quote:At the same time, the company extended its efforts in the sectors of system technology and service - the system technology being developed for both BMW and other companies. One wonderful example of this is the legendary M8 which was a perfect example of how a GT car could be presented as a no-compromise, high-performance coupé. Or another example: the "S70/2" twelve cylinder engine of the McLaren F1 which, with a 6.1 litre engine, 609 HP and a top speed of 350 kph will probably remain the ultimate high-end sports car of all time.
Dan ben je dus al bezig met wat anders toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
dan ging ik wel naar canada/usa.
en als ik al wil, dan gaat het niet omdat ik af en toe een (paar) dag(en) in NL moet verschijnen voor selectie rondes / keuring bij de Luchtmacht.
Slaap lekker bazzoSquote:
Netjes gedaan, op de achterkant naquote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
kon zogauw geen andere vinden, als iemand 205 gti velgen dead-on heeft
functie is officier vlieger (piloot dus). maar of dat wat wordt... kans is niet groot. Maar 'k moet ondertussen wel wat geld verdienen. half jaar vakantie raak je ook zat.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
Dan ben je dus al bezig met wat anders toch?
Zoals?
En intussen op een vliegveld gaan werken, bij charters enzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:39 schreef M5 het volgende:
[..]
functie is officier vlieger (piloot dus). maar of dat wat wordt... kans is niet groot. Maar 'k moet ondertussen wel wat geld verdienen. half jaar vakantie raak je ook zat.
moet ik wel eerst m'n vliegbrevet hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
En intussen op een vliegveld gaan werken, bij charters enzo?
Niet helemaal je stijl misschien, maar kan wel centjes opbrengen en vlieguren toch?
toen ik klein was (4 jaar) woonde ik ongeveer aan het eind van de baan bij de basis in leeuwarden.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, als het je lukt, word je misschien mijn buurman
Een neef van me is een paar jaar geleden bij het allerlaatste lichamelijke onderoek nog eens afgewezen vor straaljagerpiloot
kan ik dan ook bannenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
@ TF: Ik kan de kleur van mn scherm wel ff voor je veranderen, zodat je rood lijkt
Daar woon ik nuquote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef M5 het volgende:
[..]
toen ik klein was (4 jaar) woonde ik ongeveer aan het eind van de baan bij de basis in leeuwarden.
en daarom zei ik ook.. kans is niet groot. maar ook niet 0.
Marssum.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar woon ik nu
Woonde je in Marssum/Engelum of jelsum/Cornjum/Britsum?
nee alleen kwijlenquote:
hij wordt stewardes, ik zie het al voor mequote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef Mukie het volgende:
Slaap lekker M5, en komt vast goed hoor.
Anders baantje en ipv centjes vlieguren maken?
*ik heb nooit magtnum pi gekekenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef sooty het volgende:
En vroeger geilden we allemaal op die Ferrari 308 van magnum-pi.
Blijkt dat kloteding maar 218 pk te hebben.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |