quote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik hoop van harte dat het niet doorgaat...
Die naam is al in de Spaanse pers genoemd ja, maar lijkt me niet echt een serieuze optie?quote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
Waarschijnlijk wordt Ruud Gullit de nieuwe trainer van Real Madrid.
je beperkte kennis is goed,quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef WasQ het volgende:
as.com meldt: SI RAÚL NO SE CURA EL OBJETIVO ES KUIJT...
Ik neem aan met mijn beperkte kennis van de taal dat er staat "als Raul niet herstelt is Kuijt het doel". Klopt dat?
Alhoewel ik natuurlijk eerst verbaasd was dat Kuijt wordt genoemd als opvolger van Raul (dat zijn toch wel twee verschillende klassen, met alle respect voor Dirk), viel me daarna op dat er dus wordt gesuggereerd dat Raul misschien niet herstelt... Is daar meer over bekend? Dat zou namelijk wel erg zonde zijn.
Overigens zie ik verderop in het artikel dat Sacchi Gullit zou hebben gebeld over zijn mening over Kuijt. Dus er is zeker gesproken tussen Gullit en Real
Het zou een grote grap zijn zeg!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Die naam is al in de Spaanse pers genoemd ja, maar lijkt me niet echt een serieuze optie?
google translator: IF RAUL DOES NOT CURE THE OBJECTIVE IT IS KUIJTquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef WasQ het volgende:
as.com meldt: SI RAÚL NO SE CURA EL OBJETIVO ES KUIJT...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef WeebI het volgende:
Ok, ik heb ff wat verder vertaald met die crap google translator, die noemt López Caro: Expensive Lopez :p
Favoriet bij de bookmakers (betfair) en die hebben het zelden fout, want er staat geld op het spel wanneer ze de verkeerde favoriet kiezen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Die naam is al in de Spaanse pers genoemd ja, maar lijkt me niet echt een serieuze optie?
Klopt hoewel een 2e termijn altijd lastiger is ivm verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
Als ze verstandig zijn, dan smeken ze Del Bosque om terug te komen.
Dat zal zeker op dit seizoen slaan ja, want van afkeuring is nog totaal geen sprake. En je kunt wel zeggen dat ze Torres moeten halen, maar die wil toch never nooit naar Real komen. Hij heet immers geen Figo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
google translator: IF RAUL DOES NOT CURE THE OBJECTIVE IT IS KUIJT
Als Raúl niet meer kan voetballen dan..dan...ga ik huilen![]()
En ik heb liever dat ze Fernando Torres halen, die heeft op zijn jonge leeftijd al een schat aan ervaring in het nationale team, en is vlijmscherp voor de goal. Niet dat Kuijt slecht is ofzo, maar ik zie hem eerder in Engeland spelen dan in Spanje.
Ik hoop dat dat 'If Raúl does not cure' enkel op dit seizoen slaat![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Javier Irureta schijnt favoriet te zijn bij de spelers lezers van Marca.
Uitslag poll Marcaquote:Marca publiceerde op zijn internetsite een poll, die de bezoekers de keuze geeft uit twaalf gerenommeerde trainers als José Mourinho, Fabio Capello, Arsène Wenger en Marco van Basten de geschikte coach voor Real te vinden. Na bijna tweehonderdduizend uitgebrachte stemmen blijkt de verkiezing een nek-aan-nek-race tussen Vicente Del Bosque en Javier Irureta te zijn. Irureta leidt met miniem verschil: 20,5% om 19,7%.
Puik beleid hè?quote:Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ze hebben er ook totaal geen plezier meer in, niet dat daar reden voor is maar je ziet alleen maar lange gezichten en chagerijnige koppen. En inderdaad, het halve team is aan vervanging toe en de rest is nog bezig met zich aan te passen. Helaas is dit niet 1,2,3 op te lossen dus ik vrees dat we nog een barre tijd tegemoet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |