Hele leuke theorie... ook voor Milagro natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Bij de buren: Tweeling in het huis?
Ik sluit ook maar aan in de lange rij.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef marbe het volgende:
[..]
Nou same here Ik ben het ook kwijt..
Nou duidelijk wel, want Ralph was behoorlijk licht in z'n hoofd vanwege de emoties en hij vond het wel confronterend.quote:
Dat 3e bord kan natuurlijk via een andere deur zijn gegaan! Maar denk het niet. Ik ga voor de homo theorie! Het blijft dus nog een raadsel!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken, maar Rob bracht steeds maar 2 borden naar binnen....
Het zou echt een bak zijn, Ralph een tweeling.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef Showtime het volgende:
Nathalie is ineens een stuk relaxer tegen Ralph.
klinkt logisch, denk dat we het niet in een te moeilijke hoek moeten zoekenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:12 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon uitgesproken hoe ze tegenover elkaar staan ofzo omdat Raplh tegen BB misschien heeft gezegd dat hij zich ongemakkelijk voelde onder de Nathalie situatie? En zijn ze nu tevreden dat ze op één lijn zitten...? Vaaaag...
Ralph en Rolf...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het zou echt een bak zijn, Ralph een tweeling.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |