eenschhhquote:Op donderdag 15 september 2005 12:01 schreef Koenz0r het volgende:
GODVER, kut Lange Frans, elke zin die hij opnoemt, moet met zo een snuif, zwaar irritant als je je er op gaat focussen
Als een artiest veel platen verkoopt wil dat nog niet zeggen dat hij muzikaal op een hoog niveau ligt. De bands en artiesten die je hier hebt genoemd zijn allemaal commercieel, maar van hun muziek word ik niet warm of koud. Ik luister liever naar muziek die misschien niet goed verkoopt maar interessant is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
Jan Smit verkoopt in Duitsland als een waanzinnige
Gerard Joling is in Maleisie, Bali, Indonesie niet aan te slepen
Anouk en Direct proberen het in Amerika, maar daar verkoopt Robbie Williams ook niets.
Radar Love van Golden Earring werd onlangs nog gekozen als lekkerste nummer voor in de auto.
Tiesto al een paar jaar beste DJ van de wereld.
En dat terwijl wij maar een klein nietig klote landje zijn met maar 16 mln inwoners.
Ik denk dat het wel meevalt !
k3, m-kidsquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:00 schreef Netflier het volgende:
[..]
Als een artiest veel platen verkoopt wil dat nog niet zeggen dat hij muzikaal op een hoog niveau ligt. De bands en artiesten die je hier hebt genoemd zijn allemaal commercieel, maar van hun muziek word ik niet warm of koud. Ik luister liever naar muziek die misschien niet goed verkoopt maar interessant is.
By the way, België is een nog kleiner land met nog minder inwoners (er zijn trouwens veel meer landen met minder dan 15 miljoen inwoners) maar ik vind hun muzikaal niveau hoogstaander.
Dan ga je toch belgische muziek kopen, wat jij wiltquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:00 schreef Netflier het volgende:
[..]
Als een artiest veel platen verkoopt wil dat nog niet zeggen dat hij muzikaal op een hoog niveau ligt. De bands en artiesten die je hier hebt genoemd zijn allemaal commercieel, maar van hun muziek word ik niet warm of koud. Ik luister liever naar muziek die misschien niet goed verkoopt maar interessant is.
By the way, België is een nog kleiner land met nog minder inwoners (er zijn trouwens veel meer landen met minder dan 15 miljoen inwoners) maar ik vind hun muzikaal niveau hoogstaander.
quote:Terwijl de top van de Nederlandstalige hiphop zich steeds meer verliest in goed bedoelde, maar vooral tenenkrommend infantiel geformuleerde, maatschappijkritische rijmelarij (voorlopig dieptepunt: Lange Frans & Baas B: ''Dit is het land van Lange Fransie, het land waarin ik thuiskom na vakansie''), doet de Jeugd niets anders dan keet schoppen, op een buitengewoon aanstekelijke en bij tijd en wijle taalvirtuoze wijze.
Wehehe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:28 schreef GnAgn het volgende:
http://www.goedonthouden.nl/myosotis/LangeG_BaasP.mp3!
Die is echt een stuk beter!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:28 schreef GnAgn het volgende:
Die versie is coolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:28 schreef GnAgn het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:44 schreef Remzz het volgende:
Ik snap het doel niet echt? Zit er een boodschap in ofzow? Want anders is het gewoon zoals iedereen zegt een leuk rijmpje
Die janken omdat het zo'n slecht nummer is..........quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:24 schreef Chriz2k het volgende:
En dan die mensen die in het publiek staan te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |