abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30636466
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef petomaan het volgende:
als ik op een vrouw afstap, lul ik altijd over de domste dingen. je moet opvallen, dat is het motto. je moet dingen zeggen die andere jongens niet doen. wat ik altijd merk als ik op vrouwen afstap is iets heel erg belangrijks: zodra het in een gesprek serieus begint te worden, moet je het gesprek afkappen. gewoon zeggen dat je teruggaat naar je vrienden, of naar de wc gaat ofzo.

je moet nooit maar dan ook nooit serieus gaan lullen, want dan ben je een uur verder en heeft ze genoeg van je ...
ligt eraan wat je intentie is. je kunt ook gewoon met een meisje ouwehoeren voor de gezelligheid.
pi_30636496
goed bezig bttd ik hoop echt voor je dat het meer wordt.
als het volgens jou allemaal wel meevalt dan moet ik het ook kunnen. ik ga vanavond weer uit, en ik kan niet wachten. en als er vanavond niks gebeurd dan morgenavond want dan ga ik weer uit. ik post morgen wel hoe het is gegaan. hopelijk ook een succesverhaal (daar moet ik zelf voor zorgen)
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:30:34 #278
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30636992
quote:
op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef dawg het volgende:

bij voorbaat alles al uitsluiten,
dat is natuurlijk niet bij voorbaat, dat is een gevolg van een jarenlang proces. dat dit geen goede zaak is weet hij (en ik) ook wel, maar helaas is het iets minder simpel dan jij het voorstelt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2005 @ 15:31:07 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30637011
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef petomaan het volgende:
als ik op een vrouw afstap, lul ik altijd over de domste dingen. je moet opvallen, dat is het motto. je moet dingen zeggen die andere jongens niet doen. wat ik altijd merk als ik op vrouwen afstap is iets heel erg belangrijks: zodra het in een gesprek serieus begint te worden, moet je het gesprek afkappen. gewoon zeggen dat je teruggaat naar je vrienden, of naar de wc gaat ofzo.

je moet nooit maar dan ook nooit serieus gaan lullen, want dan ben je een uur verder en heeft ze genoeg van je ...
als je toch tegen mij dom begint te lullen, ben ik snel weg
wanneer ik een goed gesprek kan voeren, zal ik langer blijven, krijg ik respect voor die persoon, en als ie me al eerder in t oog gesprongen is, zal ik er ook eerder voor gaan...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:35:34 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30637132
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef ynske het volgende:

ik ook .
als ik ergens niet tegenkan is het wel domheid.
wie dom lult, komt op mij dom over en dat is een afknapper van heb ik jou daar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30637404
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef mandos het volgende:
hmmm, ik geloof dat de milde ironie en lichte zelfspot van mijn post niet helemaal opgevangen is. misschien had ik wat duidelijker moeten zijn (en in dat geval: mea culpa!)
dat had ik niet gemist hoor.

uit je verhalen spreekt een gelukzalige wereldvreemdheid, alsof je genoeg hebt aan je boeken, vanwaar je af en toe verwonderd opkijkt naar de hossende meute in kroegen, waarna je weer tevreden verder leest. misschien verlang je wel naar een relatie, je mist het in ieder geval niet.

maar dat kan nog wel komen. misschien geleidelijk, misschien plotseling, maar als dat eenmaal zo ver is, dan zul je je huidige houding ten zeerste betreuren. want dan is het voor veel dingen te laat.
pi_30637484
soul79, waarom dat veroordelende toontje? kunnen wij er wat aan doen dat wij niet van dat kut uitgaan houden?
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:54:05 #283
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30637706
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef ynske het volgende:

[..]

wanneer ik een goed gesprek kan voeren, zal ik langer blijven, krijg ik respect voor die persoon, en als ie me al eerder in t oog gesprongen is, zal ik er ook eerder voor gaan...
ik heb het over praten met elkaar in een kroeg. en met dom lullen bedoel ik humor, gemixt met een tikkeltje arrogantie. werkt altijd het moet namelijk wel leuk blijven

een goed gesprek voeren doe ik meestal wel als ik eens een keer met haar ga eten, of een biertje ga drinken ... met ze tweeen wel te verstaan natuurlijk
No Soup For You!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:55:13 #284
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30637743
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:35 schreef copycat het volgende:

[..]

ik ook .
als ik ergens niet tegenkan is het wel domheid.
wie dom lult, komt op mij dom over en dat is een afknapper van heb ik jou daar.
dom lullen dus als in grappig zijn en een beetje lopen dollen.

ik ben nog nooit iemand tegengekomen in de kroeg die me haar telefoonnummer gaf of met me ging zoenen omdat ik zo'n goed gesprek met haar had ...
No Soup For You!
pi_30637759
ik denk dat dat wel klopt. ik vermoed dat ik in het verleden vaak de fout inging door te serieus te zijn en dat wordt niet altijd even gewaardeerd.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:58:30 #286
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30637830
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:55 schreef m_schtoppel het volgende:
ik denk dat dat wel klopt. ik vermoed dat ik in het verleden vaak de fout inging door te serieus te zijn en dat wordt niet altijd even gewaardeerd.
i rest my case

het wordt natuurlijk wel gewaardeerd, maar die vrouw zal niet getriggerd gaan worden omdat ze zo graag met je wil gaan zoenen, maar eerder omdat je "zo goed met haar kan praten" en omdat "je als een grote broer voor haar bent".

en ik neem gemakshalve aan dat als er in dit topic gerefereerd wordt aan uitgaan, dat je dat doet om mensen tegen te komen en er wellicht een relatie uit te slepen. tenzij je naar de kroeg gaat voor de goede gesprekken, dan is er natuurlijk niks mis mee.
No Soup For You!
pi_30637852
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef m_schtoppel het volgende:
soul79, waarom dat veroordelende toontje? kunnen wij er wat aan doen dat wij niet van dat kut uitgaan houden?
ik hou zelf ook niet van uitgaan

en hoezo veroordelend? het is hoogstens waarschuwend. en ik heb het ook niet over uitgaan in het bijzonder, maar over sociaal zijn in het algemeen. en mandos onttrekt zich duidelijk aan mensen. niks mis mee, maar je kunt daar later spijt van krijgen.
pi_30637919
mmh, dat is een interessante opmerking, dat hij zich onttrekt aan mensen. ik denk dat dat wel waar is, want in de kern ben ik net zo. ik probeer echter wel wat meer onder de mensen te komen zonder echt uit te gaan.

maar zeg eens even, wat denk je dat concreet het beste is om te doen dan voor mensen zoals ik?
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:19:53 #289
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30638469
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef m_schtoppel het volgende:
mmh, dat is een interessante opmerking, dat hij zich onttrekt aan mensen. ik denk dat dat wel waar is, want in de kern ben ik net zo. ik probeer echter wel wat meer onder de mensen te komen zonder echt uit te gaan.

maar zeg eens even, wat denk je dat concreet het beste is om te doen dan voor mensen zoals ik?
als je je vrouwen niet in de kroeg tegenkomt, zul je ze ergens anders tegen moeten komen. op je werk/studie ofzo? sportvereniging?
No Soup For You!
pi_30638516
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef m_schtoppel het volgende:

nou ik ben net als jullie hoor, alleen sinds kort (op mijn 25e!) met vriendin.

dus misschien wel de grootste expert

van 'versieren' moet ik het ook niet hebben, maar volgens mij is het aantal jongens dat een meisje versiert in de kroeg nou ook weer niet zo schrikbarend hoog, en er vloeit uberhaupt al heel weinig uit voort.

mijn 'manier' was om leuke dingen te doen die daarbij sociaal waren, zoals vrijwilligerswerk. daardoor kon ik ongedwongen omgaan met vrouwen. op die manier heb ik veel vriendinnen gekregen en met eentje werd het na een tijdje wat. hoe? ja, gewoon. het klikte en zo dat ontwikkelde zich verder.

tot zover mijn successtory.
pi_30638802
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voor sommigen is lelijkheid dus wel duidelijk het probleem, en er zijn veel mannen die zo oninteressant zijn en zo weinig affiniteit hebben met hoe een vrouw denkt, dat ze direct elke vrouw afstoten.
denk dat lelijkheid niet meteen samenhangt, met weinig affiniteit hoe een vrouw denkt samengaat.
en mooie man beschikt hier ook over.
een lelijke man met een lief karakter, zal mooi worden door zijn karakter.
een mooie man, met een slecht karakter zal lelijk worden (uiteindelijk) door dat karakter.
ook al zal hij qua uiterlijk niets veranderen, hij zal minder aantrekkelijk worden voor de meeste vrouwen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:31:53 #292
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30638817
ik was vroeger ook altijd iemand die op de achtergrond bleef. ik ben niet lelijk ofzo en heb ook wel vriendinnen gehad, maar was altijd een beetje verlegen. daarnaast was ik altijd te serieus als ik meiden tegenkwam. de relaties die ik heb gehad, liepen vaak altijd stuk omdat ik me op een of andere manier minderwaardig voelde. daardoor ging het vaak altijd al snel weer uit, maar dat vond ik niet erg want echt verliefd ben ik toch nooit geweest.

nu heb ik eigenlijk niks meer te klagen, heb nu twee vrouwen achter me aanzitten en heb ze dus voor het uitkiezen deze site heeft me veel geholpen. daar staat wel handig materiaal in wat je redelijk aan het denken zet.
No Soup For You!
pi_30639311
vaag topic ja..

ik heb juist geen moeite om een vriendin te krijgen..

hoe kan dat?
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:12:50 #294
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30640178
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef #ANONIEM het volgende:
vaag topic ja..

hoe kan dat?
omdat jij leen bekkema bent, de held. de ridder van het noorden. de befschop van het befdom groningen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -DailaLama- op 16-09-2005 17:20:14 ]
pi_30640273
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef #ANONIEM het volgende:
vaag topic ja..

hoe kan dat?
tja, een vriendin krijgen is 1. een knappe is al moeilijker
Unspoken words were understood
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2005 @ 17:18:45 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30640355
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:54 schreef petomaan het volgende:

[..]

ik heb het over praten met elkaar in een kroeg. en met dom lullen bedoel ik humor, gemixt met een tikkeltje arrogantie. werkt altijd het moet namelijk wel leuk blijven
dat werkt hier dus echt niet, humor met arrogantie irriteert me,
en dan knap ik af
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30640392
quote:
op vrijdag 16 september 2005 17:15 schreef gf het volgende:
tja, een vriendin krijgen is 1. een knappe is al moeilijker
jouw kanjer,..vriend/ vriendin/ relatie enz... [2]

terwijl ik niet eens zo op uiterlijk let
pi_30640500
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef mandos het volgende:
het kwam op mij over alsof je uitgaan maar vind voor mensen die niks beter te doen hebben. zoals het lezen van gibbon's "the decline and fall of the roman empire". wat je dus ook niet 1x noemde. dus van: 'kijk mij, ik lees dat en dat, kijk discovery dus hoe kan ik ooit een meisje vinden in een cafe'. wat natuurlijk onzin is. maar als dat niet zo is, my bad
pi_30640575
quote:
op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

je hoeft je niet te bewijzen hoor.

alhoewel dat topic best leuk is
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:27:15 #300
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30640603
quote:
op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

weet ze zelf wel dat jij haar foto gebruikt voor je eigen ego?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')