Ik heb 'm een maand geleden ofzo gezien. Visueel erg mooi, maar verder wat leeg... of hol. Ik was wel geïnteresseerd hoe ze het zo gefilmd hadden en ergens in die tekst kwam dit volgens mij ook naar voren...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:52 schreef victorinox het volgende:
Dat is goed. [afbeelding]
ArtyShock +1
Ik had 'm al even verduidelijkt omdat het zolang stil bleef.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef victorinox het volgende:
One Missed Call?
http: //forum.fok.nl/forum/7 -> Ctrl-F -> Trivia -> *Klik* et voilá.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:07 schreef Frank79 het volgende:
Even een tvptje zodat ik niet steeds het topic hoef op te zoeken. Niet dat ik een wezenlijke bijdrage lever, maar goed.
Nope...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:17 schreef REFUSED het volgende:
Con Air?
Dat is goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef Frank79 het volgende:
Matrix Reloaded?
Ik dacht heel even Unleashed. Maar toen gingen de hints een héél andere kant op.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:11 schreef victorinox het volgende:
Welke film?falling body hitting and crushing car vehicular assault to commit murder
De vraag is dus welke film.quote:Person #1:I was thinkin' we could do it the old-fashioned way.
Person #2: You mean... *fluid transfer*?
Demolition Man?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef Frank79 het volgende:
Yesh!
Hmm, de volgende is misschien te makkelijk:
[..]
De vraag is dus welke film.
Waar haal je toch altijd die gortdroge (bijna komische) feitenopsommingen vandaan?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:21 schreef victorinox het volgende:
Dat is goed. [afbeelding]
Frank79 +1
Van deze christelijke site.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waar haal je toch altijd die gortdroge (bijna komische) feitenopsommingen vandaan?
Maar natuurlijk! dolle_hond + 1quote:Op donderdag 15 september 2005 14:37 schreef dolle_hond het volgende:
les triplettes de belville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |