Hoe kan dat nouquote:
Ah! Nieuw vlees, lekker!quote:Op maandag 19 september 2005 17:34 schreef BLADEZZ het volgende:
* BLADEZZ heeft het net geïnstalleerd en ziet dat zijn pc nu bezig is aan zijn 2e job
juanfrantastisch... ik snap em niet... maar dat komt misschien omdat ik geen voetbal volg..quote:Op maandag 19 september 2005 17:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Heel mooi gedaan Chris.nl.
-edit spandoek-
Velen van jullie weten het al. Het spandoek mag niet doorgaan omdat Ajax/De ArenA geen spandoeken accepteerd met reclame erop.
Dus ik heb een nieuwe, samen met moder8or -Vaduz-, deze verzonnen
[afbeelding]
Hij is nog niet af, er komen nog tribals erop
ja precies, dat vergeten we af en toe plots!quote:Op maandag 19 september 2005 17:35 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Lol, het is voor een goed doel he![]()
Ajax heeft een verdediger. "Juan Fran", en om hem een beetje aante moedigen "JuanF(r)anTastischquote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
juanfrantastisch... ik snap em niet... maar dat komt misschien omdat ik geen voetbal volg..
er komt dus geen Fokschaap spandoekquote:Op maandag 19 september 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ajax heeft een verdediger. "Juan Fran", en om hem een beetje aante moedigen "JuanF(r)anTastisch
Omdat reclame spandoeken niet mogen in het stadion. Dus neem ik liever geen risico.quote:Op maandag 19 september 2005 18:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
er komt dus geen Fokschaap spandoek![]()
* blij gemaakt met dode mus is![]()
Smokkel een grote merkstift mee naar binnenquote:Op maandag 19 september 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat reclame spandoeken niet mogen in het stadion. Dus neem ik liever geen risico.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Smokkel een grote merkstift mee naar binnen
Dan kun je toch nog altijd iets maken met fokschaap? Dus zonder .nl?quote:
Bij mij deed ie het wel hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 20:24 schreef azaroth het volgende:woohoo m'n eerste certificaat
-edit
waarom doet m'n plaatje het niet![]()
![]()
Ja hoor. Ik zie hem goedquote:Op maandag 19 september 2005 20:24 schreef azaroth het volgende:woohoo m'n eerste certificaat
[afbeelding]
-edit
waarom doet m'n plaatje het niet![]()
![]()
Ja, het zit in het woordje again.quote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef azaroth het volgende:
ik heb fad op een tweede pc geinstalleerd (met mijn user gegevens) en nou kreeg ik het volgende mailtje van fad:
Thank you for downloading and installing the Find-a-Drug software again! (The username and e-mail address you specified had been previously registered).
de punten van die tweede pc komen nu toch wel op mijn naam he?
Sinds wanneer heten wij Zet je PC in voor een goed doel! 1e overal!?quote:Beste,
Ik wil samen met ( Zet je PC in voor een goed doel! 1e overal! ) deze gasten een spandoek maken en ophangen in de Amsterdam ArenA tijdens de wedstrijd Ajax - FC Thun op 18 oktober 2005. We willen met deze spandoek meer leden krijgen voor hun goed doel. (zoals het onderzoeken/uitvinden van medicijnen tegen kanker, aids etc.).
Hmm. Waarom heb ik dit niet gehad?quote:Op maandag 19 september 2005 20:55 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, het zit in het woordje again.
Anders moest ik 104 nicks neerzetten in de mailquote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sinds wanneer heten wij Zet je PC in voor een goed doel! 1e overal!?
Kan ajb Fokschaap weer in de topictitel, ik ben al niet veel online doordeweeks, maar als ik het zelfs in mijn active topics niet kan terug vinden wordt het nog veeeeel minder.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb het zelf veranderd. Was vergeten dat ik dat kon.
Sorry modjes van Dig voor het misbruiken van mijn rechten.
Hadden we net besloten om FokSchaap er uit te laten, komt er een modje die het weer even terugzet...quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb het zelf veranderd. Was vergeten dat ik dat kon.
Sorry modjes van Dig voor het misbruiken van mijn rechten.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Bovendien is dat 1e overal pas onzin.
We staan eerste bij DPC FAD , niet overall.
| 1 | 19 september 2005 788.448 82.672 |
quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Onzin! We zijn fokschaap, we staan op GoT bekend als Fokschaap, we staan in de FADstats bekend als Fokschaap maar we gaan het hier uit de titel halen? Lekker voor nieuwe schaapjes om te zoeken in die berg van topics.
ik ook van jou.quote:
goed idee...quote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
En sinds vandaag ga ik een lijstje bijhouden hoe elke dag de stats zijn
...........Datum..............................................Total Completed.........................Total Crunching
[ code verwijderd ]
Ho wacht evenquote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Onzin! We zijn fokschaap, we staan op GoT bekend als Fokschaap, we staan in de FADstats bekend als Fokschaap maar we gaan het hier uit de titel halen? Lekker voor nieuwe schaapjes om te zoeken in die berg van topics.
Bovendien is dat 1e overal pas onzin.
We staan eerste bij DPC, niet overall.
Hier staat FaakSchop.. ? http://fad.qik.nlquote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Nee hoor, je bent dronkenquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef DukeBox het volgende:
Hier staat FaakSchop.. ? http://fad.qik.nl
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Zien jullie ook allemaal rare getallen op fad.qik.nl
Nee, Waar ?quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Zien jullie ook allemaal rare getallen op fad.qik.nl
gewoon op de mainpagequote:
Het is nu weer in orde. Ook ik zag hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef DukeBox het volgende:
Wat raar.. snap er nix van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |