quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ja, dat zou ik ook wel willen... maar schijnt niet verstandig te zijn als je strak staat van de pijnstillers.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
en zin heeft zich morgenavond klem te zuipen..
Lijkt me niet.. anders gaat ons BeFmodje morgen vást heel raar moddenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel willen... maar schijnt niet verstandig te zijn als je strak staat van de pijnstillers.
Pas maar op dat je niet naar het Twents gaat vertalen dan!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
Damn. ik heb een fijne avondIk zit te vertalen en ondertussen naar Herman Finkers te luisteren..
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet naar het Twents gaat vertalen dan!
niks mis met twents hequote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet naar het Twents gaat vertalen dan!
Donderdagavond studentenavond!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik begin altijd vrijdags pas aan het bier
typisch studentenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik begin altijd vrijdags pas aan het bier
Trusten peetje..quote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
niks mis met twents he
( in enschede zit atm)
oja.. ik ga plat.. morgen college's enzo.. jak
en dan weekendtrussen
is dit de reeks waarin iedereen die er post blauw wordt?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó wat wordt het hier blauw..
Neen, ik word nooit blauw..quote:Op donderdag 15 september 2005 01:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
is dit de reeks waarin iedereen die er post blauw wordt?
en niet alleen van het bier
Aha, op die manierquote:Op donderdag 15 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
typisch studenten
op donderdag kun je nog gezellig stappen.. vrijdags zijn er veel studenten van hun kamer vertrokken naar ouderlijk huis voor het weekend.. daarom dus
Ik wil het niet eens! Ik blijf wel gewoon userquote:Op donderdag 15 september 2005 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar wie weet wat de toekomst brengt![]()
Hey, ik ben ook nog steeds een user hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens! Ik blijf wel gewoon user
Héél verstandig, J'tje. Héél verstandig.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
Ik wil het niet eens! Ik blijf wel gewoon user
Ja maar nu heb ik in ieder geval tijd om zelf te posten, zit ik nergens aan vastquote:Op donderdag 15 september 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook nog steeds een user hoorEn buiten Klaagbaak veranderd mijn manier van posten ook niet
![]()
Jaja.. ik heb wel eens een vlaag van verstandson-verbijstering..quote:Op donderdag 15 september 2005 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Héél verstandig, J'tje. Héél verstandig.
Welkom thuis Broquote:Op donderdag 15 september 2005 08:53 schreef rompompom het volgende:Ik ben thuis!
Alleen is m'n prijs er nog niet
Oh well, vanavond keihard zuipen buiten de deur [afbeelding]
Verstandskiezen laten trekkenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel willen... maar schijnt niet verstandig te zijn als je strak staat van de pijnstillers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |