quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb het zelf veranderd. Was vergeten dat ik dat kon.
Sorry modjes van Dig voor het misbruiken van mijn rechten.
Hadden we net besloten om FokSchaap er uit te laten, komt er een modje die het weer even terugzet...quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb het zelf veranderd. Was vergeten dat ik dat kon.
Sorry modjes van Dig voor het misbruiken van mijn rechten.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Bovendien is dat 1e overal pas onzin.
We staan eerste bij DPC FAD , niet overall.
1 | 19 september 2005 788.448 82.672 |
quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Onzin! We zijn fokschaap, we staan op GoT bekend als Fokschaap, we staan in de FADstats bekend als Fokschaap maar we gaan het hier uit de titel halen? Lekker voor nieuwe schaapjes om te zoeken in die berg van topics.
ik ook van jou.quote:
goed idee...quote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
En sinds vandaag ga ik een lijstje bijhouden hoe elke dag de stats zijn
...........Datum..............................................Total Completed.........................Total Crunching
[ code verwijderd ]
Ho wacht evenquote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Onzin! We zijn fokschaap, we staan op GoT bekend als Fokschaap, we staan in de FADstats bekend als Fokschaap maar we gaan het hier uit de titel halen? Lekker voor nieuwe schaapjes om te zoeken in die berg van topics.
Bovendien is dat 1e overal pas onzin.
We staan eerste bij DPC, niet overall.
Hier staat FaakSchop.. ? http://fad.qik.nlquote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Nee hoor, je bent dronkenquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef DukeBox het volgende:
Hier staat FaakSchop.. ? http://fad.qik.nl
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Zien jullie ook allemaal rare getallen op fad.qik.nl
Nee, Waar ?quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Zien jullie ook allemaal rare getallen op fad.qik.nl
gewoon op de mainpagequote:
Het is nu weer in orde. Ook ik zag hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef DukeBox het volgende:
Wat raar.. snap er nix van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |