51 inderdaad.. maar dan nog hoeft ie geen grijze sik te hebben vind ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:48 schreef kriele het volgende:
[..]
Zijn volgens mij allemaal veertigers en Rudess kon zelfs weleens 50+ zijn.
ze staan 4 oktober in antwerpen met symphony X in het voor programma! het duurt alleen nog wel ff.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:42 schreef Un4 het volgende:
De nieuwe Symphony X staat ook als een huis trouwens. Wat een plaat!
Ik hoop echt vurig dat de tour met SX in het voorprogramma ook deze kant uit komt!
ja, dat komt er zeker, verzekerde Labrie me.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:42 schreef Un4 het volgende:
De nieuwe Symphony X staat ook als een huis trouwens. Wat een plaat!
Ik hoop echt vurig dat de tour met SX in het voorprogramma ook deze kant uit komt!
Laat labrie nu net het minst te zeggen hebben!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, dat komt er zeker, verzekerde Labrie me.
Ja al een week ofzo. Heb 'm gisteren 1x beluisterd, maar teringjantje mensen..wat een album. Misschien niet de beste tot nu toe maar zeker top 3quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef Modus het volgende:
Is ie gelekt? Heb iets gevonden wat voor de nieuwe DT moet doorgaan, de single staat er iig ook op.
Dat klopt, maar het is vrij onwaarschijnlijk dat ze hier niet komen.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Laat labrie nu net het minst te zeggen hebben!![]()
[edit] Oh, en op de officiële site staat dat Riverside alleen in juni mee komt, en dat SX het in september overneemt...quote:Van Wikipedia:
On April 18th, it was announced that Into Eternity and Redemption would be opening for Dream Theater on the Chaos In Motion tour. Polish prog rock sensation, Riverside will open for Dream Theater during their European tour.
Eigenlijk wil ik wachten op de release van het album, maar het is moeilijk te weerstaan om het niet alvast te downloaden!quote:Op maandag 14 mei 2007 08:06 schreef LintuxCx het volgende:
Heb hier nu ook iets gelekts ... en dat klinkt best goed.Ben benieuwd of dit inderdaad het echte album is.
Goeie reden om de special edition te kopenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef kriele het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wachten op de release van het album, maar het is moeilijk te weerstaan om het niet alvast te downloaden!![]()
Idd, het eerste album dat ik van Dream Theater heb gehoord, en imo nog steeds het beste!quote:
Dan sla je de plank wat betreft DT compleet mis. Die metalstukjes zijn altijd al een essentieel deel van de band geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:25 schreef Mathijz het volgende:
Metal stukjes mochten ze erwel uitlaten imho...
Mooiquote:Op maandag 14 mei 2007 18:30 schreef PastoorPeter het volgende:
Systematic Chaos is trouwens gooeeed!
Exact! Daar ga ik zeker bij zijn dan... Laatste keer dat ik ze zag was ook in HMH, toen speelden ze nog Dark Side Of The Moon in zijn geheelquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:03 schreef MrData het volgende:
Ja die touraankondiging voor Nederland mag nu wel komen![]()
2 dagen in de HMH lijkt me prima, kan de topictitel ook mooi blijven staan
maar zoiets zit er nu niet in, want het is geen "Evening with Dream Theater"quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Exact! Daar ga ik zeker bij zijn dan... Laatste keer dat ik ze zag was ook in HMH, toen speelden ze nog Dark Side Of The Moon in zijn geheel
Een uur Symphony X vooraf... Dan hoor je mij ook niet klagen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar zoiets zit er nu niet in, want het is geen "Evening with Dream Theater"
Three hours with DT is ook goed!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar zoiets zit er nu niet in, want het is geen "Evening with Dream Theater"
Omdat een headline concert toch wel iets meer de moeite waard is dan een kort festivaloptreden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:23 schreef horned_reaper het volgende:
en ik snap trouwens niet waarom alle DT fans niet gewoon naar Fields of Rock gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |