Cool, doe eens foto posten van de jouwe? Oldtimers zijn okquote:Op donderdag 22 september 2005 19:58 schreef fiat126 het volgende:
Deze heb ik:
http://www.batavus-club.nl/Batavus%20Bilonet%201955.jpg
Dit is niet de mjine, maar ik heb dezelfde, uit 1954
Daar heb je toch wel een mooi zeldzaam dingetje zeg!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef bb_penske het volgende:
En dan komt ie...Afgelopen zomer helemaal opgeknapt en alles gerviseerd etc...K ben er nu best trots opzich, heb um uit Zwitserland laten komen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de foto's hierboven zijn de carterkappen van het blok nog niet gespoten, en de letters zijn nog niet opgeschuurd op de carterkappen, is nu inmiddels wel gedaan!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
alstu... niet ik zelf maar het kan .
[afbeelding]
Ieder z'n meug...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef Smoked het volgende:
Wat een stomme pauper plastic pleepotten die scooters zeg! echt voor het paupervolk, als je dan brommer rijdt; doe het in stijl...
[afbeelding]
Ja is echt top! Alleen de originele puch lak krijg ik er niet vanafquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef fs180 het volgende:
mijn puch bestaat uit: metaan, dan laag roest, dan laag witte verf, dan laag goude verf, dan laag zwarte verf, dan nog een andere zwarte laag..
met dat spul zie ik meteen blank metaal
Wat voor brommer heb je dan?! Bij bijna alle zundapp's is dat een probleem..Die van mij heeft precies hetzelfde, ik heb hem gewoon laten zitten en zo gespoten...Je kunt ook de moer afslijpen en een nieuwe as halen, die zijn ¤10,- euro ofzo...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:10 schreef fs180 het volgende:
kut, ik krijg mn achterbrug en rechtermoer van mn wiel niet los! kut! net terwijl ik lekker beizg was
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef kokos het volgende:
Verlang je arm
Ik heb de baco gebruiktquote:Op zondag 25 september 2005 10:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
gister nog een keer geprobeerd los te draaien.. gaat ie opeens los!![]()
naja ik blij
iemand een idee welke maat de balhoofdmoer is?(puch)
Eh, je wielen zijn een beetje verschillendquote:Op zondag 25 september 2005 11:58 schreef Jim.Beam het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/8427/afbeelding0163ud.th.jpg]afbeelding][/URL]
50cc
17mm Bing
home-made expansie![]()
Rijdt 85/90
met neon?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:27 schreef slomekees het volgende:
Peugeot Vivacity: http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=18531
Complete setup:
Carters tuned
Mhr Replica 70
Mhr RHQ krukasje
Speedcontrol
21 mm Do
Polini Big Valve 21mm
Malossi belt
polini 2G
Polini vertanding Waardes vergeten
Gaat vrij hard...
[afbeelding]
Daarom rijden mannen brommers en mietjes scootersquote:Op donderdag 29 september 2005 16:45 schreef Cerbie het volgende:
volgeregend, terwijl je op zo'n scooter lekker droog zit met je schoenen en een deel van je benen
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:54 schreef fs180 het volgende:
true.. maar tis wel relax om droog aan te komen
Die zijn voor m'n Fox ook te krijgen, maar ik denk niet dat dat hem mooier maaktquote:Op donderdag 29 september 2005 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Ouwe buikschuivers hebben anders ook spatlappen voor de knieën hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |