niet waar, je hebt gepost !quote:
huillie, ben je al out ?quote:
ga jij eens door met het pijpen van k-k.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe's eens normaal en laat mensen eens in hun waarden!
ik dacht dat jij daar al mee bezig was, je bent zo door hem geobsedeerd...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ga jij eens door met het pijpen van k-k.
Nee, hoor. Hetero's zijn keilief.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
zozo, jij zal het moeilijk krijgen in deze wereld
heal the world...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, doe es lief. Er is al genoeg ellende in de wereld
*verbouwt Cybarts klokkenspel*quote:Op woensdag 14 september 2005 18:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
heal the world...
moeder theresa is ook weer binnen!
tsja, ik mis ook de volgende opties:quote:Op woensdag 14 september 2005 18:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is dat nou weer voor een kutpoll?
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
*verbouwt Cybarts klokkenspel*
Nu lief doen, kreng
zo nu heb je me bang gemaakt...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
*verbouwt Cybarts klokkenspel*
Nu lief doen, meisje
Nee.. jij was lekker bezig in het vorige topic?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe's eens normaal en laat mensen eens in hun waarden!
Je moet niet bang zijn, er is al genoeg angst in de wereld.quote:
Alles goed? Je was een paar dagen kwijt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoi twijfelaarster
nee ik was vandaag niet bij AH XLquote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Tralalala ik was even bang dat ik bij de AH XL per ongeluk achter een [homo] in de rij stond, maar na een snelle check van iemands fotoboek denk ik dat ik toch opgelucht kan ademhalen..
Jou bedoel ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik was vandaag niet bij AH XL![]()
Ik heb een GBA en een PS2. Maar ja. Voor de Gamecube komt Fire Emlbem uit. En voor de PSP is er Metal Gear Acid, maar verder niet zo veel. Hmmz... Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef creno het volgende:
@ vanitas...uhh.."rob", tuurlijk zijn er meerdere, maar ik had de laatste gepakt, was voornamelijk benieuwd of de mensen eerder voor sony of eerder voor nintendo kiezen ?
ahwel, ik spook graag rondquote:Op woensdag 14 september 2005 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles goed? Je was een paar dagen kwijt.
Achja, 't waren ook maar de eerste consoles die me te binnen schoten. Persoonlijk zou ik voor de nintendo kiezen, of de Xbox (alleen omdat Thief en Morrowind op de laatst genoemde zijn uitgekomen).quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef creno het volgende:
@ vanitas...uhh.."rob", tuurlijk zijn er meerdere, maar ik had de laatste gepakt, was voornamelijk benieuwd of de mensen eerder voor sony of eerder voor nintendo kiezen ?
Thief lag voor 6,99 bij de FRS.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Achja, 't waren ook maar de eerste consoles die me te binnen schoten. Persoonlijk zou ik voor de nintendo kiezen, of de Xbox (alleen omdat Thief en Morrowind op de laatst genoemde zijn uitgekomen).
Maar m'n nieuw laptopje heeft al genoeg duiten gekost, dus een Xbox ofzo zit er niet in :-/
De nieuwe Thief? "Deadly Shadows"?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Thief lag voor 6,99 bij de FRS.. Voor de PC dan.
.
Yep, die ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De nieuwe Thief? "Deadly Shadows"?
quote:Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft een mogelijk veiligheidsrisico vastgesteld in bepaalde AC-adapters die met de zwarte slanke PlayStation 2 zijn meegeleverd. Deze adapters raken snel oververhit en kunnen letsel bij gebruikers veroorzaken.
Het originele PlayStation 2-model heeft dit probleem niet. Het gaat om de zwarte slanke versie van de PlayStation 2 (modelnummer SCPH70002, 70003 en 70004) die in november 2004 is gelanceerd.
Om er zeker van te zijn of u een vervangende adapter nodig heeft, kijkt u op de speciaal ingerichte site: http://www.ps2ac.com/main.asp?lang=nl
Goed hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 19:51 schreef Cybart het volgende:
afreageren werkt
heb nu alleen al mn knokkels openliggen.... maar ach, it was worth the fun...
hoe'st met mn schatjes hier?
Cyb.. je moet je niet zo druk maken man.. niet goed voor je..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:51 schreef Cybart het volgende:
afreageren werkt
heb nu alleen al mn knokkels openliggen.... maar ach, it was worth the fun...
hoe'st met mn schatjes hier?
Oops.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef creno het volgende:
omdat SAJ het vergat !
Dat zeg je maar tegen je nichtenvriendjes in de kroeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kansloze mongool
Heerlijk omdat te zeggen
Ik zeg het tegen m'n slaven op het werk..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je nichtenvriendjes in de kroeg.
De sfeer begon net een beetje aan te trekkenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je nichtenvriendjes in de kroeg.
Sure.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg het tegen m'n slaven op het werk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |