IK DUS NIET.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind ze wel bij elkaar passen eigenlijk
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yo, ik word zo bang
van jouw hamsterwang..
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind ze wel bij elkaar passen eigenlijk
Maar ik houd je te vrindquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yo, ik word zo bang
van jouw hamsterwang..
Net als die uitspraken over Idols 3 jaquote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel toevallig zo, vlak voor de release van Hind's nieuwe album
Je bent een eendagsvlieg,quote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik houd je te vrind
Want je baart mijn kind
Whaha jaquote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef Tania18 het volgende:
Net als die uitspraken over Idols 3 ja![]()
-edit: Laat ook maar.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Whaha ja
Kutwijf denkt nu ook dat ze heel wat is
Joh.quote:
Echt een walgelijk K.U.T nummerquote:
Ik ook niet, Dizer, echt niet.quote:
Waren ze dan nog laat mee, ik wist het al een paar maandenquote:
Van wie/wat hoe?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Waren ze dan nog laat mee, ik wist het al een paar maanden.
Ik vind het echt een walgelijk idee.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:54 schreef speknek het volgende:
Ze woont naast m'n ouders, Brainpower kwam voortdurend langs.
Iemand met zo'n slechte smaak zou toch nooit op me vallen.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:58 schreef Airelle het volgende:
Bvootje.
Voor jou moet het erg moeilijk zijn.
Ja haar smaak valt me wat tegen, Wouter Bos, Joel, Brainpowerquote:Op donderdag 15 september 2005 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Iemand met zo'n slechte smaak zou toch nooit op me vallen..
En ik ben zelf ook al kinda bezet he, remember..
Waarom? Het is toch ook gewoon een mens?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:56 schreef BVO het volgende:
Dat wist ik ook, maar Hind en Brainpower neukend op de achterbank van een zwarte Mercedes vind ik net weer iets te ver gaan hoor..
Nee!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:31 schreef JooB het volgende:
Mag zij niet neuken dan?
Als ze op hem lijken wel ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef Vivi het volgende:
Wat zullen ze lelijke kinderen krijgen
Ivo Niehe zou daar niet naar gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Het auto-neuk verhaal is dus niet waar zegt ze net..
Of het waar was dat ze met hem in d'r auto betrapt was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Ivo Niehe zou daar niet naar gevraagd hebben
Renate en Waf-Waf twee gekke wijvenHoe vroegen ze het Beev?
Ik niet!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het nog steeds een heel grappig koppel.
Gelukkig, dan ben ik net in den kroegh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Hind bij Ivo Niehe op nederland 2 bij de Tros 'tv Show'
Om 21.00 begint het !!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef Natalie het volgende:
Haaibaaike, thanks!
Wie weet zegt ze er wat over.
* Natalie gaat kijken
(als ik het niet vergeeft)
http://www.tros.nl/quote:In de TROS Tv Show een gesprek met Jeroen Krabbé en zijn nieuwe toneelpartner Marc-Marie Huijbregts. Een gesprek met veel humor en ook emotionele momenten, als Jeroen praat over de recente dood van zijn beide ouders en Marc-Marie over het verlies van zijn moeder. Verder een portret en een optreden van Hind.
Wat heb je überhaupt tegen de combinatie Hind/Brainpower? Moet je hem gewoon niet of het idee dat ze aan seks voor het huwelijk doen?quote:
Dat hij zo'n beetje de enige Hind-fan is die hier rondloopt, en stinkend jaloers is, vooral omdat ie Brainpower een nerd vindt.quote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wat heb je überhaupt tegen de combinatie Hind/Brainpower? Moet je hem gewoon niet of het idee dat ze aan seks voor het huwelijk doen?
Ik ben veel leuker.quote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wat heb je überhaupt tegen de combinatie Hind/Brainpower? Moet je hem gewoon niet of het idee dat ze aan seks voor het huwelijk doen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je doet een bril op, ratelt wat woordjes snel achter elkaar en je maakt een kans. (gaat wel erg gemakkelijk)
Op FOK! toch ook?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ach het is allemaal ons kent ons in showbis land
Hangt er vanaf hoe bereid ze zijn, of of ze interessant genoeg zijn samen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef allure112 het volgende:
ja maar waar blijven de foto'sss!!
volgens mij zijn ze kapotquote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef marky het volgende:
Leven ze eigenlijk nog dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |