Zo'n opmerking zet mij ook aan het nadenken over Nederland. Ik had ooit ergens nog wel hoop dat mensen slim genoeg waren om zelf na te denken.quote:iedereen kan m meezingen nu, ik heb het live meegemaakt, laat toch wel een indruk op je achter vooral omdat de tekst me tijdens het aanhoren aan het denken heeft gezet over nederland.
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef NRH het volgende:
Het nummer vertelt helemaal niets. Een kinderlijk eenvoudige, nietszeggende tekst. Beetje goedkoop scoren door de namen Hazes en Fortuyn te laten vallen, waar heel debiel Nederland weer mee weg loopt. Wacht we noemen ook Cruijf en Lenstra nog even, nog meer zieltjes gewonnen. Hmm.. Hebben we zo al genoeg open deuren iungetrapt? Nee, weet je wat? We gaan Balkenende even afzeiken en Bush doen we er ook nog maar even bij. Hoppa! Nog even over wiet, de multiculturele samenleving praten en we hebben een hit.
Als stoere hiphoppers gooien we er een pianomelodietje onder dat mijn nichtje van zes met drie pianolessen nog had kunnen bedenken. We gaan in pak staan en kijken heel serieus, zo roepen we nog wat meer vals sentiment op & hoppa: iedereen trapt erin. Het wordt een hit! En alles is commercieel zo goed aangepakt, dat mensen die het nummer kopen, bestellen helemaal vergeten dat we allebei helemaal niet kunnen zingen!!![]()
omdat ze een nummer draaien wat je klote vind.... nou dan zal je wel geen zenders hebben die je waardeerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
net was dit piece of shit ook op Kink FM, mijn waardering is met 50% gedaald voor deze zender.
kink FM is de enige die nog een beetje voldoet, de rest is inderdaad dikke bagger, de hele dag een playlist van 45 minuten repeatenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ze een nummer draaien wat je klote vind.... nou dan zal je wel geen zenders hebben die je waardeerd
Ach... 60% van de Nederlanders snapte ook niets van de troonrede, dus dan zal zo'n rapje waarschijnlijk ook al wel van hoog niveau zijn voor die 60%...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:57 schreef Serendips het volgende:
Wat ik echter zo stompzinnig vind, is dat ze doen alsof ze iets heel hoogwaardigs met een diepere betekenis ten gehore brengen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:34 schreef Soul79 het volgende:
Wie is eigenlijk Frans en wie is Baas?
Is die kale Frans of die kleine? En waarom heet ie dan Lange?
Wat een tenenkrommend lied trouwens.
Integer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:15 schreef Stonehead het volgende:
Ik vind het een indrukwekkend nummer. En ik ben niet de enige, kijk maar naar de clip. Maar de derde keer dat het op TMF langskwam dacht ik 'moet dat nou?!' Het wordt grijsgedraaid, alsof het een humorliedje is ofzo. Daar was het niet voor bedoeld. Laat dat nummer nou fijn in de kast liggen en draai het heel af en toe, dan blijft het integer.
das prima, maar eenvoudig denken kun je ook al nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
In sommige dingen ben ik liever wereldvreemd eigenlijk.
Sommige mensen moeten overal een verklaring voor hebben schijnbaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
das prima, maar eenvoudig denken kun je ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |