan hem inzingen?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef Netflier het volgende:
-knip-
En dan was er natuurlijk André Hazes. De Bob Dylan van Nederland. Hij doopte de pen in zijn hart en wist zo de ontroerendste teksten te schrijven. Heel jammer dat hij ons is ontgaan en zijn beeldschone sympathieke vrouw als weduwe heeft moeten achterlaten. Maar gelukkig had men uit respect voor Dré een eerbiedwaardig afscheid georganiseerd.
-knip-
Misschien moet je je dan eerst ff in nederlandse hiphop verdiepen, want dit is echt rukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:46 schreef Varr het volgende:
Ik heb het niet zo op nederlandse hiphop en nederlandsemuziek, maar hier zetten ze naar mijn mening toch wel weer een goed nummer neer.
Jan Smit verkoopt in Duitsland als een waanzinnigequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef Netflier het volgende:
Ik ben toch zo blij dat Nederland zo muzikaal is.![]()
![]()
![]()
Vergeleken met wat ze normaal in hun debiele oren geblazen krijgen ("I fucked my bitch in the back of Escalade on piles of Benjamins, while sipping on my crystal and playing with my gat", of de NL tegenhanger "welkom op mijn feestje") is dit behoorlijk intelligente en diepzinnige tekst.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:17 schreef blieblie het volgende:
Die clip is ook zo grappig. Al die simpele figuren in het publiek die met hun vriendin staan te janken om de wonderschone tekst.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vergeleken met wat ze normaal in hun debiele oren geblazen krijgen ("I fucked my bitch in the back of Escalade on piles of Benjamins, while sipping on my crystal and playing with my gat", of de NL tegenhanger "welkom op mijn feestje") is dit behoorlijk intelligente en diepzinnige tekst.
Oja, het moet agressief zijn, dat is pas "dope" manquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef Forno het volgende:
Zum kotsen. Als dit nummer de top40 kan halen anno 2005, dán is het pas diep triest gestelt met Nederland. Waar zijn de tijden gebleven dat rappers copkillers waren? In plaats van deze paupers met hun zoet gevoileerde 'raps'.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Oja, het moet agressief zijn, dat is pas "dope" man![]()
Ik erger me altijd aan urban/rnb/rap/hiphop (boeit me niet hoe het heet, ga me niet in de muziek verdiepen want het is toch mijn muziek niet) vanwege die kansloze "gouden kettingen / bitches / shot you through the head" lyrics en bijbehorende videoclip. Moet er eigenlijk om lachen.
Vind dit nummer wel goedvoor zo lang als het duurt.
En luister dan gelijk ff een half uurtje http://www.wefunkradio.com ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij dit hele topic eens helemaal doorlezen: Mensen die rap-muziek stereotyperen
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij dit hele topic eens helemaal doorlezen: Mensen die rap-muziek stereotyperen
oh "vanwege die kansloze "gouden kettingen / bitches / shot you through the head" lyrics en bijbehorende videoclip"..... geen vooroordelen? okquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ga jij de post die ik gequote heb maar eens doorlezen.
Ik heb toch gezegd dat ik me niet in die muziek ga verdiepen; vind het toch kut.
Er zal vast hiphop met degelijke teksten zijn. Dat heb je in elke muziekstijl wel.
Maar ik reageer op één van de vele posts die mijn vooroordeel bevestigen.
Ik val jou toch niet aan?
Hoe kun je nu in godesnaam een oordeel over muziek geven die je niet kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik me niet in die muziek ga verdiepen; vind het toch kut.
Waar zeg ik dat dat geen vooroordelen zijn? Natuurlijk zijn het dat wel. Alleen het wordt door verscheidene posters - waaronder de door mij gequote - bevestigd. Toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh "vanwege die kansloze "gouden kettingen / bitches / shot you through the head" lyrics en bijbehorende videoclip"..... geen vooroordelen? ok![]()
Misschien moet je mijn post, en de door mij gequote post, nog eens doorlezen en niet zo los een zinnetje eruit pikken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe kun je nu in godesnaam een oordeel over muziek geven die je niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |