het gerucht gaat ook een Rikkert een soft mietje is ... oh nee, dat is gewoon waarquote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
En er gaan geruchten dat Rikkert de trafo is en helemaal geen zak heeft.
Waar heeft ie het dan over
is leuk toch kan je alles 2x horen, kan je alles 2x horenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.
Geen problemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Hebben er meer mensn problemen met gillesdesmit vandaag?
Bij mij blijft ie aan de lopende band bufferen.
Die gaat hier als een trein.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe gewoon 1 tegelijk via Garnierstreams in WMquote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.
Ik vind het ook super, vind het wel een leuk stelletje.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies)
quote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef FlowKey het volgende:
domme vraag wellicht .. who the f is gillesdesmit?
das de 14e bewonerquote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef FlowKey het volgende:
domme vraag wellicht .. who the f is gillesdesmit?
Nee alles loopt prima hier via de garnierstreams (die worden nl ook gebruikt bij gilles)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
hij zanikt ook als een zwangere rokende trailer trash slet ...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Pfff Rikkert gaat ook echt staan als een zwangere vrouw
Ik vind dido niks met haar irritante arrogante kakstem (vind haar totaal niet bij roel passen......)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies), en Menno en Ingrid ook
Opdracht van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Ook zo dom dat ze zich echt mooi gaan maken. Waarom in hemelsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |