Misschien heb je nog gelijk ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat Ralph na de weekopdracht uit de kast komt. Daarom moest Nathalie ook zo lachen, ze is bevrijd vd druk dat Ralph misschien nog wat voor haar voelde
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl haakt ook af, duty calls morgenvroeg.
nou ik weet het niet. Ralph zei net, dat onze opdracht bijna is afgelopen.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Djoj het volgende:
Geheim wordt zeker niet onthuld tonite, zou teveel voor de hand liggen...
Ik denk dat Ralph later wel opener zal worden, als er minder mensen in huis zijn. Hij wil gewoon zelf kiezen aan wie het wat vertelt, denk dat Roel bvb bij de groep zal horen die hij in vertrouwen gaat nemen. En ik vind het alleen maar slim van hem dat hij Chantal niets verteld.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Slim ja, gezellig nee, we weten geen moer van die jongen.
En leuk en aardig dat hij in het huis veel doet, maar als dit zo alle weken doorgaat, mag hij er van mij uit.
Dan luister ik nog liever naar Lieske, die tenminste zichzelf bloot geeft.
Dit is een dom spelletje, nee hoor ik doe het voor mezelf, ja my ass, voor het geld ja.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:26 schreef MissX het volgende:
nou Chantal er zitten zoveel jonge mensen in omdat niemand naar zulke oude wijfen als jij wilt kijken
nee toch??? Dat kan nie...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha hij is homo
Hij doettet heel slim, bij het 1 op 1 gesprek met Rob verteld 'ie ook al niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Ralph later wel opener zal worden, als er minder mensen in huis zijn. Hij wil gewoon zelf kiezen aan wie het wat vertelt, denk dat Roel bvb bij de groep zal horen die hij in vertrouwen gaat nemen. En ik vind het alleen maar slim van hem dat hij Chantal niets verteld.
chantal zegt ik lijk wel een homo. En toen zei Ralph ik ook. Erg grappigquote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee toch??? Dat kan nie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |