abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33052222
Als ze verstandig zijn, dan smeken ze Del Bosque om terug te komen.
pi_33057325
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
Als ze verstandig zijn, dan smeken ze Del Bosque om terug te komen.
Klopt hoewel een 2e termijn altijd lastiger is ivm verwachtingspatroon.

Van mij mogen ze Caro even laten zitten, tegen Malaga ging het helemaal neit zo slecht. En hij heeft de jeugd getraind en zal dus niet schromen om jonge jongens die hij dus al kent, erin te zetten. En Del Bosque was ook jeugdtrainer of iets dergelijks voordat hij Toshack opvolgde.

En Sacchi verlaat Real aan het einde van dit kalenderjaar.
pi_33057518
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef WeebI het volgende:

[..]

google translator: IF RAUL DOES NOT CURE THE OBJECTIVE IT IS KUIJT

Als Raúl niet meer kan voetballen dan..dan...ga ik huilen

En ik heb liever dat ze Fernando Torres halen, die heeft op zijn jonge leeftijd al een schat aan ervaring in het nationale team, en is vlijmscherp voor de goal. Niet dat Kuijt slecht is ofzo, maar ik zie hem eerder in Engeland spelen dan in Spanje.

Ik hoop dat dat 'If Raúl does not cure' enkel op dit seizoen slaat
Dat zal zeker op dit seizoen slaan ja, want van afkeuring is nog totaal geen sprake. En je kunt wel zeggen dat ze Torres moeten halen, maar die wil toch never nooit naar Real komen. Hij heet immers geen Figo.

Kuyt vind ik ook beter in Engeland passen.
pi_33073893
Nieuwste naam op het lijstje met kanditaat-trainers is, volgens de franse pers, Didier Deschamps.

Zidane heeft niet met de groep meegetraind, heeft last van z'n enkel...het zit hem ook niet mee in z'n nadagen.
pi_33079139
Javier Irureta schijnt favoriet te zijn bij de spelers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33079349
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Javier Irureta schijnt favoriet te zijn bij de spelers lezers van Marca.
quote:
Marca publiceerde op zijn internetsite een poll, die de bezoekers de keuze geeft uit twaalf gerenommeerde trainers als José Mourinho, Fabio Capello, Arsène Wenger en Marco van Basten de geschikte coach voor Real te vinden. Na bijna tweehonderdduizend uitgebrachte stemmen blijkt de verkiezing een nek-aan-nek-race tussen Vicente Del Bosque en Javier Irureta te zijn. Irureta leidt met miniem verschil: 20,5% om 19,7%.
Uitslag poll Marca
Javier Irureta 20,5%
Vicente Del Bosque 19,7%
Fabio Capello 15,0%
Rafa Benítez 9,3%
Javier Aguirre 7,6%
José Mourinho 7,5%
Víctor Fernández 6,5%
Marco van Basten 4,0%
Arsène Wenger 3,4%
Bernd Schuster 3,3%
Luiz Felipe Scolari 2,1%
Sven-Göran Eriksson 1,3%

bron: vi.nl
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_33132077
Mooie loting, in ieder geval geen Italiaanse club. Beide clubs zijn op het moment niet in allerbeste doen, dus denk dat het een gelijkwaardige strijd wordt.
pi_33132131
Ik denk dat Arsenal, samen met Villarreal, de 'makkelijkst' te loten ploeg was. Aangezien Villarreal onmogelijk was om te loten vanwege country protection denk ik dat dit wel een sexy loting is ja
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_33212005
1-1 tegen Osasuna.. Die tijdelijke trainer heeft vooralsnog nog maar 1 verliespot gehad
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_33215224
Bleh, er zat zoveel meer in weer. Het ligt niet aan de coach maar aan de spelers. Het lijkt wel alsof het merendeel er geen zin meer in heeft ofzo. De enige spelers die dit seizoen iedere wedstrijd opnieuw inzet hebben getoond zijn Casillas, Ramos, Woodgate en Raúl.

Casillas speelt iedere wedstrijd weer geniaal.
Ramos toont inzet maar moet het vaak alleen opknappen en krijgt teveel kaarten.
Woodgate is alweer geblesseerd
Raúl is nu ook geblesseerd.

Pablo García mogen ze vervangen. Da's de Essien van Real...kaartjes pakken en bal verliezen.
Salgado moet minder opgefokt doen anders raakt ie zn plekkie kwijt aan Cicinho.
R.Carlos is ook zo'n beetje aan vervanging toe.
Ronaldo moet zich beter aanbieden anders kunnen we beter Soldado opstellen.
Robinho loopt zich te vaak vast en gaat te vaak voor eigen succes, zonder resultaat.
Zidane is over zijn hoogtepunt heen, maar kan nog steeds erg belangrijk zijn.
Guti leek weer goed te gaan, maar ging toch weer over op zijn kinderachtige gedrag.
Baptista denkt volgens mij dat het de bedoeling is de bal weg te geven.
Iván Helguera zat wel te zeiken dat zijn contract niet vernieuwd werd, moet ie er wel wat voor doen.
Beckham reageert zich te vaak af op de tegenstander, speelt voor de rest wel erg goed meestal.
Gravesen leek eerst een goeie aankoop, blijkt nu een miskoop.

Ik verwacht in de toekomst veel van De La Red, Jurado, Javi García en Soldado, de topspelers van El Castilla. Ik hoop dan ook dat deze spelers genoeg de kans krijgen onder de volgende coach. López Caro zal ze wel gebruiken, hopelijk de volgende coach ook, het zijn spelers met potentie.
pi_33216737
Ze hebben er ook totaal geen plezier meer in, niet dat daar reden voor is maar je ziet alleen maar lange gezichten en chagerijnige koppen. En inderdaad, het halve team is aan vervanging toe en de rest is nog bezig met zich aan te passen. Helaas is dit niet 1,2,3 op te lossen dus ik vrees dat we nog een barre tijd tegemoet gaan.

Die scheids van gister floot trouwens ook niet al te best...
pi_33217143
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ze hebben er ook totaal geen plezier meer in, niet dat daar reden voor is maar je ziet alleen maar lange gezichten en chagerijnige koppen. En inderdaad, het halve team is aan vervanging toe en de rest is nog bezig met zich aan te passen. Helaas is dit niet 1,2,3 op te lossen dus ik vrees dat we nog een barre tijd tegemoet gaan.
Puik beleid hè?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33217728
Ja fantastisch, geen wonder dat Sacchi het voor gezien houdt. Florentino wou zo graag de touwtjes zelf in handen houden (ookal zegt hij van niet), ik hoop dat hij tevreden is met het resultaat.
pi_33218262
1st Half Highlights

Roberto Carlos Yellow Card "Foul" on Valdo

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Punal Red card Assault on Carlos, 2 minutes after Carlos' Yellow

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Valdo Substituted Reaction towards Roberto Carlos

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Close free Kick from David Beckham

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Moha Yellow Foul on Guti

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Guti Yellow Foul on Raul Garcia(Whom he thought commited above foul) as revenge

DOWNLOAD YOURFILEHOST

Robinho Yellow Card Out Muscled then shows petulance in fouling opponet

DOWNLOAD YOURFILEHOST
  maandag 19 december 2005 @ 15:45:18 #240
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33218371
thuis 1-1 spelen, terwijl de tegenstander vanaf de 15de minuut met een man minder staat en ook nog eens eerst 0-1 achterkomen totaal geen verbetering ten opzichte van Lux..

ach, ironisch is het wel
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33223333
1-1 tegen Osasuna is op moment voor dit Real gewoon knap hoor.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 december 2005 @ 19:40:07 #242
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33223383
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
zo kun je het ook zien idd
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33237501
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Als je vanaf minuut 15 tegen 10 man speelt? In theorie hadden ze die pot gewoon moeten winnen, gezien het spel van Real is het echter een knappe prestatie ja.
Morgen thuis tegen Racing, ik ben benieuwd. López Caro heeft gister te horen gekregen dat hij tot het eind van het seizoen het vertrouwen krijgt. Lijkt mij voor dit moment de minst slechte oplossing.
pi_33238463
Mooi dan kunnen we in ieder geval tot het eind van het seizoen genieten van Soldado, De La Red en dergelijke

En Racing staat erom bekend zichzelf in leven te houden door af en toe een stunt te maken tegen grote teams, om vervolgens degradatie te voorkomen. Ik hoop in ieder geval op een overwinning, met minstens 3 goals.
pi_33243818
Salgado en Guti zijn in ieder geval geschorst. Diogo zal wel voor Salgado spelen, maar ben benieuwd wie López Caro het spel gaat laten verdelen.
pi_33248677
Ik denk dat Zidane weer terugkeert in de basis voor Guti, en ook meteen de spelbepaler laat zijn.

Ofwel Roberto Carlos of Zidane zullen captain zijn waarschijnlijk.
pi_33253800
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef WeebI het volgende:
Mooi dan kunnen we in ieder geval tot het eind van het seizoen genieten van Soldado, De La Red en dergelijke
Wereldspelers man.
www.thuisuiteten.nl
pi_33254327
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wereldspelers man.
In ieder geval jonge spelers met veel potentie, die werken voor prestaties.

En dat is iets wat je op dit moment niet kunt zeggen van pakweg een Ronaldo, Baptista of Helguera..
pi_33254711
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Als je vanaf minuut 15 tegen 10 man speelt? In theorie hadden ze die pot gewoon moeten winnen, gezien het spel van Real is het echter een knappe prestatie ja.
Als je alleen naar de spelers en de theorie kijkt had Real de afgelopen 6 jaar de CL en de PD gewonnen, dus tja
pi_33254781
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef WeebI het volgende:

[..]

In ieder geval jonge spelers met veel potentie, die werken voor prestaties.

En dat is iets wat je op dit moment niet kunt zeggen van pakweg een Ronaldo, Baptista of Helguera..
Scheelt zeker, maar toch lijken die laatste jeugdspelers het steeds net niet te worden.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')