Dat vinden de meesten ook hoor, daarom zit ze er nog steeds in.quote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Tarak het volgende:
Ik ben verbaasd dat er mensen zijn die prinses Mabel geen irritante, hypocriete, veel aandachtbehoevende, moneydigging, "ik-neuk-mezelf-omhoog"hoer vinden.
Ja, maar in feite geldt dit natuurlijk voor élke BN'er. Bij elke BN'er wordt het prive-leven opgeklopt en bij vrijwel elke BN'er heb je er als gewone burger er ook geen last van. Het is alleen heerlijk om je eraan te ergeren.quote:Op zondag 18 september 2005 15:00 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik ben verbaasd dat velen zich nog steeds druk maken om Mabel... tjongjonge zeg... volgens mij zijn er velen als zij, alleen niet zo bekend; het gebeurt overal... en alleen omdat ze bekend is en omdat het op privé- en story-niveau opgeklopt is, heeft iedereen (nog steeds) zijn mening klaar...
Let gewoon een beetje meer op jezelf en maak je minder druk om het leven van een ander...
Daarnaast... Rachel Hazes vind ik vervelender dan Mabel...Mabel is niet vervelend... wat doet ze nou ten opzichte van "ons" helemaal niets... Rachel Hazes valt ons lastig met geween en gekwee over André...
Dat is de bedoeling ook.quote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
OMG wat een moeilijke keuzes trouwens soms
Dat is al mislukt, Dinand en Viktoria zijn al wegquote:Op zondag 18 september 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook..
De grootste bagger moet overblijven..
door Xander...... vind 't ook vrij onvoorstelbaarquote:Op maandag 19 september 2005 15:50 schreef Svensational het volgende:
Van wie heeft Dinand verloren dan?
Xander de Buisongé? of iets in die trantquote:Op maandag 19 september 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
door Xander...... vind 't ook vrij onvoorstelbaar![]()
Dan is het principe achter een tournament een beetje weg.quote:Op maandag 19 september 2005 16:20 schreef Nory het volgende:
[..]
Xander de Buisongé? of iets in die trantDie is echt niet de vervelendste BN'er!! Dinand is echt 10x erger.
Kan hij er nog niet een ronde in blijven, BVO?
Zegt hij die er na de eerste ronde nog 2 namen bij in gooitquote:Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is het principe achter een tournament een beetje weg..
Whehe, maar dat was nog vroeg, zij hadden nog van niemand verloren en nog veel duels voor de boeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zegt hij die er na de eerste ronde nog 2 namen bij in gooit
Al uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef phileine het volgende:
hoe is het gekomen dat Robert ten Brink er niet bijstaat?
Zeik niet, Filemon is leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als Filemon over 3 jaar een eigen tv show heeft wint hij dit toernooi
ik had Kim Holland toch nog een ronde verder gegunt hoorquote:Rudi Carell - Kim Holland 35 - 29
Van Toor en Knevel er allebei uit......quote:Bas van Toor - Irene van der Laar 29 - 33
Andries Knevel - Willibrord Frequin 30 - 33
tegen Bassie niet zo gek veel, behalve dat ie natuurlijk rete-irritant isquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
Allememachies, wtf heb je nou weer tegen Bassie?
Tegen Tooske? Was erg spannend dat duel.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop wel dat Sjon Kraaykamp Jr. er nog inzit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |