Nope maroc denk ik.... ('licht getint')quote:Op donderdag 15 september 2005 00:39 schreef remlof het volgende:
was ze blond?
Anders had je hem zeker met zijn hoofd in de WC geduwdquote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef naarmij het volgende:
8 jaar geleden:
op kamp geweest met jeugdbeweging naar zwitserland
terug in een boemeltreintje
conducteur komt langs, iemand zit met z'n voeten op de bank (zo'n oude versleten dingen...) en
geeft die persoon 15¤ boete
zo'n klein mannetje van een meter 60 dat zijn gefrustreerde leven moest uitwerk door machtsmisbruik van zijn o zo zielige job
gelukkig waren we toen maar 14 en nog braafjes
Ja eeuuh...jij bent de mod hiero!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:10 schreef sizzler het volgende:
TT moet dus zijn: conductrice in de trein?
Jawel. Maar niet van KLB.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:13 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja eeuuh...jij bent de mod hiero!
Het idiote is dus dat het meisje fijn kaartje 1 ook opnieuw "mag" kopen...quote:Op donderdag 15 september 2005 02:19 schreef coz het volgende:
kaartje 1 ... van b -> c voor ¤ 20+ en vergeet
kaartje 2 ... van a -> b voor ¤ 1,50+
en dan een boete krijgendat is dan inderdaad heeeeeel triest van die conductrice
8 jaar geleden had je geen euro's. liegebeest.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef naarmij het volgende:
8 jaar geleden:
op kamp geweest met jeugdbeweging naar zwitserland
terug in een boemeltreintje
conducteur komt langs, iemand zit met z'n voeten op de bank (zo'n oude versleten dingen...) en
geeft die persoon 15¤ boete
zo'n klein mannetje van een meter 60 dat zijn gefrustreerde leven moest uitwerk door machtsmisbruik van zijn o zo zielige job
gelukkig waren we toen maar 14 en nog braafjes
2 kan ik me iets meer bij bedenken .. maargoed dat schoof ik voor het gemak onder boetequote:Op donderdag 15 september 2005 02:21 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het idiote is dus dat het meisje fijn kaartje 1 ook opnieuw "mag" kopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |