quote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
maar dan doe ik de webcam aan en zijn ze meteen ofline en dan gaan ze sorry sorry smsen enzo
ja, nu ik jou zie wel!quote:
quote:op donderdag 15 september 2005 09:29 schreef copycat het volgende:
[..]
ja, nu ik jou zie wel!
wat doe je vanavond?
verdomd, het werkt!
denk eerder andersom... 70%-80% uiterlijk....quote:op donderdag 15 september 2005 09:12 schreef thefunny het volgende:
[...]
vrouwen vallen voor 70%-80% op wat je zegt en hoe je innerlijk bent!
speak for yourselfquote:op donderdag 15 september 2005 09:27 schreef hexagon het volgende:
[...]
ga iig nooit verliefd doen via msn terwijl je elkaa rnog nooit gezien hebt. dat is erg kansloos en loopt meestal tot niets uit. internet is een handig medium om met mensen in contact te komen maar meer ook niet. de liefde komt nog altijd irl naar boven.
mja ik heb toch iets teveel zielige verhalen hier gelezen over die msn liefdes die puur op internetcontact leven. en die uiteindelijk toch niet zo goed aflopen omdat er een ontzettende illusies heeft waarvan hij een keer beroofd gaat worden.quote:op donderdag 15 september 2005 10:23 schreef rainboww het volgende:
speak for yourself![]()
via webcam kun je elkaar toch ook zien? oke, het is 2d ipv 3d...
maar er zijn genoeg msnrelaties ontstaan, meer dan jij denkt iig.
hoi.quote:op donderdag 15 september 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
vraag het nolius!
zullen we naar wenen gaan!quote:op donderdag 15 september 2005 10:34 schreef missymirjam het volgende:
[..]
hoi.
alles goed?
wil je wat drinken? *knipoog*
zijnquote:op donderdag 15 september 2005 10:56 schreef missymirjam het volgende:
[..]
wenen?
wat moeten we nou in wenen
tonks is fan van mijquote:op donderdag 15 september 2005 10:56 schreef missymirjam het volgende:
[..]
wenen?
wat moeten we nou in wenen
dan moet je ook niet direct die leuter van je laten zien..... 6 cm is niet veelquote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
maar dan doe ik de webcam aan en zijn ze meteen ofline en dan gaan ze sorry sorry smsen enzo
het eerste wat ik dacht bij het lezen van de tt!quote:op donderdag 15 september 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
vraag het nolius!
misschien ben je gewoon spuuglelijk?quote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
quote:op donderdag 15 september 2005 09:08 schreef chibibo het volgende:
tip: vertrouw niet op je taalkundige vaardigheden.
dat is pas een afknapper!quote:op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef acid_nightmare het volgende:
zeg dat je een flinke knul tussen je benen hebt hangen
vooral als je geen seks wilt!quote:op donderdag 15 september 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
vraag het nolius!
hey ...quote:op donderdag 15 september 2005 09:22 schreef copycat het volgende:
zit te twijfelen aan een schopje pub.
maar weet de leeftijd van ts niet....
tja, ik neem aan dat je iemand toch wilt zien. over msn kun je elkaar hooguit wat beter leren kennen, vooral als je ver uit elkaar woont. maar irl contact daarvoor lijkt me wel nodig om iets meer over iemand te kunnen gaan voelenquote:op donderdag 15 september 2005 09:06 schreef greenapple het volgende:
ik heb dat nog nooit gedaan
ik heb wel eens in een discotheek gedaan gewoon praten en opeens krijg je een nummer enzo of ze zitten aan je.
maar ik heb nog nooit gedaan op een forum of msn, met vreemden.
hoe moet je dat dan doen ? oogconctact krijgen lukt niet, en de cam aanzetten en dan je je oog in beeld toveren is ook zo raar.
iemand ervaring met meisjes versieren via een forum of internet? typ hier hoe dat moet
quote:
quote:op donderdag 15 september 2005 12:46 schreef menmpje het volgende:
niet. versieren doe je in real life schat!
dat wilde ik ook doenquote:op donderdag 15 september 2005 09:22 schreef metro2005 het volgende:
is lastig via een forum. als ze een msn adres heeft opgegegeven kun je haar natuurlijk brutaal toevoegen aan msn maar zo niet dan zul je het toch uit dr moeten slepen via het forum zelf.
en das lastig
ik zal het even voordoen:
hoi copycat, alles goed?
quote:op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef pony-lover het volgende:
jij * hallo meisje
zij * hallo
jij * zet eens je webcam aan![]()
zij * nou ok dan![]()
jij * laat je tieten zien meisje![]()
zij * laat tieten zien
jij * morgen neuken?![]()
zij * ok![]()
![]()
quote:op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef pony-lover het volgende:
jij * hallo meisje
zij * hallo
zij * nou ok dan![]()
zij * laat tieten zien
zij * ok![]()
![]()
zo lukt het hier in principe altijd. wat doet de topicstarter dan fout?!quote:op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef pony-lover het volgende:
jij * hallo meisje
zij * hallo
zij * nou ok dan![]()
zij * laat tieten zien
zij * ok![]()
![]()
hahaquote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
wrijf het er maar in.quote:
hey jij bent toch die gozer die verliefd op ijsmeis werd op msn en daarna steeds met haar wilde afspreken en toen zij niet meer wilde werd je boos? of ben je een anderquote:
quote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
ach die meiden hebben toch niet eens een idee wat een hacker isquote:op vrijdag 16 september 2005 15:48 schreef -strawberry- het volgende:
geen hinds geven, werkt niet! dan gaan meisjes toch twijfelen of ze het
wel goed begrepen hebben. wees direct, en zorg ervoor dat ze niet denkt dat
je een een of andere hacker bent.
ik weet wat hackers zijn en heb al met meerdere temaken gehad.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ach die meiden hebben toch niet eens een idee wat een hacker ishoe willen ze dan 1 herkennen
![]()
je bedoeld hackers die je een bestandje toe willen sturen ofzo?quote:op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef -strawberry- het volgende:
ik weet wat hackers zijn en heb al met meerdere temaken gehad.daarom vertrouw ik
msn niet meer..
gewoon dat er andere mensen op bepaalde personen zijn e-mail zitten, niet erg bijzonder dus.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je bedoeld hackers die je een bestandje toe willen sturen ofzo?trojaans paard... dat zijn geen echte hackers dat zijn meer persoontjes die wat aankloten. als je een persoon van msn zijn wachtwoord wil krijgen kan dat meestal wel vrij gemakkelijk (ook als je ze niet kent).
maak een hotmail duplicatie, laat ze de informatie naar jouw hotmail adres toesturen, geef het een gratis .tk domeinnaam zoals www.hotmailplus.tk en zeg dat het een nieuw onderdeel van hotmail is. simpel zat, tuinen redelijk veel mensen wel in hoor![]()
nou ja dan kan ik je vertellen dat het misschien ook aan je schoolsysteem ligtquote:op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef -strawberry- het volgende:
gewoon dat er andere mensen op bepaalde personen zijn e-mail zitten, niet erg bijzonder dus.
maar dat maakt wel dat ik het dus niet meer vertrouw als iemand zijn liefde aan mij verklaard op msn, het kan netzogoed iemand anders zijn die een geintje uithaald.![]()
dat lukt toch alleen bij pub modjes?quote:op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef pony-lover het volgende:
jij * hallo meisje
zij * hallo
zij * nou ok dan![]()
zij * laat tieten zien
zij * ok![]()
![]()
zin om:quote:op zaterdag 17 september 2005 01:57 schreef henryhill het volgende:
opgeilen met je smileys natuurlijk!
briljant topic, btw
gedaan, ze vonden het geil !quote:op zaterdag 17 september 2005 08:27 schreef da_micha_man het volgende:
probeer het hier eerst eens uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |