abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31603900
Had dan toch even Pulse aangezet, dan spelen ze tenminste nog DSOTM.

Zit nu de bootleg van die avond te luisteren, klinkt idd goed.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:18:32 #127
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
pi_31605396
Voor wie nog een 'fototje' wil zien: klik De opgave is: tel de bassnaren
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:26:38 #128
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31606800
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Bugs Bunny toch?

PS waar in drenthe woon je Sanne?
Wat verwarrend twee Sanne's.

Ik was er dus ook de elfde, maar vond het eerlijk gezegd wel wat tegenvallen. Er is niets mis met Pink Floyd, maar dat hoor ik toch liever lekker op de bank met een glaasje rode wijn dan wanneer ik wil headbangen in de HMH.

Gelukkig zijn de herinneringen aan 10 april 1993 (Vredenburg, in één woord geweldig) wel nog springlevend.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31607495
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef Sanne het volgende:
Gelukkig zijn de herinneringen aan 10 april 1993 (Vredenburg, in één woord geweldig) wel nog springlevend.
Dat waren nog eens tijden
Toen dacht ik nog dat Dream Theater DE band voor mij zou worden...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_31614960
quote:

[..]

..eigelijk heet ik gewoon sandra.. maar hij zal mn profiel wel niet gezien hebben
Metaphor for a missing moment.. Pull me in to your perfect circle :)
pi_31618085
quote:

[..]

Ik was er dus ook de elfde, maar vond het eerlijk gezegd wel wat tegenvallen. Er is niets mis met Pink Floyd, maar dat hoor ik toch liever lekker op de bank met een glaasje rode wijn dan wanneer ik wil headbangen in de HMH.

Ben in '95 nog naar de Vereeniging te Nijmegen geweest. Dat was ook al zo'n legendarisch optreden. Mijn eerste keer was de Aardschokdag in '93.

Maarre, goed om te zien dat er nog meer mensen uit Drenthe aanwezig zijn!
pi_31618415
Woei.. ik heb de bootleg nu ook (signup form van de betreffende site net zo lang hammeren tot je er in komt). Erg vet.. de geluidskwaliteit is zeer goed, ben nu het hele concert weer opnieuw aan het beleven
pi_31619836
Als je die acct niet zo hard meer nodig hebt, zou je 'm dan even met ons/mij willen delen?

* LintuxCx heeft al minstens tien logins van BugMeNot.com geprobeerd zonder succes...
pi_31620278
Die bugmenot.com logins werken niet Maar als je het signup form lang genoeg hammert kom je er wel. Als je een ftp server hebt, dan mail me maar ff.. dan upload ik hem wel voor je.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:02:39 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31620861
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef kriele het volgende:

[..]

Ben in '95 nog naar de Vereeniging te Nijmegen geweest. Dat was ook al zo'n legendarisch optreden. Mijn eerste keer was de Aardschokdag in '93.

Maarre, goed om te zien dat er nog meer mensen uit Drenthe aanwezig zijn!
Ik kom niet uit Drente ja.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31622185
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 04:02 schreef Sanne het volgende:
Ikke wel!

Maar ik heer dan weer geen Sanne.

Bigs, ik heb net even raw .torrent files binnen gekregen per mail, als die niet werken zal ik even een FTP'tje aanmaken. [edit] Okay, die werken, dus het komt nu ook al binnen met >100KByte/s, heb torrent nog nooit zo snel zien gaan! Komt dus al goed, maar bedankt voor het aanbod!

[ Bericht 15% gewijzigd door LintuxCx op 22-10-2005 10:31:34 ]
pi_31626543
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 04:02 schreef Sanne het volgende:

[..]

ikke ook (wel uit drenthe dan ) haha
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 10:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Bigs, ik heb net even raw .torrent files binnen gekregen per mail, als die niet werken zal ik even een FTP'tje aanmaken. [edit] Okay, die werken, dus het komt nu ook al binnen met >100KByte/s, heb torrent nog nooit zo snel zien gaan! Komt dus al goed, maar bedankt voor het aanbod!
.. wil je ze mij ook mailen? dan kan k iemand heeeeeeel blij maken
Metaphor for a missing moment.. Pull me in to your perfect circle :)
pi_31652854
@ Man_Made_God:

Heb overal gezocht maar heb de 11e nog nergens gevonden. Weet jij mss waar ie te vinden is? Wil graag m'n reeks bootlegs van bezochte concerten in stand houden..
pi_31654099
stuur me maar even een mailtje op --- en dan kan ik je wel even een link sturen. Het hier neerzetten is vast tegen de policy.

edit_ emailadres verwijderd.

[ Bericht 22% gewijzigd door Man_Made_God op 25-10-2005 10:57:10 ]
pi_31656490
Ik ben de maandag geweest en was achteraf ook graag de 2e avond geweest. Ik lees nu net dat er van die 2e avond een bootleg in omloop is. ZOu iemand zo aardig willen zijn me een linkje naar die bootleg te kunnen mailen (zie profiel) dan zou je me, en mijn zwager erg blij maken
pi_31662065
Op usenet is btw 10-10-2005 te vinden, alsmede de PinkFloyd set van 11-10. Er staat ook nog een fake 11-10 op, volgens mij is dat opgenomen tijdens arrow rock ofzo.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_31675852
Ik kreeg belachelijk veel e-mailtjes over het toesturen van de links voor de bootlegs, dus ik heb m'n emailadres even verwijderd.
Ik heb alleen die mensen waarvan ik hun foknick weet, een mail teruggestuurd. Ik ga er natuurlijk geen dagtaak van maken
pi_31684691
Trouwens best wel humor die bootleg.
Het begin van The Spirit Carries On gaan die gasten staan jengelen naast de mic
En ook op 1:17 van de eerste DSOTM track, tijdens het wegscratchen: "watskeburt?"
'And I called your name,
pi_36774087
Even dit topic weer omhoog schoppen met een leuke ontdekking (die vast allang bekend is).

Ik heb de afgelopen week Train of Thought een paar keer opgehad in de auto en nu luisterde ik toevallig vandaag CD2 van 6 Degrees en toen viel me op dat het slotakkoord van 'Losing time' (laatste track van 6DOIT) gewoon hetzelfde is als het begin van 'As I am' (van TOT dus). Best wel koel
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:05:54 #145
14505 OProg
A Life in Music
pi_36774291
En 'Octavarium' start weer met de laatste noot van Train of Thought.

En het krakende geluid (platenspeler) aan het begin van 6DOIT is weer het einde van Metropolis II.

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:29:47 #146
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36774892
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Bigs het volgende:
Even dit topic weer omhoog schoppen met een leuke ontdekking (die vast allang bekend is).

Ik heb de afgelopen week Train of Thought een paar keer opgehad in de auto en nu luisterde ik toevallig vandaag CD2 van 6 Degrees en toen viel me op dat het slotakkoord van 'Losing time' (laatste track van 6DOIT) gewoon hetzelfde is als het begin van 'As I am' (van TOT dus). Best wel koel
Volgens mij hoor je zoiets ook bij andere nummers van DT
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:32:15 #147
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36774977
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef OProg het volgende:

En het krakende geluid (platenspeler) aan het begin van 6DOIT is weer het einde van Metropolis II.

Octavarium is een 23 minuten durend eerbetoon aan DT's inspiratiebronnen/ helden plus nog wat fragmeneten van hun hoogtepunten (muzikaal gezien)

Er moet ergens een site zijn waar Octavarium tot de seconde precies wordt ontleed, erg gaaf om te lezen. Jammer dat ik die site niet meer weet.
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_36779338
Hmmm, klinkt interessant. De eerste paar minuten moeten wel Pink Floyd (Shine on you crazy diamond) zijn, de rest zou ik niet weten. (Maar wat een mooie track zeg!) Ben in mijn zoektocht het volgende tegengekomen:

http://www.jameslabrie.co(...)isplay;threadid=1064

Vnl. over het hele album, ben nog niks over 8V als track tegengekomen.
pi_36779600
Deze is vrij compleet, over het hele album en de track:

http://dt.spatang.com/octavarium.php

Toevallig ooit op het DT forum het woord 'nugget' opgepikt, Een google op 'octavarium nuggets' gaf dit als eerste resultaat
pi_36779980
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef OProg het volgende:

En Octavarium eindigt in de eerste tonen van Octavarium
'And I called your name,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')