abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33019766
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik hoop van harte dat het niet doorgaat...
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_33037631
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
Waarschijnlijk wordt Ruud Gullit de nieuwe trainer van Real Madrid.
Die naam is al in de Spaanse pers genoemd ja, maar lijkt me niet echt een serieuze optie?
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:40:00 #213
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_33037769
as.com meldt: SI RAÚL NO SE CURA EL OBJETIVO ES KUIJT...

Ik neem aan met mijn beperkte kennis van de taal dat er staat "als Raul niet herstelt is Kuijt het doel". Klopt dat?

Alhoewel ik natuurlijk eerst verbaasd was dat Kuijt wordt genoemd als opvolger van Raul (dat zijn toch wel twee verschillende klassen, met alle respect voor Dirk), viel me daarna op dat er dus wordt gesuggereerd dat Raul misschien niet herstelt... Is daar meer over bekend? Dat zou namelijk wel erg zonde zijn.

Overigens zie ik verderop in het artikel dat Sacchi Gullit zou hebben gebeld over zijn mening over Kuijt. Dus er is zeker gesproken tussen Gullit en Real
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:47:16 #214
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33037925
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef WasQ het volgende:

Ik neem aan met mijn beperkte kennis van de taal dat er staat "als Raul niet herstelt is Kuijt het doel". Klopt dat?

Alhoewel ik natuurlijk eerst verbaasd was dat Kuijt wordt genoemd als opvolger van Raul (dat zijn toch wel twee verschillende klassen, met alle respect voor Dirk), viel me daarna op dat er dus wordt gesuggereerd dat Raul misschien niet herstelt... Is daar meer over bekend? Dat zou namelijk wel erg zonde zijn.

Overigens zie ik verderop in het artikel dat Sacchi Gullit zou hebben gebeld over zijn mening over Kuijt. Dus er is zeker gesproken tussen Gullit en Real
je beperkte kennis is goed,
pi_33037963
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Die naam is al in de Spaanse pers genoemd ja, maar lijkt me niet echt een serieuze optie?
Het zou een grote grap zijn zeg!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33038006
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef WasQ het volgende:
google translator: IF RAUL DOES NOT CURE THE OBJECTIVE IT IS KUIJT

Als Raúl niet meer kan voetballen dan..dan...ga ik huilen

En ik heb liever dat ze Fernando Torres halen, die heeft op zijn jonge leeftijd al een schat aan ervaring in het nationale team, en is vlijmscherp voor de goal. Niet dat Kuijt slecht is ofzo, maar ik zie hem eerder in Engeland spelen dan in Spanje.

Ik hoop dat dat 'If Raúl does not cure' enkel op dit seizoen slaat
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:54:03 #217
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33038050
Keane gaat 100.000 euro per week verdienen bij Madrid. Toch ben ik blij dat hij komt, ik denk dat hij de ervaring en instelling heeft om het middenveld te versterken. Denk dat Roy wel raad weet met die schwalbekoningen uit de Primera Division
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_33038065
Gullit als trainer?

Iedereen die niet onder een steen heeft geleeft weet wel wat voor een wanprestatie deze man heeft geleverd vorig seizoen bij Feyenoord. Wat heeft deze prutser dan te zoeken bij een club als Real Madrid.

Alsjeblieft zeg
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_33038126
Sachi die Gullit heeft gebeld ? Sachi heeft toch ontslag genomen als TD bij Real ?
pi_33038404
Met het niet herstellen van Raúl wordt bedoelt dat hij geopereerd zou moeten worden en dit seizoen hoogst waarschijnlijk niet meer in actie zal komen. Indien opereren niet nodig is zal het herstel aanzienlijk korter duren en wordt de kans dat Kuijt komt nóg kleiner. De ene krant noemt Kuijt, de andere Cassano, de naam van Toni is ook al gevallen: het is naar mijn idee allemaal paginavullerij.
Net zoals dat verhaal over Keane, kan me niet voorstellen dat ze dat serieus overwegen. De beste man is oud en heeft z'n beste tijd wel gehad. Bovendien lijkt het me verstandiger om na talloze veranderingen in de bezetting van het middenveld het duo Guti-Ramos het vertrouwen te geven, anders raakt een team natuurlijk nooit op elkaar ingespeelt.
pi_33038514
Ok, ik heb ff wat verder vertaald met die crap google translator, die noemt López Caro: Expensive Lopez :p

Anyway, er staat dat Real Kuijt wil hebben om te voorkomen dat Ronaldo als enige spits voor de goal staat na de winter, omdat het nog steeds onduidelijk is of Raúl geopereerd moet worden of niet.

Er staat ook dat Sacchi Gullit om advies over Kuijt heeft gevraagd, dus er is geen sprake van Gullit als trainer bij Real (pfew..). Ik dacht ook dat Sacchi weg was, maar wie weet wanneer Sacchi Gullit al heeft gebeld, Raúl is al enkele weken geblesseerd.
pi_33039070
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef WeebI het volgende:
Ok, ik heb ff wat verder vertaald met die crap google translator, die noemt López Caro: Expensive Lopez :p

Wat dat telefoontje van Sacchi betreft is dat volgens mij oude koeien uit de sloot halen. Ik meen me te herinneren dat Gullit begin dit seizoen al zoiets gezegd heeft in een programma.
pi_33050558
Ruud Gullit past er wel. Ziet in de ogen van Ronaldo dat die op de bank moet. Gaat golfen met Becks en Zizou.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33051579
En gaat samen met Roberto Carlos scheerschuimpjes testen, ik zie het wel zitten. Er zijn er weinig die trek in in de trainerspost hebben denk ik, alleen zakkenvullers willen wel.
That's all folks!
pi_33052088
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Favoriet bij de bookmakers (betfair) en die hebben het zelden fout, want er staat geld op het spel wanneer ze de verkeerde favoriet kiezen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33052222
Als ze verstandig zijn, dan smeken ze Del Bosque om terug te komen.
pi_33057325
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
Als ze verstandig zijn, dan smeken ze Del Bosque om terug te komen.
Klopt hoewel een 2e termijn altijd lastiger is ivm verwachtingspatroon.

Van mij mogen ze Caro even laten zitten, tegen Malaga ging het helemaal neit zo slecht. En hij heeft de jeugd getraind en zal dus niet schromen om jonge jongens die hij dus al kent, erin te zetten. En Del Bosque was ook jeugdtrainer of iets dergelijks voordat hij Toshack opvolgde.

En Sacchi verlaat Real aan het einde van dit kalenderjaar.
pi_33057518
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef WeebI het volgende:

[..]

google translator: IF RAUL DOES NOT CURE THE OBJECTIVE IT IS KUIJT

Als Raúl niet meer kan voetballen dan..dan...ga ik huilen

En ik heb liever dat ze Fernando Torres halen, die heeft op zijn jonge leeftijd al een schat aan ervaring in het nationale team, en is vlijmscherp voor de goal. Niet dat Kuijt slecht is ofzo, maar ik zie hem eerder in Engeland spelen dan in Spanje.

Ik hoop dat dat 'If Raúl does not cure' enkel op dit seizoen slaat
Dat zal zeker op dit seizoen slaan ja, want van afkeuring is nog totaal geen sprake. En je kunt wel zeggen dat ze Torres moeten halen, maar die wil toch never nooit naar Real komen. Hij heet immers geen Figo.

Kuyt vind ik ook beter in Engeland passen.
pi_33073893
Nieuwste naam op het lijstje met kanditaat-trainers is, volgens de franse pers, Didier Deschamps.

Zidane heeft niet met de groep meegetraind, heeft last van z'n enkel...het zit hem ook niet mee in z'n nadagen.
pi_33079139
Javier Irureta schijnt favoriet te zijn bij de spelers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33079349
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Javier Irureta schijnt favoriet te zijn bij de spelers lezers van Marca.
quote:
Marca publiceerde op zijn internetsite een poll, die de bezoekers de keuze geeft uit twaalf gerenommeerde trainers als José Mourinho, Fabio Capello, Arsène Wenger en Marco van Basten de geschikte coach voor Real te vinden. Na bijna tweehonderdduizend uitgebrachte stemmen blijkt de verkiezing een nek-aan-nek-race tussen Vicente Del Bosque en Javier Irureta te zijn. Irureta leidt met miniem verschil: 20,5% om 19,7%.
Uitslag poll Marca
Javier Irureta 20,5%
Vicente Del Bosque 19,7%
Fabio Capello 15,0%
Rafa Benítez 9,3%
Javier Aguirre 7,6%
José Mourinho 7,5%
Víctor Fernández 6,5%
Marco van Basten 4,0%
Arsène Wenger 3,4%
Bernd Schuster 3,3%
Luiz Felipe Scolari 2,1%
Sven-Göran Eriksson 1,3%

bron: vi.nl
pi_33132077
Mooie loting, in ieder geval geen Italiaanse club. Beide clubs zijn op het moment niet in allerbeste doen, dus denk dat het een gelijkwaardige strijd wordt.
pi_33132131
Ik denk dat Arsenal, samen met Villarreal, de 'makkelijkst' te loten ploeg was. Aangezien Villarreal onmogelijk was om te loten vanwege country protection denk ik dat dit wel een sexy loting is ja
pi_33212005
1-1 tegen Osasuna.. Die tijdelijke trainer heeft vooralsnog nog maar 1 verliespot gehad
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_33215224
Bleh, er zat zoveel meer in weer. Het ligt niet aan de coach maar aan de spelers. Het lijkt wel alsof het merendeel er geen zin meer in heeft ofzo. De enige spelers die dit seizoen iedere wedstrijd opnieuw inzet hebben getoond zijn Casillas, Ramos, Woodgate en Raúl.

Casillas speelt iedere wedstrijd weer geniaal.
Ramos toont inzet maar moet het vaak alleen opknappen en krijgt teveel kaarten.
Woodgate is alweer geblesseerd
Raúl is nu ook geblesseerd.

Pablo García mogen ze vervangen. Da's de Essien van Real...kaartjes pakken en bal verliezen.
Salgado moet minder opgefokt doen anders raakt ie zn plekkie kwijt aan Cicinho.
R.Carlos is ook zo'n beetje aan vervanging toe.
Ronaldo moet zich beter aanbieden anders kunnen we beter Soldado opstellen.
Robinho loopt zich te vaak vast en gaat te vaak voor eigen succes, zonder resultaat.
Zidane is over zijn hoogtepunt heen, maar kan nog steeds erg belangrijk zijn.
Guti leek weer goed te gaan, maar ging toch weer over op zijn kinderachtige gedrag.
Baptista denkt volgens mij dat het de bedoeling is de bal weg te geven.
Iván Helguera zat wel te zeiken dat zijn contract niet vernieuwd werd, moet ie er wel wat voor doen.
Beckham reageert zich te vaak af op de tegenstander, speelt voor de rest wel erg goed meestal.
Gravesen leek eerst een goeie aankoop, blijkt nu een miskoop.

Ik verwacht in de toekomst veel van De La Red, Jurado, Javi García en Soldado, de topspelers van El Castilla. Ik hoop dan ook dat deze spelers genoeg de kans krijgen onder de volgende coach. López Caro zal ze wel gebruiken, hopelijk de volgende coach ook, het zijn spelers met potentie.
pi_33216737
Ze hebben er ook totaal geen plezier meer in, niet dat daar reden voor is maar je ziet alleen maar lange gezichten en chagerijnige koppen. En inderdaad, het halve team is aan vervanging toe en de rest is nog bezig met zich aan te passen. Helaas is dit niet 1,2,3 op te lossen dus ik vrees dat we nog een barre tijd tegemoet gaan.

Die scheids van gister floot trouwens ook niet al te best...
pi_33217143
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ze hebben er ook totaal geen plezier meer in, niet dat daar reden voor is maar je ziet alleen maar lange gezichten en chagerijnige koppen. En inderdaad, het halve team is aan vervanging toe en de rest is nog bezig met zich aan te passen. Helaas is dit niet 1,2,3 op te lossen dus ik vrees dat we nog een barre tijd tegemoet gaan.
Puik beleid hè?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33217728
Ja fantastisch, geen wonder dat Sacchi het voor gezien houdt. Florentino wou zo graag de touwtjes zelf in handen houden (ookal zegt hij van niet), ik hoop dat hij tevreden is met het resultaat.
pi_33218262
1st Half Highlights

Roberto Carlos Yellow Card "Foul" on Valdo

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Punal Red card Assault on Carlos, 2 minutes after Carlos' Yellow

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Valdo Substituted Reaction towards Roberto Carlos

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Close free Kick from David Beckham

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Moha Yellow Foul on Guti

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Guti Yellow Foul on Raul Garcia(Whom he thought commited above foul) as revenge

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Robinho Yellow Card Out Muscled then shows petulance in fouling opponet

DOWNLOAD YOURFILEHOST
  maandag 19 december 2005 @ 15:45:18 #240
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33218371
thuis 1-1 spelen, terwijl de tegenstander vanaf de 15de minuut met een man minder staat en ook nog eens eerst 0-1 achterkomen totaal geen verbetering ten opzichte van Lux..

ach, ironisch is het wel
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')