Gelukkig, dan ligt het niet aan mij dat ik van koffie alleen maar meer dorst krijg.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou nou iets kunnen zeggen over de diuretische werking van cafeïne, maar ach.
Jij bent toch een Bijenkorfverslaafde?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten..de *ding dong* is heilig bij C&A![]()
Ik geef m'n verlofaanvraag gisteren aan de commercieel directeur (omdat m'n chef nog 2 weken op vakantie is): ohw, nou zal wel goed zijn, leg maar op R's (chef) bureau. Jij maakt toch zelf de planning, dus zorg maar dat het kanquote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef petre86 het volgende:
ik heb vandaag vrij gevraagd voor de 12e!! nouja.. meer medegedeelt dat ik er dan niet ben
dus
ik heb nù al zin eigelijk
De vraag is alleen waarop?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef Cybart het volgende:
mag ik even kwijlen?????? aaah toe?
Ga jij lekker in het Vondelpark cruisen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die opmerking in combinatie met Vlarp.
op het bureau waar ik nu aan zit.... op mn kleren vind ik niet zo'n goed planquote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarop?
En je gaat kwijlen omdat?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
op het bureau waar ik nu aan zit.... op mn kleren vind ik niet zo'n goed plan
Zeg die Chinese Enge Homo bij de Chill Out is al reden genoeg om niet verder dan het café met de lekkere taartjes te komenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent toch een Bijenkorfverslaafde?
Op je regenpak kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
op het bureau waar ik nu aan zit.... op mn kleren vind ik niet zo'n goed plan
ach... die dwangbuis is toch niet van mijquote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op je regenpak kan toch geen kwaad?
Ohw.. kauwgom?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
er iets lekkers op tv was, en het was geen voedsel....
al had ik het graag afgelikt
Ben je er al achter van wie hij wel is?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach... die dwangbuis is toch niet van mij
de instelling waar ik verblijfquote:Op woensdag 14 september 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je er al achter van wie hij wel is?
Die achter de kassa staat? Die mag me niet...maar aan de andere kant...wie wel?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg die Chinese Enge Homo bij de Chill Out is al reden genoeg om niet verder dan het café met de lekkere taartjes te komen
Hmm... altijd fijnquote:Op woensdag 14 september 2005 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoiets maar dan met lekkere kop en een heel strak buikje
Schroom niet om met foto's en zo te komen hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoiets maar dan met lekkere kop en een heel strak buikje
Ohw.. ik mag je wel..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die achter de kassa staat? Die mag me niet...maar aan de andere kant...wie wel?
Dat is een trap die van het ene dek naar het andere dek leidt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef wonderer het volgende:
Iemand enig idee welk onderdeel van een schip de companion way is?
Die's eng ja..en ik mag je wel (zo af en toequote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die achter de kassa staat? Die mag me niet...maar aan de andere kant...wie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |