Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
Misschien is Ralph net geconfronteerd met Joost en Nathalie samen. Dat Joost ook aan tafel zat.
Wat een mysteries, ik doe straks geen oog meer dichtquote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....
ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
Nou same here Ik ben het ook kwijt..quote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Peekaboo het volgende:
snap er geen ene reet meer van allemaal...
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Bij de buren: Tweeling in het huis?
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
is hier netzo als in australie ook een tweeling wissel geweest?
Hele leuke theorie... ook voor Milagro natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Bij de buren: Tweeling in het huis?
Ik sluit ook maar aan in de lange rij.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef marbe het volgende:
[..]
Nou same here Ik ben het ook kwijt..
Nou duidelijk wel, want Ralph was behoorlijk licht in z'n hoofd vanwege de emoties en hij vond het wel confronterend.quote:
Dat 3e bord kan natuurlijk via een andere deur zijn gegaan! Maar denk het niet. Ik ga voor de homo theorie! Het blijft dus nog een raadsel!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |