Ja sorry, ik schrok opeens wakker.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
De sfeer begon net een beetje aan te trekken
Vind je SAJ geen schatje dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
De sfeer begon net een beetje aan te trekken
Sesamstraat is inderdaad al afgelopenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je valt ff in slaap op de bank
Ik mag het Jeugdjournaal ook nog zienquote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sesamstraat is inderdaad al afgelopen
Ohw..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mag het Jeugdjournaal ook nog zien![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je valt ff in slaap op de bank
En nou heb k zin in caffeine en chocolaquote:
Hmm.. na 4 mokken dubbele sterke espresso vandaag op m'n werk vind ik het wel weer welletjes vandaagquote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En nou heb k zin in caffeine en chocolatozzo
Senseo met veel suiker en ontbijtkoekquote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. na 4 mokken dubbele sterke espresso vandaag op m'n werk vind ik het wel weer welletjes vandaag
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. na 4 mokken dubbele sterke espresso vandaag op m'n werk vind ik het wel weer welletjes vandaag
Ik moet wat om wakker te blijven terwijl de commercieel directeur rondloopt om ons in de gaten te houdenquote:
* vanitasvanitatumetomniava deint op "Slave Driver" van Bob Marleyquote:Op woensdag 14 september 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg het tegen m'n slaven op het werk..
Dan nog.quote:
Dan had ik 8 keer naar de kantine gemoeten, nu kon het in 4 keerquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan nog.
espresso behoor je in kleine kopjes te drinken.
Koffiebarbaar!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had ik 8 keer naar de kantine gemoeten, nu kon het in 4 keer
Hey ik wou mn C&A Caroline imitatie nog doen!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
/einde mededeling
*ding dong*
Ga je gang, ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey ik wou mn C&A Caroline imitatie nog doen!![]()
Op m'n werk hoef ik geen koffiegenieter te zijn. Op m'n werk is koffie functioneel:quote:
21 november duurt nog veel langerquote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef creno het volgende:
wat duurt het nog lang voor het 7 november is
Ik zou nou iets kunnen zeggen over de diuretische werking van cafeïne, maar ach.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
- het lest de dorst
het begint met een Mquote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
21 november duurt nog veel langer
Wat is er op 7 november dan?
Toch zal je zien dat van een goed kopje expresso je beter gaat presteren dan van 8 mokken automatenkoffie. En tegen de dorst is water een veel beter alternatief.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op m'n werk hoef ik geen koffiegenieter te zijn. Op m'n werk is koffie functioneel:
- het lest de dorst
- het werkt opwekkend
In een restaurant, op terras oid geniet ik wel van koffie, en dan eis ik ook een bakkie leut zoals het hoort
Yeah, vind het allemaal wel plausibel. Maar ja, we weten het toch nooit tot het boek uitkomt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ooh, hebben jullie trouwens www . <dingetje>isnotdead . com gezien?.
I know.. maar na 3 glazen water wordt ook dat ranzig..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch zal je zien dat van een goed kopje expresso je beter gaat presteren dan van 8 mokken automatenkoffie. En tegen de dorst is water een veel beter alternatief.
Jawel..je sloot al af met *ding dong*quote:Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga je gang, ik hou je niet tegen.
vertaling: koffie heeft meer vocht nodig om verteerd/verwerkt te worden dan dat er in zit.. je drinkt 1 kopje, en je pist er anderhalve van uit.. dus het onttrekt vocht uit je lichaamquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou nou iets kunnen zeggen over de diuretische werking van cafeïne, maar ach.
Ik weet het.. dat merk je ook.. maar dan drink een bak extra koffie..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
vertaling: koffie heeft meer vocht nodig om verteerd/verwerkt te worden dan dat er in zit.. je drinkt 1 kopje, en je pist er anderhalve van uit.. dus het onttrekt vocht uit je lichaam
nieuwe singel van Madonna !!!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, vind het allemaal wel plausibel. Maar ja, we weten het toch nooit tot het boek uitkomt.
Creno, ik volg het even niet
Waardoor je een klein verschrompeld uitgedroogd mannetje wordt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
vertaling: koffie heeft meer vocht nodig om verteerd/verwerkt te worden dan dat er in zit.. je drinkt 1 kopje, en je pist er anderhalve van uit.. dus het onttrekt vocht uit je lichaam
Alsof je je daar ooit iets van aantrekt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jawel..je sloot al af met *ding dong*
Zeg nog even he?![]()
Rrright. Dat had ik moeten wetenquote:
en jah!! dàt dingetje verschrompelt mee!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waardoor je een klein verschrompeld uitgedroogd mannetje wordt..
Die opmerking in combinatie met Vlarp.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waardoor je een klein verschrompeld uitgedroogd mannetje wordt..
Ik zal wel moeten..de *ding dong* is heilig bij C&Aquote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof je je daar ooit iets van aantrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |