quote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef -DailaLama- het volgende:
Dat ze SMSt dat ze weer zo "om Ab Normaal heeft gelaggen".
Ab-Normaal moet weer terug op TV mênquote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef -DailaLama- het volgende:
Maar mensen, die mooie domme vrouw is dus echt dom he.
bef!!!! die was dom én lelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ab-Normaal moet weer terug op TV mên![]()
![]()
.
Tja, dat heet nou een "dilemma".quote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef Gerja het volgende:
Klopt die uitslag hier boven?
Nouja... aangezien ik een vrouw ben kan ik hier natuurlijk geen antwoord op gevenMaar daar kun je überhaupt toch geen antwoord op geven? Als ik een man was of een lesbische vrouw en ik zou hier tussen moeten kiezen: dan helemaal geen vrouw!
Jezus, bestaan dit soort types nog?quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:55 schreef StefanP het volgende:
Een normaal ogende vrouw die intelligent en lief is en ook nog eens goed kan koken is net zo goed zoniet beter dan een mooie, domme vrouw die niet kan koken.
Exactemundo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 04:35 schreef r_one het volgende:
Keuze tussen Tweaker en Breezah dus?
Ja, hij heeft ook gisteren een ingezonden brief naar de Metro gestuurd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jezus, bestaan dit soort types nog?
ik vind het zowiezo belangrijker dat ze spontaan en lief is als welke opleiding ze gedaan heeftquote:Ze zijn beide even aardig, even grappig, even spontaan, even sociaal ... etc. Alles is gelijk behalve het hoofdje en wat er in zit.
ik zeg toch: de lelijke, intelligente is net zo spontaan en lief als die domme mooie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind het zowiezo belangrijker dat ze spontaan en lief is als welke opleiding ze gedaan heeft![]()
Lijkt mij ook, maar 35% denkt er anders over!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:50 schreef truSteh het volgende:
Dom en mooi natuurlij, wacht dacht jij dan
Er zijn evengoed veel leuke mooie vrouwen. Alleen moet je even door dat schild heen. Logisch ook, want als je als bloedmooie vrouw te aardig bent wordt je helemaal gek van alle mannen die als vliegen om je heen zwermen. Ik zou iig niet met ze willen ruilen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:01 schreef Vivi het volgende:
TE intelligent kan ook irritant zijn
Maar serieus, waarom zijn er altijd maar 2 keuzes...er bestaan ook nog mooie en slimme vrouwen..ja echt!
Net als in al die R&P topics over mensjes die gefustreerd zijn over te kleine borsten, piemels, paardebekken etc...krijgen legio reacties van meelevende usertjes die om het hardst roepen: Liever een lief meisje met kleine tieten dan een bitch met het uiterlijk van *voeg willekeurig sexxymbool in*
Ja duh..maar eh...lelijke mensen zijn soms ook gewoon kutwijven/kerels (al was het alleen maar uit frustratie omdat ze slechtere banen krijgen, en in restaurants weggemoffeld worden onder de kapstok) , en mooie mensen leuk lief en slim, het is niet zo eerlijk verdeelt dat als je tekort aan het ene hebt dit automatisch gecompenseerd word door het andere
![]()
Ben ik ff blij dat ikvoor de inteligente versie heb gekozenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef -DailaLama- het volgende:
Maar mensen, die mooie domme vrouw is dus echt dom he.
Wat hij zegt. Overigens heb zo'n mooie EN intelligente gevondenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:14 schreef webspider het volgende:
Als ik echt moet kiezen, kies ik voor de intelligente vrouw, een domme vrouw ga ik me na verloop van tijd alleen maar aan ergeren.
Persoonlijk ben ik op zoek naar een vrouw die niet lelijk is, maar wel een IQ heeft van 130+, iemand ?![]()
Dat weet ik ook wel en dat bedoel ik er ook niet mee. Jij bent namelijk ook heel slim.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:01 schreef Vivi het volgende:
TE intelligent kan ook irritant zijn
Maar serieus, waarom zijn er altijd maar 2 keuzes...er bestaan ook nog mooie en slimme vrouwen..ja echt!
Net als in al die R&P topics over mensjes die gefustreerd zijn over te kleine borsten, piemels, paardebekken etc...krijgen legio reacties van meelevende usertjes die om het hardst roepen: Liever een lief meisje met kleine tieten dan een bitch met het uiterlijk van *voeg willekeurig sexxymbool in*
Ja duh..maar eh...lelijke mensen zijn soms ook gewoon kutwijven/kerels (al was het alleen maar uit frustratie omdat ze slechtere banen krijgen, en in restaurants weggemoffeld worden onder de kapstok) , en mooie mensen leuk lief en slim, het is niet zo eerlijk verdeelt dat als je tekort aan het ene hebt dit automatisch gecompenseerd word door het andere
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
Een beetje van alebei is toch wel het beste mijns insziens, niet te lelijk maar ook niet te dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |