quote:Op donderdag 15 september 2005 20:42 schreef belsen het volgende:
Volgens mij ging ie wonen bij in Drenthe in verband met Cuby & the Blizzards, maar waarin hij speelde voor de Stones...Pretty Things???
Misschien familie?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef belsen het volgende:
Pretty Things is volgens mij Dick Taylor.
Hij speelde wel ook ooit in de Stones.quote:
Een kenner (of Aloha-lezer)quote:Op donderdag 15 september 2005 21:00 schreef bukgeit het volgende:
Mick Taylor speelde eerst bij John Mayall's Bluesbreakers. En had hij een Nederlandse vriendin met wie hij ging samenwonen?
Ik vind t wel een leuk blad... in elk geval het beste muziekblad van Nederlandquote:Op donderdag 15 september 2005 21:04 schreef bukgeit het volgende:
Nee, de Aloha komt er hier niet in.
Ik vond het eerst leuk, nu lees ik het niet zo vaak meer. Was wel een leuk stuk over The Stones !quote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind t wel een leuk blad... in elk geval het beste muziekblad van Nederland![]()
Hoiquote:Op donderdag 15 september 2005 21:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik vond het eerst leuk, nu lees ik het niet zo vaak meer. Was wel een leuk stuk over The Stones !
Ik lees altijd The Heaven![]()
Btw, i'm back in town![]()
Uncut en Mojo lees ik ook, maar die zijn niet Nederlands.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoi
De Uncut lees ik, naast OOR en de NME.
doohquote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik lees de Hitkrant
Ik kan niet zo goed tegen NME met hun gehype en het feit dat Pete Doherty meestal op de cover staatquote:Op donderdag 15 september 2005 21:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoi
De Uncut lees ik, naast OOR en de NME.
Helaas niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Had je haar ook gezien in Hoorn vorig jaar (of 2 jaar terug) Newbie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |