Vooralsnog een aanname. Maar ik ben dus opzoek naar een email adres van Play.com om deze vraag via de mail aan ze te kunnen stellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
shit.. geeneens aan gedacht..
play.com geeft ook geen support op games.. dus je kunt ze ook niet mailen.. en op de afbeelding bij play.com staat toch echt een teken van dvd..
maar word bij de dvd geen handleiding geleverd dan? of was dat even een aanname dat er geen handeleiding bijzat!
Misschien niet, dit is waarschijnlijk een andere versie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:23 schreef zakjapannertje het volgende:
zit er ook een strategiegids erbij?
dat kan dus niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vooralsnog een aanname. Maar ik ben dus opzoek naar een email adres van Play.com om deze vraag via de mail aan ze te kunnen stellen.
je zult naar support van civ 4 moeten mailen om te vragen of de EU DVD en CD alle 2 een handleiding bevat..quote:Please note that we are unable to provide technical support on any of the PC games we supply. Please make sure that the game will run on your machine before ordering as we cannot be responsible for incompatibilities with your system - see our returns policy for more details.
Alleen CD-soundtrack, keyboard lay-out, tech tree poster en spiril bound manual en dan in een mooie Bijbel-look-doos.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:23 schreef zakjapannertje het volgende:
zit er ook een strategiegids erbij?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:30 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik ben blij dat ik dit spel pas kan krijgen nadat ik afgestudeerd ben.
Ik heb mooie herinneringen om die vierkante icoontjes die units moeten voorstellen in CIV 1.![]()
Ik heb altijd diplomatie een minpunt gevonden in de vorige CIVs. Op een of andere manier is het voor een speler moeilijker goede contacten op te bouwen met andere CIVs. Vooral als je oorlog heb gehad, dan komt het nooit meer goed. (Tenzij je zijn beschaving tot 1 stad reduceert).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef Falco het volgende:
Nog eventjes wachten! Civ III vond ik wel aardig, maar erg lang duren allemaal. Ook vond ik de diplomatie nog steeds behoorlijk tegenvallen. Civ II blijft voor mij tot nu toe de beste en Civ I natuurlijk de meest nostalgische.
Idd alliantiesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Ik heb altijd diplomatie een minpunt gevonden in de vorige CIVs. Op een of andere manier is het voor een speler moeilijker goede contacten op te bouwen met andere CIVs. Vooral als je oorlog heb gehad, dan komt het nooit meer goed. (Tenzij je zijn beschaving tot 1 stad reduceert).
Oorlogen waren juist onpraktisch, tenzij je de laatste units had. Tegen de tijd dat ik mijn katapulten gebouwd en verplaatst had waren ze alweer uit en moest ik kanonnen gebruiken. Hopeloos frustrerend, die oorlogstrends.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd allianties. Ik maakte dan altijd maar meteen oorlog met iedereen, hoppa de beuk erin! En als het wat minder ging, even overgaan tot een staakt-het-vuren om op adem te komen
.
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
Met Civ2 is het leuk om op een eiland te beginnen in de echte wereld, zoals Brittanië of Japan, dan moet speel je eigenlijk constant een soort kolonist.
Waarom alleen in Civ2?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
Met Civ2 is het leuk om op een eiland te beginnen in de echte wereld, zoals Brittanië of Japan, dan moet speel je eigenlijk constant een soort kolonist.
Op de een of andere manier was ik altijd de intelligentste bij CivII (bij Civ III was dat een stuk minder vaak het geval) en wanneer ik achterliep, stuurde ik wat diplomaten her en der d'r op uit om technologie te stelen. En verder was ik ook altijd de eerste met Leonardo's workshop, dat echt het handigste wonder was!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oorlogen waren juist onpraktisch, tenzij je de laatste units had. Tegen de tijd dat ik mijn katapulten gebouwd en verplaatst had waren ze alweer uit en moest ik kanonnen gebruiken. Hopeloos frustrerend, die oorlogstrends.
Ach zo!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik het in de andere versies nooit echt geprobeerd heb.
In Civ III was ik altijd de cultureelste.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Op de een of andere manier was ik altijd de intelligentste bij CivII (bij Civ III was dat een stuk minder vaak het geval) en wanneer ik achterliep, stuurde ik wat diplomaten her en der d'r op uit om technologie te stelen. En verder was ik ook altijd de eerste met Leonardo's workshop, dat echt het handigste wonder was!
Dat is met mijn eerste game Civ IV ook mijn tactiek geweest, de great artists blijken enorm handig, drop er een in een stad vlakbij een grens en je kunt enorm border pushen (en soms krijg je zelfs een cultural conversion)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
In Civ III was ik altijd de cultureelste.
bij civ dacht ik altijd dat ik goed bezig was.. maar op een of andere manier was ik altijd laatstequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
In Civ III was ik altijd de cultureelste.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:17 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
De mongolen! Ze nemen Nicopolis in![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |