Mooi man, kon ik wel waarderen en ach een Iraakse boer met kalashnikov kan ook een apache neerhalenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat waren nog eens dagen, toen een militia theoretisch kon winnen van een battleship
![]()
Ja, en dan een (oorlogs)schip voor je kust laten varen die je eiland beschermd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
Met Civ2 is het leuk om op een eiland te beginnen in de echte wereld, zoals Brittanië of Japan, dan moet speel je eigenlijk constant een soort kolonist.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mooi man, kon ik wel waarderen en ach een Iraakse boer met kalashnikov kan ook een apache neerhalen.
Ik heb het over sales he, verder ben ik het 100% met je eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef Morthill het volgende:
Geen grote titel, de game is voor mij DE game van 2005.
Voor mij ook maar de gemiddelde consoler zal het aan z'n reet roesten. En ach ik kom alleen in GAM voor civquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef Morthill het volgende:
Dé game sinds 2001quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef Morthill het volgende:
Voor mij sinds '96!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dé game sinds 2001Of misschien wel 1998.
Als ik op Gamespot voor "Watch it Now!"optie kies en dus een popupje krijg om het te zien, krijg je eerst een reclamefilmpje te zien, meestal van hetzelfde product of promotie dat rechtsonder de popup-window staat. Heel fijn en begrijpelijk, MAAR: een wervingsspotje van de US Airforce doet mijn netwerk/modem uit gaan!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk hier anders eens voor wat onduidelijk filmpje, voor een tipje van de sluier in de meeste wordt wel gevochten....
[..]
Nostalgie!quote:
Die heb ik weinig gebruikt. Wel de 'trainer' zodat je genoeg gold hadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
En alle cheats... overal oases neerplempen, goudmijnen, rails.
Totdat je hele beschaving onder de industriële smog zit..
Vroegerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heb ik weinig gebruikt. Wel de 'trainer' zodat je genoeg gold had.
civ 1 was gebackupt toch 2 diskettes groot?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef NoSigar het volgende:
Ik hoor de pc-speaker geluidjes nog als ik dat plaatje zie.
Je kon het volgens mij vanaf 2 diskettes spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
civ 1 was gebackupt toch 2 diskettes groot?
hahah.. kan je het nog sterker vertellen.. keb hier 2 diskettes naast me liggen en d'r staat op de ene Civ 1/2 en op de andere Civ 2/2quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kon het volgens mij vanaf 2 diskettes spelen.
Je hebt mailquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:03 schreef Ericjuh het volgende:
ik wou jullie ff tracteren op een paar screens van civ 1...
maar ingame kan ik helaas geen screenshots maken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leukste is dat ik voor dit spel geen compatibility moet aanzetten.. draaid gewoon onder xp
Nostalgiequote:-knip-
Geweldig, die blokhuttenarchitektuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
Ja ik heb het ook maar meteen aangeslingerd
[afbeelding]
[afbeelding]
gij zult spijt hebben van deze merkwaardige keuze!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef Lariekoek het volgende:
* Lariekoek kon stiekem niet wachten en heeft hem gedownload![]()
* Lariekoek heeft hem wel in pre-order staan op Play.comquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:35 schreef Ericjuh het volgende:
gij zult spijt hebben van deze merkwaardige keuze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |