Hij is fijn!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:41 schreef victorinox het volgende:
Land of the Dead
Dead Ringers
The Quick and the Dead
Bringing out the Dead
Waking the Dead
Dead like me
Dead Presidents
Dead Bodies
The Dead Pool
The Evil Dead?
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef Mennosson het volgende:
The Dead Pool
Dead In Time
Dead Poets Society
Dead Man Walking
The Dead Zone
Drop Dead Fred
Drop Dead Gorgeos
Dead Calm
Dead Or alive
Evil Dead
De Deadline overschreden![]()
Best wel ja, had ik niet gedacht...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:44 schreef Sheridana het volgende:
zie je, zijn er toch best veel he?
Skycaptain and the World of Tomorrow?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:49 schreef victorinox het volgende:
Best wel ja, had ik niet gedacht...
Trivia over welke film?The sound for the beams that the robots use to extract the generators imitates the noise emitted by the death beam in The War of the Worlds (1953)
Dat is goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Skycaptain and the World of Tomorrow?
Ik heb 'm een maand geleden ofzo gezien. Visueel erg mooi, maar verder wat leeg... of hol. Ik was wel geïnteresseerd hoe ze het zo gefilmd hadden en ergens in die tekst kwam dit volgens mij ook naar voren...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:52 schreef victorinox het volgende:
Dat is goed. [afbeelding]
ArtyShock +1
Ik had 'm al even verduidelijkt omdat het zolang stil bleef.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef victorinox het volgende:
One Missed Call?
http: //forum.fok.nl/forum/7 -> Ctrl-F -> Trivia -> *Klik* et voilá.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:07 schreef Frank79 het volgende:
Even een tvptje zodat ik niet steeds het topic hoef op te zoeken. Niet dat ik een wezenlijke bijdrage lever, maar goed.
Nope...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:17 schreef REFUSED het volgende:
Con Air?
Dat is goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef Frank79 het volgende:
Matrix Reloaded?
Ik dacht heel even Unleashed. Maar toen gingen de hints een héél andere kant op.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:11 schreef victorinox het volgende:
Welke film?falling body hitting and crushing car vehicular assault to commit murder
De vraag is dus welke film.quote:Person #1:I was thinkin' we could do it the old-fashioned way.
Person #2: You mean... *fluid transfer*?
Demolition Man?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef Frank79 het volgende:
Yesh!
Hmm, de volgende is misschien te makkelijk:
[..]
De vraag is dus welke film.
Waar haal je toch altijd die gortdroge (bijna komische) feitenopsommingen vandaan?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:21 schreef victorinox het volgende:
Dat is goed. [afbeelding]
Frank79 +1
Van deze christelijke site.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waar haal je toch altijd die gortdroge (bijna komische) feitenopsommingen vandaan?
Maar natuurlijk! dolle_hond + 1quote:Op donderdag 15 september 2005 14:37 schreef dolle_hond het volgende:
les triplettes de belville
Als GVS = Gus van Sant en MD = Matt Damon dan zal het Gerry wel zijn.quote:
De volgende keer zoek ik naar een betere uitdaging hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
gerry
Staccato posten heeft zo nu en dan z'n voordelen.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
gerry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |