hahaquote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
maar dan doe ik de webcam aan en zijn ze meteen ofline en dan gaan ze sorry sorry smsen enzo
wrijf het er maar in.quote:
hey jij bent toch die gozer die verliefd op ijsmeis werd op msn en daarna steeds met haar wilde afspreken en toen zij niet meer wilde werd je boos? of ben je een anderquote:
quote:op donderdag 15 september 2005 09:11 schreef greenapple het volgende:
maar dan doe ik de webcam aan en zijn ze meteen ofline en dan gaan ze sorry sorry smsen enzo
ach die meiden hebben toch niet eens een idee wat een hacker isquote:op vrijdag 16 september 2005 15:48 schreef -strawberry- het volgende:
geen hinds geven, werkt niet! dan gaan meisjes toch twijfelen of ze het
wel goed begrepen hebben. wees direct, en zorg ervoor dat ze niet denkt dat
je een een of andere hacker bent.
ik weet wat hackers zijn en heb al met meerdere temaken gehad.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ach die meiden hebben toch niet eens een idee wat een hacker ishoe willen ze dan 1 herkennen
![]()
je bedoeld hackers die je een bestandje toe willen sturen ofzo?quote:op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef -strawberry- het volgende:
ik weet wat hackers zijn en heb al met meerdere temaken gehad.daarom vertrouw ik
msn niet meer..
gewoon dat er andere mensen op bepaalde personen zijn e-mail zitten, niet erg bijzonder dus.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je bedoeld hackers die je een bestandje toe willen sturen ofzo?trojaans paard... dat zijn geen echte hackers dat zijn meer persoontjes die wat aankloten. als je een persoon van msn zijn wachtwoord wil krijgen kan dat meestal wel vrij gemakkelijk (ook als je ze niet kent).
maak een hotmail duplicatie, laat ze de informatie naar jouw hotmail adres toesturen, geef het een gratis .tk domeinnaam zoals www.hotmailplus.tk en zeg dat het een nieuw onderdeel van hotmail is. simpel zat, tuinen redelijk veel mensen wel in hoor![]()
nou ja dan kan ik je vertellen dat het misschien ook aan je schoolsysteem ligtquote:op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef -strawberry- het volgende:
gewoon dat er andere mensen op bepaalde personen zijn e-mail zitten, niet erg bijzonder dus.
maar dat maakt wel dat ik het dus niet meer vertrouw als iemand zijn liefde aan mij verklaard op msn, het kan netzogoed iemand anders zijn die een geintje uithaald.![]()
dat lukt toch alleen bij pub modjes?quote:op donderdag 15 september 2005 17:42 schreef pony-lover het volgende:
jij * hallo meisje
zij * hallo
jij * zet eens je webcam aan![]()
zij * nou ok dan![]()
jij * laat je tieten zien meisje![]()
zij * laat tieten zien
jij * morgen neuken?![]()
zij * ok![]()
![]()
zin om:quote:op zaterdag 17 september 2005 01:57 schreef henryhill het volgende:
opgeilen met je smileys natuurlijk!
briljant topic, btw
gedaan, ze vonden het geil !quote:op zaterdag 17 september 2005 08:27 schreef da_micha_man het volgende:
probeer het hier eerst eens uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |