ligt eraan wat je intentie is. je kunt ook gewoon met een meisje ouwehoeren voor de gezelligheid.quote:op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef petomaan het volgende:
als ik op een vrouw afstap, lul ik altijd over de domste dingen. je moet opvallen, dat is het motto. je moet dingen zeggen die andere jongens niet doen. wat ik altijd merk als ik op vrouwen afstap is iets heel erg belangrijks: zodra het in een gesprek serieus begint te worden, moet je het gesprek afkappen. gewoon zeggen dat je teruggaat naar je vrienden, of naar de wc gaat ofzo.
je moet nooit maar dan ook nooit serieus gaan lullen, want dan ben je een uur verder en heeft ze genoeg van je ...
dat is natuurlijk niet bij voorbaat, dat is een gevolg van een jarenlang proces. dat dit geen goede zaak is weet hij (en ik) ook wel, maar helaas is het iets minder simpel dan jij het voorstelt.quote:
als je toch tegen mij dom begint te lullen, ben ik snel wegquote:op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef petomaan het volgende:
als ik op een vrouw afstap, lul ik altijd over de domste dingen. je moet opvallen, dat is het motto. je moet dingen zeggen die andere jongens niet doen. wat ik altijd merk als ik op vrouwen afstap is iets heel erg belangrijks: zodra het in een gesprek serieus begint te worden, moet je het gesprek afkappen. gewoon zeggen dat je teruggaat naar je vrienden, of naar de wc gaat ofzo.
je moet nooit maar dan ook nooit serieus gaan lullen, want dan ben je een uur verder en heeft ze genoeg van je ...
ik ookquote:op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef ynske het volgende:
als je toch tegen mij dom begint te lullen, ben ik snel weg
dat had ik niet gemist hoor.quote:op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef mandos het volgende:
hmmm, ik geloof dat de milde ironie en lichte zelfspot van mijn post niet helemaal opgevangen is. misschien had ik wat duidelijker moeten zijn (en in dat geval: mea culpa!)![]()
ik heb het over praten met elkaar in een kroeg. en met dom lullen bedoel ik humor, gemixt met een tikkeltje arrogantie. werkt altijdquote:op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef ynske het volgende:
[..]
als je toch tegen mij dom begint te lullen, ben ik snel weg
wanneer ik een goed gesprek kan voeren, zal ik langer blijven, krijg ik respect voor die persoon, en als ie me al eerder in t oog gesprongen is, zal ik er ook eerder voor gaan...
dom lullen dus als in grappig zijn en een beetje lopen dollen.quote:op vrijdag 16 september 2005 15:35 schreef copycat het volgende:
[..]
ik ook.
als ik ergens niet tegenkan is het wel domheid.
wie dom lult, komt op mij dom over en dat is een afknapper van heb ik jou daar.
i rest my casequote:op vrijdag 16 september 2005 15:55 schreef m_schtoppel het volgende:
ik denk dat dat wel klopt. ik vermoed dat ik in het verleden vaak de fout inging door te serieus te zijn en dat wordt niet altijd even gewaardeerd.
ik hou zelf ook niet van uitgaanquote:op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef m_schtoppel het volgende:
soul79, waarom dat veroordelende toontje? kunnen wij er wat aan doen dat wij niet van dat kut uitgaan houden?
als je je vrouwen niet in de kroeg tegenkomt, zul je ze ergens anders tegen moeten komen. op je werk/studie ofzo? sportvereniging?quote:op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef m_schtoppel het volgende:
mmh, dat is een interessante opmerking, dat hij zich onttrekt aan mensen. ik denk dat dat wel waar is, want in de kern ben ik net zo. ik probeer echter wel wat meer onder de mensen te komen zonder echt uit te gaan.
maar zeg eens even, wat denk je dat concreet het beste is om te doen dan voor mensen zoals ik?
nou ik ben net als jullie hoor, alleen sinds kort (op mijn 25e!) met vriendin.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef m_schtoppel het volgende:
mmh, dat is een interessante opmerking, dat hij zich onttrekt aan mensen. ik denk dat dat wel waar is, want in de kern ben ik net zo. ik probeer echter wel wat meer onder de mensen te komen zonder echt uit te gaan.
maar zeg eens even, wat denk je dat concreet het beste is om te doen dan voor mensen zoals ik?
denk dat lelijkheid niet meteen samenhangt, met weinig affiniteit hoe een vrouw denkt samengaat.quote:op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor sommigen is lelijkheid dus wel duidelijk het probleem, en er zijn veel mannen die zo oninteressant zijn en zo weinig affiniteit hebben met hoe een vrouw denkt, dat ze direct elke vrouw afstoten.
omdat jij leen bekkema bent, de held. de ridder van het noorden. de befschop van het befdom groningen.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef #ANONIEM het volgende:
vaag topic ja..
ik heb juist geen moeite om een vriendin te krijgen..
hoe kan dat?![]()
tja, een vriendin krijgen is 1. een knappe is al moeilijkerquote:op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef #ANONIEM het volgende:
vaag topic ja..
ik heb juist geen moeite om een vriendin te krijgen..
hoe kan dat?![]()
dat werkt hier dus echt niet, humor met arrogantie irriteert me,quote:op vrijdag 16 september 2005 15:54 schreef petomaan het volgende:
[..]
ik heb het over praten met elkaar in een kroeg. en met dom lullen bedoel ik humor, gemixt met een tikkeltje arrogantie. werkt altijdhet moet namelijk wel leuk blijven
jouw kanjer,..vriend/ vriendin/ relatie enz... [2]quote:op vrijdag 16 september 2005 17:15 schreef gf het volgende:
tja, een vriendin krijgen is 1. een knappe is al moeilijker![]()
het kwam op mij over alsof je uitgaan maar vind voor mensen die niks beter te doen hebben. zoals het lezen van gibbon's "the decline and fall of the roman empire". wat je dus ook niet 1x noemde. dus van: 'kijk mij, ik lees dat en dat, kijk discovery dus hoe kan ik ooit een meisje vinden in een cafe'. wat natuurlijk onzin is. maar als dat niet zo is, my badquote:op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef mandos het volgende:
je hoeft je niet te bewijzen hoor.quote:op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jouw kanjer,..vriend/ vriendin/ relatie enz... [2]
terwijl ik niet eens zo op uiterlijk let![]()
weet ze zelf wel dat jij haar foto gebruikt voor je eigen ego?quote:op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jouw kanjer,..vriend/ vriendin/ relatie enz... [2]
terwijl ik niet eens zo op uiterlijk let![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |