abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32993277
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:43 schreef EKterror het volgende:
Sergio Ramos is 19 jaar en moet nu eigenlijk op de bank zitten en vooral rustig gebracht worden. Zijn tijd komt wel. Idem voor Robinho
Alsof ie bij Sevilla ook alleen maar op de bank zat :S

Wat een bullshit, Ramos hoort gewoon in de basis, en heeft al bewezen goed op het middenveld uit de voeten te kunnen in de periode met veel blessures.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 12 december 2005 @ 08:30:42 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33006810
Iemand nog de wedstrijd gezien gisteren?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_33011087
mooi debuut van López Caro
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_33011785
Tweede helft gezien, niet echt een mooie overwinning maar zeker nuttig. Real was niet echt in staat om tegen het eind van de wedstrijd onder de druk van Málaga uit te komen, dat kan tegen sterkere tegenstanders (nog steeds) problemen opleveren...en tegendoelpunten waarschijnlijk. Robinho en Baptista lijken nog steeds een beetje de weg kwijt en Zidane is toch echt niet meer wat hij geweest is. Wat me in positieve zin opviel was dat Guti geen kik gaf als er een overtreding op hem gemaakt werd; protesteerde niet, vroeg niet om een kaart...heel anders dus dan kort geleden. Was blij verrast, zou dit al de invloed zijn van de nieuwe trainer?

Ben benieuwd wat ze gaan doen, of ze hem het vertrouwen geven of niet. En ik vraag me af in hoeverre de berichten over de komst van Keane in de Spaanse pers serieus te nemen zijn. Er wordt gezegd dat hij alleen nog de medische keuring moet ondergaan, verder is alles al akkoord. Gelukkig is zijn fysiek niet z'n sterkste punt...
pi_33011882
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Wat me in positieve zin opviel was dat Guti geen kik gaf als er een overtreding op hem gemaakt werd; protesteerde niet, vroeg niet om een kaart...heel anders dus dan kort geleden. Was blij verrast, zou dit al de invloed zijn van de nieuwe trainer?
Guti speelt het hele seizoen al goed en, voor zijn doen, netjes. Sinds hij aanvoerder is doet ie het nog beter vind ik. Laten we hopen dat hij die positieve lijn door kan zetten en niet weer dat zeikerdje wordt die hij vroeger was.
pi_33012092
Nou, tegen Lyon was hij anders weer erg kinderachtig bezig: werd neergehaald door Cris en viel hem gelijk aan, viel vervolgens na een klein tikje als een stervende zwaan tegen het gras, veel gemekker om kaarten, etc.
Ik heb hem dít seizoen in ieder geval nog niet zo volwassen zien spelen (heb ook niet alle wedstrijden gezien hoor), maar hoop dat hij het volhoudt want dat kinderachtige gedoe gaat alleen maar ten koste van z'n spel.
Kan een mooi duo worden, Guti en Ramos.
  maandag 12 december 2005 @ 14:33:24 #207
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_33014387
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nou, tegen Lyon was hij anders weer erg kinderachtig bezig: werd neergehaald door Cris en viel hem gelijk aan, viel vervolgens na een klein tikje als een stervende zwaan tegen het gras, veel gemekker om kaarten, etc.
Ik heb hem dít seizoen in ieder geval nog niet zo volwassen zien spelen (heb ook niet alle wedstrijden gezien hoor), maar hoop dat hij het volhoudt want dat kinderachtige gedoe gaat alleen maar ten koste van z'n spel.
Kan een mooi duo worden, Guti en Ramos.
Klinkt goed... Heb Guti altijd een enorme eikel gevonden vanwege dat gedrag. Zou er dan echt verandering in komen? Dan heeft die nieuwe coach meer gezag dan de voorgaande 3 coaches bij elkaar! En dat waren niet de minsten!!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  maandag 12 december 2005 @ 16:31:03 #208
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33017521
Real Madrid aast op clubloze Roy Keane

12/12/2005 16:01

Roy Keane tekent in de komende dagen bij Real Madrid. Daarvan zijn de Spaanse media overtuigd. De Koninklijke zelf wil vooralsnog niet verder gaan dan de bevestiging dat de club interesse heeft in de Ier.

Een maand geleden stapte Keane op bij Manchester United. Officieel luidde de lezing dat Keano en Man U na wederzijds overleg hadden besloten het contract te ontbinden, maar de Britse pers hield het er op dat manager Alex Ferguson zijn voormalig aanvoerder beu was.

Bij Real Madrid kunnen ze een type als Keane gebruiken, bevestigde woordvoerder Antonio Garçia Ferreras maandag aan de BBC. 'Roy staat op de lijst van mogelijke versterkingen, die wij bespreken. Maar tot nu toe is nog niets beslist. En hij heeft ook nog geen medische keuring doorstaan, noch zal hij dat in de komende dagen doen.'

'Maar wat wel waar is, is dat hij een maand geleden is aangeboden en dat hij het soort speler is dat de technische staf interesseert. Over een dag of zeven, acht zal er worden besproken welke speler de club zal gaan aantrekken als de transfermarkt in januari opengaat.'

Marca beweert zelfs dat er zelfs al een akkoord is tussen Real en Keane. Indien hij de medische keuring dootstaat, tekent de 34-jarige middenvelder voor een half jaar met een optie voor nog een seizoen. Voorzitter Florentino Pérez en algemeen directeur Emilio Butragueño zouden maandag de overeenkomst bezegelen.

Real is niet de enige club die geïnteresseerd is in Keane. Bolton Wanderers, Celtic, Everton, Manchester City, Portsmouth, West Bromwich Albion, West Ham United en Wigan Athletic hebben alle bevestigd dat zij hun oog hebben laten vallen op de ijzervreter. Keane zelf meldde enkele maanden terug nooit voor een andere Engelse club dan Man United te zullen spelen, terwijl hij ook meerdere malen heeft laten doorschemeren ooit voor Celtic te willen voetballen.

pi_33018092
Ik hoop van harte dat het niet doorgaat...
pi_33019720
Waarschijnlijk wordt Ruud Gullit de nieuwe trainer van Real Madrid.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33019766
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik hoop van harte dat het niet doorgaat...
pi_33037631
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
Waarschijnlijk wordt Ruud Gullit de nieuwe trainer van Real Madrid.
Die naam is al in de Spaanse pers genoemd ja, maar lijkt me niet echt een serieuze optie?
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:40:00 #213
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_33037769
as.com meldt: SI RAÚL NO SE CURA EL OBJETIVO ES KUIJT...

Ik neem aan met mijn beperkte kennis van de taal dat er staat "als Raul niet herstelt is Kuijt het doel". Klopt dat?

Alhoewel ik natuurlijk eerst verbaasd was dat Kuijt wordt genoemd als opvolger van Raul (dat zijn toch wel twee verschillende klassen, met alle respect voor Dirk), viel me daarna op dat er dus wordt gesuggereerd dat Raul misschien niet herstelt... Is daar meer over bekend? Dat zou namelijk wel erg zonde zijn.

Overigens zie ik verderop in het artikel dat Sacchi Gullit zou hebben gebeld over zijn mening over Kuijt. Dus er is zeker gesproken tussen Gullit en Real
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:47:16 #214
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33037925
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef WasQ het volgende:

Ik neem aan met mijn beperkte kennis van de taal dat er staat "als Raul niet herstelt is Kuijt het doel". Klopt dat?

Alhoewel ik natuurlijk eerst verbaasd was dat Kuijt wordt genoemd als opvolger van Raul (dat zijn toch wel twee verschillende klassen, met alle respect voor Dirk), viel me daarna op dat er dus wordt gesuggereerd dat Raul misschien niet herstelt... Is daar meer over bekend? Dat zou namelijk wel erg zonde zijn.

Overigens zie ik verderop in het artikel dat Sacchi Gullit zou hebben gebeld over zijn mening over Kuijt. Dus er is zeker gesproken tussen Gullit en Real
je beperkte kennis is goed,
pi_33037963
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Die naam is al in de Spaanse pers genoemd ja, maar lijkt me niet echt een serieuze optie?
Het zou een grote grap zijn zeg!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33038006
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef WasQ het volgende:
google translator: IF RAUL DOES NOT CURE THE OBJECTIVE IT IS KUIJT

Als Raúl niet meer kan voetballen dan..dan...ga ik huilen

En ik heb liever dat ze Fernando Torres halen, die heeft op zijn jonge leeftijd al een schat aan ervaring in het nationale team, en is vlijmscherp voor de goal. Niet dat Kuijt slecht is ofzo, maar ik zie hem eerder in Engeland spelen dan in Spanje.

Ik hoop dat dat 'If Raúl does not cure' enkel op dit seizoen slaat
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:54:03 #217
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33038050
Keane gaat 100.000 euro per week verdienen bij Madrid. Toch ben ik blij dat hij komt, ik denk dat hij de ervaring en instelling heeft om het middenveld te versterken. Denk dat Roy wel raad weet met die schwalbekoningen uit de Primera Division
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_33038065
Gullit als trainer?

Iedereen die niet onder een steen heeft geleeft weet wel wat voor een wanprestatie deze man heeft geleverd vorig seizoen bij Feyenoord. Wat heeft deze prutser dan te zoeken bij een club als Real Madrid.

Alsjeblieft zeg
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_33038126
Sachi die Gullit heeft gebeld ? Sachi heeft toch ontslag genomen als TD bij Real ?
pi_33038404
Met het niet herstellen van Raúl wordt bedoelt dat hij geopereerd zou moeten worden en dit seizoen hoogst waarschijnlijk niet meer in actie zal komen. Indien opereren niet nodig is zal het herstel aanzienlijk korter duren en wordt de kans dat Kuijt komt nóg kleiner. De ene krant noemt Kuijt, de andere Cassano, de naam van Toni is ook al gevallen: het is naar mijn idee allemaal paginavullerij.
Net zoals dat verhaal over Keane, kan me niet voorstellen dat ze dat serieus overwegen. De beste man is oud en heeft z'n beste tijd wel gehad. Bovendien lijkt het me verstandiger om na talloze veranderingen in de bezetting van het middenveld het duo Guti-Ramos het vertrouwen te geven, anders raakt een team natuurlijk nooit op elkaar ingespeelt.
pi_33038514
Ok, ik heb ff wat verder vertaald met die crap google translator, die noemt López Caro: Expensive Lopez :p

Anyway, er staat dat Real Kuijt wil hebben om te voorkomen dat Ronaldo als enige spits voor de goal staat na de winter, omdat het nog steeds onduidelijk is of Raúl geopereerd moet worden of niet.

Er staat ook dat Sacchi Gullit om advies over Kuijt heeft gevraagd, dus er is geen sprake van Gullit als trainer bij Real (pfew..). Ik dacht ook dat Sacchi weg was, maar wie weet wanneer Sacchi Gullit al heeft gebeld, Raúl is al enkele weken geblesseerd.
pi_33039070
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef WeebI het volgende:
Ok, ik heb ff wat verder vertaald met die crap google translator, die noemt López Caro: Expensive Lopez :p

Wat dat telefoontje van Sacchi betreft is dat volgens mij oude koeien uit de sloot halen. Ik meen me te herinneren dat Gullit begin dit seizoen al zoiets gezegd heeft in een programma.
pi_33050558
Ruud Gullit past er wel. Ziet in de ogen van Ronaldo dat die op de bank moet. Gaat golfen met Becks en Zizou.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33051579
En gaat samen met Roberto Carlos scheerschuimpjes testen, ik zie het wel zitten. Er zijn er weinig die trek in in de trainerspost hebben denk ik, alleen zakkenvullers willen wel.
That's all folks!
pi_33052088
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Favoriet bij de bookmakers (betfair) en die hebben het zelden fout, want er staat geld op het spel wanneer ze de verkeerde favoriet kiezen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')