Hoe had 'eenvoudig denken' mij hier verder kunnen helpen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
das prima, maar eenvoudig denken kun je ook al niet
stop alsjeblieft AAP je snapt em nog niequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:31 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoe had 'eenvoudig denken' mij hier verder kunnen helpen?Als die kleine Lange heet.....
Had ik trouwens al gezegd dat dat nummer zuigt?
Ik liep daar trouwens toevallig langs die avond, godzijdank hebben ze mij uit de clip geknipt.
Waarom dat nou weer? Omdat 2 wiggers een bout nummer maken, denk jij het gemiddelde IQ in Nederland in te kunnen schatten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, afgaande op dit Anton Pieck-nummer kun je gerust stellen dat het gemiddeld IQ in Nederland rond de 70 ligt.
Lange Frans en Baas B "representing" the peeps. je weet tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Omdat 2 wiggers een bout nummer maken, denk jij het gemiddelde IQ in Nederland in te kunnen schatten?
Ik zie het verband niet hoor
ja balkenende ook.......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B "representing" the peeps. je weet toch![]()
Nu in het nederlands.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:41 schreef Gouda-UNIT het volgende:
LAUW NUMMER (Y) zwaar DOPE!
Het is niet echt rappen... die lange die zegt steeds "uh uh" voor elke zin, maar verder is het geen rappenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb echt een pleurishekel aan dit nummer, de manier waarop ze rappen alleen al. strontirritant![]()
zo klinkt het iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het is niet echt rappen... die lange die zegt steeds "uh uh" voor elke zin, maar verder is het geen rappenHet is gewoon Sinterklaasgedichtenrijm met een muziekje...
Dat zal ik je uitleggen. Als je aanneemt dat dit een beschrijving van Nederland is, dan worden daar de volgende handelingen verricht:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Omdat 2 wiggers een bout nummer maken, denk jij het gemiddelde IQ in Nederland in te kunnen schatten?
Ik zie het verband niet hoor
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef Henkmanz het volgende:
homo's.
Barre tijden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef Miesjemies het volgende:
Je weet dat als je een liedje over Nederland schrijft in deze barre tijden dat het wel móet scoren.
Het je het niet gehoord dan? Het gaat echt heel slecht en zo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Barre tijden.![]()
Ja hoor, de hongerwinter van 2005 komt er aan.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zal ik je uitleggen. Als je aanneemt dat dit een beschrijving van Nederland is, dan worden daar de volgende handelingen verricht:
Frikadellen bestellen
Air Max kopen
Wietplantages
Fietsvierdaagses
Haring happen
Dijken bouwen en grachten graven
Gierig zijn
Vette happen van de FEBO eten
Opstootjes organiseren
Juichen om voetballers
Zaniken over het weer
Naar kroegmuziek luisteren, in de kroeg uiteraard
Legaal hoeren bezoeken en softdrugs gebruiken
Eten om zes uur
En natuurlijk ''de game runnen''
Afgezien van dijken bouwen en grachten graven, bepaald geen activiteiten waar je een meer dan gemiddelde intelligentie voor nodig hebt. Als ik die twee kneuzen op hun woord mag geloven, zijn we dus een volk uit de Donkere Eeuwen. Ze hoeven heus niet over de nanotechnologie van de TU Delft of de Leidse sinologie te rappen, maar zelfs Philips wordt niet genoemd. Bij de Gouden Eeuw presteren ze het om een schijtlollig regeltje te zuchten zonder ook maar te zinspelen op de cultuurschatten uit die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |